SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

niezbilansowana dieta

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1114

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 467
hey.. mam problem ze zle zbilansowaną dietą. bo w ciagu tygodnia mam duzo ruchu, codziennie okolo 1,5 godz. a czasem więcej. (aeroby, HIIT, rozciaganie, a6w). mimo to przy wzroście 165cm waze 63 kg
niby waga jest w normaie ale ja chcę schudnąć :P

czytałam posta jednego z uzytkowników, nt. diety low carbo (lub podobnie, w kazdym razie chodzi o ograniczenie spozywanych ww do minimum). 20g dziennie to malutko :/ to 1 banan ma 26g ww :/

mógłby ktoś pomoc? nie mam pojecia jakie produkty wybierac, zeby zastapic je ww. a jakie całkowicie wykluczyć z diety? i co kiedy jeść? (mam na myśłi co przed, a co po treningu)

pzdr.


ok ulozylam sama, prosze o sprawdzenie i ewentualne poprawki:

I sniadanie 6.30 lub 7.30
jogurt naturalny 150g lub kromka chleba z serem żółtym
1/2 szkl mleka 2% + 2 łyżki musli

II sniadanie 10.30 lub 11.30
kromka chleba z pomidorem/szynką/serem + 1/2 banana lub...nie mam pomysłu czym zastapic banana :/ jabłko nie bardzo bo mnie po tym brzuch boli... do tego woda mineralna.. wypijam jakieś 250ml

obiad 14.00
i tu jest roznie. jem to co akurat mama ugotuje :D (zupy, ziemniaki, surówki, buraki, mięso warzywa, bardzo rzadko ryby)
oczywiście nie przesadzając z wielkością porcji. do tego 1/2 szkl herbaty szerwonej

14.30 guarana

15-16.30 trening

po trenngu 500ml wody mineralnej, lub herbata zielona

17.30 lub 18.00 kolacja

twarożek z dżemem lub jogurt 150g
lub
owoce, orzechy włoskie
lub
płatki kukrydziane z mlekiem 2%
+ herbata zielona



Płeć: Kobieta

Wiek: 18

Waga: 63

Wzrost: 165

Obwód klatki: -

Obwód ramienia: -

Obwód talii: -

Obwód uda: -

Obwód łydki: -

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: -

Aktywność w ciągu dnia: szkoła

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: aeroby, hiit, a6w, rozciaganie (łącznie 1,5h/dziennie)

Odżywianie: nieregularnie, niezbilansowana dieta

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: ciezkostrawne, smazone jedzonko, fast food-odpada

Stan zdrowia: problemy z jelitami. ograniczenia jak wyzej

Preferowane formy aktywności fizycznej: jak dotychczas

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: pije guarane od...6dni. wczesniej nic

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: wolałabym nie

Stosowane wcześniej diety: kiedys glodówki...... już zmądrzałam ;P

Zmieniony przez - ann89 w dniu 2007-11-04 18:13:07
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 467
hmm.. odp ktoś?:( chciałabym wreszcie zacząć...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

jaka oliwa ?

Następny temat

male pytanie