SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

nowy sprzęt do ćwiczeń ...

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 789

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 610
Witam...

Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże, pisząc krótko i na temat a nie oznajmiając "było" lub "poszukaj".

Mam 17 lat, ćwiczę w warunkach domowych już od roku - lecz nie mam żadnego planu ćwiczeń :/... ostatnio dostałem Atlas, więc mogę sobie urozmaicić ćwiczenia w domu ;D ... trochę już zaznajomiłem się jakie można na tym sprzęcie wykonywać ćwiczenia i jakie partie mięśni można ćwiczyć... Chodzi mi głównie o plan ćwiczeń, taki który pozwoli mi wyrzeźbić sylwetkę (szczególnie mięśnie brzucha), przeczytałem wiele artykułów na temat ćwiczeń, regeneracji, rozgrzewki i wszystko na ten temat, lecz nie znalazłem prostego planu np miesięcznego jak ćwiczyć, co ile? ile powtórzeń itp ?

Jedno jest też dla mnie ważne, jestem niski mam 169 cm (prawie 170 !), więc wszystkie ćwiczenia obciążające kręgosłup odpadają :(, głównie proszę o taki planik na mięśnie brzucha, ramion (biceps) i klatki piersiowej :)

proszę o pomoc :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 2351 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 45122
Jak przeczytałem brzuch , klata i biceps to już.....
Ok , powiem Ci tak , do wakacji kaloryfera nie zrobisz. Jeśli chcesz ćwiczyć to ok , ale nie licz że będziesz miał rzeźbe na wakacje. Robisz jakiś plan act np:

Unoszenie nóg do pionu w leżeniu ( brzuch )
Spięcia brzuch ze skrętem ( brzuch )
Prostowanie nóg w siadzie albo przysiady z obciążeniem ( czworogłowe ud )
Żuraw ( Dwugłowe ud )
Wspięcia na palce z obciążeniem ( łydki )
Ściąganie drążka wyciągu górnego ( grzbiet )
Wyciskanie w siadzie na atlasie ( klatka )
Unoszenie obciążenia bokiem ( naramienne )
Prostowanie ramion na wyciągu lub pompki francuskie ( tricepsy )
Uginanie ramion na wyciągu dolnym ( bicepsy )

Chyba wszystko uwzględniłem... robisz w systemie act czyli obwodowym , jest o tym na forum , poszukaj.

-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 610
a co myślicie o tkz 6 Weidera ?? dobry opis jest na stronie http://a6weidera.pl/ 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 292 Napisanych postów 17217 Wiek 40 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 86307
jak nie bedziesz cwiczyl całego ciała, to będziesz nie tylko niski ale i krzywy
jak dasz zdjecie tego alasu, to mozna cos zaproponowac
inaczej jak mam zaproponowac cos konkretnego?

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 312 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3921
A6w jest dobre na rzeźbę ale tylko góry brzucha. Moim zdaniem błędem tego zestawu jest brak ćwiczeń na skosy i dolne partie brzucha. Myśle, że lepszy będzie ABS II.
Co do treningu samego brzucha to j/w. Musisz trenować całe ciało bo inaczej będziesz wyglądał troche zdeformowanie. Widziałem zdjęcia gości którzy ćwiczyli sam brzuch. Jak je znajde to postaram się wrzucić. pzdr

Mój dziennik:http://www.sfd.pl/Proteo_system_by_jajek999_Wstawaj_i_walcz!!!!-t578639.html - zapraszam!

Jeśli pomogłem to daj SOG'a;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 610
ok, dzięki za rade ... teraz muszę znaleźć albo samemu sobie stworzyć plan ćwiczeń całego ciała ... wiecie może czy ktoś zrobił coś podobnego i umieścił to w sieci ?

Ten atlas to jest coś takiego:
http://www.fitness-sport.pl/catalog/images/atlas_4300.jpg  - żaden ful wypas jak w siłowni ale zawsze. :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 610
zapomniałem dopisać, że ćwiczę zazwyczaj co 2 dni (3 razy w tygodniu ) robię 3 serie po 20 powtórzeń każda ... i tak robię:
- wyciskanie do przodu siedząc ( na atlasie)
- ściąganie drążka przed głową, siedząc
- ściąganie drążka za głową
- brzuszki ( takie półbrzuszki - podnosząc tylko klatkę piersiową, aby nie unosić odcinka lędźwiowego pleców)
- i na koniec podnoszenie nóg wyprostowanych, na brzuch

wiem strasznie mało i to mi zajmuje z rozgrzewką ok 20-30 min co te trzy dni ... a miedzy każdą seria daje sobie ok 1.5 min przerwy :D

może mi ktoś doradzi czy robię dobrze czy też coś należy poprawić proszę o pomoc ... tak sobie ćwiczyłem już od roku ..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 2029 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 15710
Źle robisz.
Ćwicz wszystkie partie po kolei. Wzoruj się na treningu dla początkujących zamieniając odpowiednie ćwiczenia wedle sprzętu, którym dysponujesz.
Ściąganie drążka za kark możesz sobie darować przez najbliższe kilka miesięcy co najmniej.
Żeby zauważyć efekty ćwicz chociaż 3 razy w tygodniu, nie wliczając w to aerobów - biegania, basenu, roweru etc.
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy to w ogóle ma sens?!

Następny temat

HST do oceny