SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

nie rosne, nowy plan

temat działu:

FITMAX

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4442

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 35
Witam mam 16 lat 75kg i 175cm ćwiczę 8miesiecy, troche sie zmienilem w te 8 miesięcy ale od polowy grudnia zauważyłem ze nic sie nie zmienia... Ciężaru więcej nie mogę dołożyć mięśnie stoją. Wiec postanowiłem zrobić nowy plan
Ps. W środy i soboty trenuje Box

Stary plan:
Pon. Nogi
Wt. Wolne
Sr. Plecy biceps
Czw. Klata triceps
Pt. Ramiona barki
So. Blecy biceps
Nd. Wolne

Nowy plan:
Pon. Klata triceps
Wt. Nogi
Sr. Wolne
Cz. Plecy biceps
Pt. Ramiona barki
So. Wolne
Nd.Plecy biceps


Biorę po treningu shake'a białkowego. (79gramm na 100 bialka)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 300 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 27318
pamietej w tym sporcie najwazniejsza jest dieta a tak wogole nie uwarzasz ze lepiej by bylo napisac w dziale trening dla poczatkujacych albo odrzywianie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 35
Albo mize tez troche kreatyny dodac. Dobrze sie odrzwiam . Nie man diety ale wiem co möge a czego nie möge
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 300 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 27318
skoro nie masz diety to nie odzywiasz sie w sposob prawidlowy a juz napewno nie pod sporty sylwetkowe to wpisz tu jeden wybrany dzien co jadles np. wczoraj
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 11
CZEŚĆ!!!
Powiem Ci jak ja to widzę. Jeżeli chcesz nabudować masę mięśniową, musi być ciężki trening oraz regeneracja. Czyli : Jeden dzień ciężkiego treningu i jeden dzień regeneracji. Jak już kolega wspomniał... Ważne jest co jesz i ile jesz... Na kazdy posiłek musi być odpowiednia zawartość białka, tłuszczu oraz węglowodanów. Skoro nie możesz przytyć to znaczy, że jesz za mało. Jesteś jeszcze młody i masz bardzo dobry metabolizm, dlatego ciężko jest Ci przybrać mase. Masz duże zapotrzebowanie kaloryczne i musisz jeść bardzo dużo. Staraj sie podchodzić pod duże ciężary, czyli schodz nawet do 4 powtórzeń na maxa. Oczywiście nie w każdej serii i jedz ile dasz rade, pamiętająć o białku, weglowodanach i tłuszczach.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

BASE LINE - sam skomponuj to co działa na Ciebie najlepiej

Następny temat

Fitmax CREAPURE

Fruzelina