SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ocena planu treningowego

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3519

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2082
Witam
Prosiłbym o ocenę planu treningowego, który wykonuje 3 razy w tygodniu (trening FBW):
Plecy
1. Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki + Ściąganie drążka wyciągu górnego trzymanego nachwytem za kar ( 3 serie 12+12, 10+10, 8+8)- ciężar progresywnie
2. Wiosłowanie na wyciągu poziomym, nachwytem na uchwycie V (3 serie 12,10,8) - ciężar progresywnie
Barki
1. Wyciskanie sztangi sprzed głowy siedząc (3 serie 3x12)- ciężar ten sam
2. Unoszenie ramion bokiem w górę na maszynie (3 serie 12,10,8) – ciężar progresywnie
Plecy, Barki zmiana co drugi tydzień
Nogi
1. Prostowanie nóg na maszynie siedząc (3 serie 12,10,8) – ciężar progresywnie
2. Zginanie nóg na maszynie siedząc (3 serie 12,10,8) – ciężar progresywnie
Klatka
1. Wyciskanie sztangielek na ławce prostej (3 serie 3x12) – ciężar ten sam
2. Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej (3 serie 3x12) – ciężar ten sam
3. Rozpiętki na ławce skośnej (3 serie 3x12) – ciężar ten sam
Biceps
1. Podciąganie na drążku wąskim podchwytem (3 serie 3x8 + 10kg do masy ciała)
2. Uginanie przedramion ze sztangą podchwytem (3 serie 3x8) – ciężar ten sam
3. Uginanie przedramion z hantlami leżąc na brzuchu na ławce skośnej (3 serie 3x12)- ciężar ten sam
4. Uginanie przedramion z hantlami na ławce skośnej (3 serie 3x12)- ciężar ten sam
Triceps
1. Uginanie francuskie za głowę siedząc na maszynie (3 serie 3x15) – ciężar ten sam
2. pompki na maszynie siedząc (3 serie 3x15) ciężar progresywnie
Na koniec
Uginanie przedramion na modlitewniku na maszynie – mały ciężar ilość powtórzenie na maxa
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3988 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340596
Co tydzień możesz sobie obserwować obwód pasa i wagę, wystarczy. Ja tym maszynom nie wierze, bo znajomy jakiś czas temu się badał i wyszło mu 25% bf mimo ze ma kratę na brzuchu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10002 Napisanych postów 155479 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1213152
a gdzie nogi?
plan przeladowany jest
1

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5578 Napisanych postów 60473 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 747062
Dałbyś jakieś informacje o sobie i jakim planem trenowałeś do tej pory bo niewiele wiadomo do czego odnieść ten plan.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2082
ćwiczę od roku praktycznie tym samym planem z małymi zmianami. Zastanawiam się nad dalszym korzystaniem z tego planu czy jest w ogóle sens czy zmienić na coś innego. Chciałbym zostać przy FBW i nie zmieniać na splita
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5578 Napisanych postów 60473 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 747062
misza0403
ćwiczę od roku praktycznie tym samym planem z małymi zmianami. Zastanawiam się nad dalszym korzystaniem z tego planu czy jest w ogóle sens czy zmienić na coś innego. Chciałbym zostać przy FBW i nie zmieniać na splita


To jak tak długo trenujesz na tym jednym planie to już czas go zmienić ale na jakiś sensowny np z podziałem na A i B oparty na podstawowych ćwiczeniach. Bo w tych Twoich planach jest tych ćwiczeń bardzo dużo.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2082
Szkoda mi odpuszczać niektóre ćwiczenia i czy nie lepszy byłby plan ABC np lubię robić bicepsa prosta sztanga na wąskim uchwycie podciągać się podchwytem i hantelki z suspinacja też się przydają.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5578 Napisanych postów 60473 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 747062
misza0403
Szkoda mi odpuszczać niektóre ćwiczenia i czy nie lepszy byłby plan ABC np lubię robić bicepsa prosta sztanga na wąskim uchwycie podciągać się podchwytem i hantelki z suspinacja też się przydają.


A jaki progres zrobiłeś na tym planie przez ten okres, ktorym nim trenowałeś ? Jak wyglądają ciężary w podstawowych ćwiczeniach ?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2082
progres jakiś tam jest jak zaczynałem ważyłem 104kg przy 182cm wzrostu, teraz ważę 90kg, jeśli chodzi o ciężary to hantelkami na prostej ławce 3x12 ciężarem 43kg później na wyższym plusie 3x12 33kg, na bicepsa prosta sztanga 3x8 60kg podciąganie na drążku podchwytem 3x8 ciężar własny +10kg
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3988 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340596
Robisz 3 x 12 na 43kg hantlach przy roku stażu ? No to masz chłopie dobre predyspozycje. A ile w przysiadzie ? Ile w wyciskaniu sztangi ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2082
przysiadów nie robię wiec nie wiem, co do wyciskania to na raz pewnie 140kg wczoraj zrobiłem wyciskanie sztanga prosta 3x8 100kg i miałem zapas siły, ciężko to ocenić bo robię trening taki jak napisałem na początku
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3988 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340596
Ja bym celował w jakieś push/pull 4 dniowe, bo fbw przez cały rok to idzie się zanudzić. Zajrzyj do mojego artykułu pierwszy rok treningów. Etap 5 lub 6.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Praca fizyczna - jak sensownie zacząć ćwiczyć

nutloveb