SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

npp+masteron+wino???

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1141

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 150 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 960
witam zastanawiam sie czy to połaczenie bedzie ok dla mnie i przyniesie zamierzony cel czyli poprawa miecha
1-8 npp (FML)30ml
2-7 master (DNA)30 ml
5-10wins tab (DNA)200tab 5mg
i jeszcze jakie dawki jak dla mnie byscie widzieli

Płeć : Mężczyzna

Wiek : 24

Waga : 112

Wzrost : 180

Obwód klatki : 130

Obwód ramienia : 49

Obwód talii : 110

Obwód uda : 75

Obwód łydki :

Staż na siłowni :6 LAT Z PRZERWAMI OD OSTATNIEJ 2 LATA CWICZE

Ilość spożywanego białka :

Ilość spożywanych węglowodanów :

Ilość spożywanych tłuszczów :

Opis przebytych cykli sterydowych : KILKA BYŁO

Trening : REDUKCJA TŁUSZCZU

Cel cyklu :polepszenie jakosci miecha

Odstęp czasowy od ostatniego cyklu :4 miesiace

Poziom BF% : ..

Tendencja do tycia/chudnięcia (typ budowy) : Tendencjia do Tycia

Stan zdrowia : b. Dobry

Sklonność do łysienia lub porostu owłosienia : OWŁOSIENIE

PPM podstawowa przemiana materii : ?

Wyciskanie leżąc (MAX) :185

Martwy ciąg (MAX) : 240

Przysiad (MAX) : ...
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 150 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 960
a i czy po takim cyklu ok bedzie jak polece tak
z t3:

1 dzien 12.5 mcg
2-7 dzień 25 mcg w 2 dawkach
2 tydz. - 7 tydz 50 mcg w 2 dawkach
7 tydz. - 8 tydz 4 dni 25 mcg (w 2 dawkach) 3 dni 12,5 w 2 dawkach czyli po 6,5 mcg.
Clena tez dam tak do 160-180.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1240 Napisanych postów 26434 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 298413
może jakaś redukcja wpierw??bo 110 w pasie to już b.dużo
jak chcesz lepszej jakości to trzeba by za dietę się wziąć
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 150 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 960
dieta rozpoczeta juz od 3 tygodni to musi potrwac !
teraz mam zamiar rozpoczac cykl i co myslisz o tym co pisałem ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 6482 Napisanych postów 75657 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 633951
dałbym samego propa + ewentualnie jakiś spalacz
jeżeli dieta jest dopracowana+aeroby to nic więcej nie potrzeba
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1240 Napisanych postów 26434 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 298413
ile masz b/t/w w diecie??
nie startowałbym na npp bez testa
zresztą na 110 w pasie nie startowałbym z niczym, wpierw bym robił konkretna redukcję
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 150 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 960
nie liczyłem dokładnie b/t/w
jem tak :
1) płatki owsiane 100g
3 gotowane jajk cale
2)piers z kurcaka tak 150g+ryz100g i jakas pekinka do tego
3) j/w
4)tunczyk 180g +100g ryz
5)twaróg 0%+ jogurt naturalny
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 150 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 960
3 jajka całe miało byc :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 10337 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 56777
o korwa dieta wypas

Macieja
MY FOTO http://www.sfd.pl/temat208080/ i strona 4

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 150 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 960
wypas jak h.uj grunt ze tanio wychodzi i działa jak do tond
spadek fatu wolny ale juz widoczny a siła nie spada i wymiary stoja wiec mi pasuje
wypowie sie ktos na temat połaczeniem tych srodków co w koncu jest meritum tego mojego pytania?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47474 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
zrobilbym cykl Prop + masteron lub Prop + wino, dorzucil aeroby, przypilnowal miski, wlaczyl spalacz i powinno byc ok. co do T3 sie nie wypoiwme bo nie stosowalem. Swoja droga ciekawi mnie jak na takiej ilosci zarcia rosniesz ???bo jestes kawal konia, to ja jestem suchar a jem duzo wiecej
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

****DO KASACJI****

Następny temat

boldek z teściem

Fruzelina