SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

nietypowy problem

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 683

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 136
Mam dość poważny dylemat- mianowicie-
Masa czy rzeźba. niby nic w tym dziwnego, ale nurtuje mnie ten problem.

Mam 18 lat, ważę obecnie 84.5 kilo, mam 1.85 wzrostu.
Niestety mam spore predyspozycje do tycia.
Ćwiczę od pół roku dość regularnie, mniej więcej 2 razy w tygodniu, głównie na klatkę, biceps, triceps, brzuch i barki.

NIe mogę się jednak ukierunkować. Mam również dość ograniczoną ilość sprzętów do ćwiczeń-
ławka prosta
ławka do brzuszków
sztanga
hantle

Nie jestem zbyt zainteresowany suplementacją samą w sobie, ale jeśli nie ma innego wyjścia to zastosuję.
Na treningi mogę poświęcić nie więcej jak godzinę lub dwie dziennie, poza weekendami.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 419 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6076
Na twoim miejscu ćwiczyl bym i na to i na to pozdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 96 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 969
Nikt za ciebie nie odpowie czy chcesz byc wiekszy czy poprostu lepiej wygladac-sam musisz zdecydowac.
Jesli masz tendencje do tycia to raczej trening na rzezbe chyba ze chcesz byc ostro zlany.
Mozesz tez cwiczyc na sile.

Jesli myslisz o tym powaznie to cwicz conajmniej 3 razy w tygodniu(np. pn sr pt),dorzuc nogi i plecy koniecznie-rozwijaj sie caly



Zmieniony przez - cyga84 w dniu 2007-12-13 20:05:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 755
trenuj 3x w tygodniu, jak kolega powiedzial tak, by rozwijac cale cialo, ułóż sobie diete bo bez tego ciezko o wlasciwy poziom fatu mozesz tez sprobowac FBW, poczytaj o tym

jezeli boisz sie zalania tluszczem sproboj jakis aerobow pochodz na pilke, sw, basen itp, powinno byc ok

Zmieniony przez - elitekaban w dniu 2007-12-13 23:47:13

niech rośnie :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6183 Napisanych postów 44486 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 354377
1. Cos takiego jak trening na rzezbe nie istnieje. Panowie rzezbe robi sie takim samym treningiem jak na mase tylko zmienia sie diete.
2. Sam musisz sobie okreslic jaki jest twoj cel, czy zdobycie masy, czy zmniejszenie %BF

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 71 Napisanych postów 6377 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25682
Musisz zrobic tak jak radza , zmienic diete jesli w ogole ja posiadasz i ograniczyc tluszcze ale to nie ten dzial.

http://www.sfd.pl/Odżywianie-f10.html
popytaj i poczytaj tutaj
pozdrawiam

Człowiek mógłby żyć samotnie przez całe życie,
ale o ile sam potrafiłby wykopać sobie grób ,
musiałby mieć kogoś kto go pochowa.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 96 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 969
Dieta to na pewno podstawa-ale czy wg ciebie Georgu trening masowy sam w sobie nie rozni sie nieczym od treningu na rzezbe (intensywnosc,liczba serii,powtorzen,ciezar)??Wychodzi na to ze wielu kulturystow jest w bardzo duzym bledzie,lacznie ze mna
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6183 Napisanych postów 44486 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 354377
Dieta to na pewno podstawa-ale czy wg ciebie Georgu trening masowy sam w sobie nie rozni sie nieczym od treningu na rzezbe (intensywnosc,liczba serii,powtorzen,ciezar)??Wychodzi na to ze wielu kulturystow jest w bardzo duzym bledzie,lacznie ze mna

Ilosc seri i powtorzen roznic sie bedzie na rzezbe od stazu. Osoby z mniejszym stazem rzezbe powinny robic na treningu masowym, a osoby o wiekszym stazu na treningu skupiajacym sie na sile. Zawodowi kulturysci sie nie myla lecz stosowanie takich typowo rzezbiacych treningow na szczeblu amatorskim jest IMO zbedne.

Zmieniony przez - georgu w dniu 2007-12-16 00:03:36

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Chciałem się coś zapytać...

Następny temat

Pytanie o FBW

Whey vit