SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

nowy start? nowa porażka?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1327

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49846 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam

Zaznaczę, że przejrzałam mnóstwooo stron, jednak na żadnej z nich nie umieszczono tematu, który przypominałby mi mój problem.
Oczywiście były jakieś namiastki, ale nie uzyskałam tego czego chciałam. Nie szukam litości, bo jej nie potrzebuję. Nie znam się komplenie na odchudzaniu, dlatego popełniam wiele błędów w tej kwestii, ale ludzie są po to by sobie pomagać. Bynajmniej tak brzmi moje zdanie. Nie będę owijać w bawełne. Zaczynam.
Mój jadłospis jest Beznadziejy przez wielkie B. Wygląda to mniej więcej tak:
śniadnie: 3 połówki bułeczek pełnoziarnistych, na to chude mięso, przeważnie drób, warzywo w postaci ogórka/pomiodora. czasami jakis owoc, ostatnio przesadzam z truskawkami.
posiłek w szkole: jedna cała bułeczka pełnoziarnista z tym co na śniadanie.
obiad: w sumie w moim domu się nie gotuję. Jak jest zupa, to owszem zjem. Wszystkie dania z ziemniakami typu schabowy, mielone odpadają. Często w to miejsce jem kolejną bułeczkę.
kolacja: bułeczka?
Zastanawiam się ile z was się teraz złapało za głowę.

Podsumowując te posiłki wychodzi mało kcal, ale nadrabiam podjadaniem. Truskawki, ciemny chleb, pojedyncze plasterki mięsa, płatki owsiane itp.
Ruszam się. Staram się codziennie jeździć na rowerze i zajmuje mi to 1h.
Ciagle tyje. Mam coraz grubsze nogi, o okropnym zatłuszczonym brzuchu już nie wspomnę.
Co mam zrobić? Jak zacząć dobrze się odżywiać? Boję się, że jak zacznę więcej jeść, to przytyję, a bardzo tego nie chcę. Nie wiem nic, co z czym łączyć, co jeść, ile itd.

Macie takich tematów po dziurki w nosie- wiem. Chcę zacząc nowe życie, chcę schudnąć i dobrze się z tym czuć. Błagam o pomoc.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 189 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3139
10 wskazówek żywieniowych wszystko jest wypisane. A z małego doświadczenia wiem, że jak ktoś nie zaangażuje sie na tyle,żeby poznać temat, to prędzej czy później da sobie spokój z tym wszystkim.
Wyliczyć sobie bilans kaloryczny i jeść ciut mniej od niego (tutaj można sie kłócić, ja jestem zwolennikiem podkręcania metabolizmu, zamiast ostrego ucinania kalorii, no ale to znawcy lepiej doradzą :D)

Nie podjadać.
Dieta hmm : mogło być gorzej :D
No i ankiete uzupełnić (żeby coś wiedzieć o twojej osobie, bo to dość ważne)

;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3159 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 25123
Daj jakies info o sobie, bo nie wiadomo wogole co odpisać.

Lepiej zacząć normalnie jeść, troche przytyć jak ma się zachamowany metabolizm i później iść w dół już zdrowo i na stałe niż sie głodzić isc w dół i tylko czekać aż wszystko szlag trafi.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49846 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
10 wskazówek żywieniowych? Czytałam ten temat wielokrotnie, dostosowałam się do niego i nic.
Mam 18 lat, mierzę 163cm wzrostu, ważę MIMO WSZYSTKO 58kg. Może nie tak strasznie dużo, ale tłuszczu ogromne ilości.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49846 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Płeć : kobieta

Wiek : 18

Waga : 58

Wzrost : 163

Obwód klatki : 85

Obwód ramienia : 24

Obwód talii : 79

Obwód uda : 55

Obwód łydki : 37

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : nie mam pojęcia.

Aktywność w ciągu dnia : aktualnie mam wakacje. jeżdżę rowerem po 1h dziennie, nic poza tym

Uprawiany sport lub inne formy aktywności : rower

Odżywianie : podałam wyżej

Cel : zmiejszyć ilość tłuszczu

Ograniczenia żywieniowe : brak

Stan zdrowia : zdrowa

Preferowane formy aktywności fizycznej : postaram się jak najwięcej i jak najczęściej

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : nie

Stosowane wcześniej diety : nic konkretnego


Wyliczyłam sobie zapotrzebowanie.
1500 kcal w tym 302 białka, 190 węgli i 99 tłuszczy.

Zmieniony przez - distraught w dniu 2010-06-20 12:05:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 695 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8065
302 bialka 99 tluszczy190 wegli o co tu chodzi??w sumie wychodzi 2859 kcal :)

Zmieniony przez - pijka w dniu 2010-06-20 12:16:05
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49846 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
ojejku zaraz policzę jeszcze raz. musiałam się gdzieś pomylić ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 695 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8065
moze 116 g bialka ,145g wegli,50 g tluszczu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49846 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
tak, jest idealnie. problem w tym, że nie wiem jak spełnić te zapotrzebowanie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 695 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8065
dietą:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49846 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
ależ ja naprawdę nie mam pojęcia o układaniu diety! przeczytałam większość przydatnych linków i nadal nie wiem od czego zacząć.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Chude Ręce

Następny temat

dieta tluszczowa, redukcja smalcu

injelly