SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

najlepiej rozpisane HST??

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 984

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1034 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8221
prosze o najlepiej rozisane hst , chce jak najlesze cwizcenia i w co po czy machac prosze o pomoc :D najlepiej zeby były podane serie , tak zeby wykorztac miesnie odpowiednio, 2 serie na kazda partie , w kazdym razie zeby było najwydajniej , prosze o pomoc bo chce sie jutro posprawdzac i zaczac trening :D pozdro

Wszystko co mam zdobyłem sam :)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 132 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1453
Poczytaj posty tam jest dużo treningów, napewno coś dla siebie znajdziesz...Chodzi o te w AD oczywiście. Ewentualnie wyszukiwarka.

Zmieniony przez - Bialy1986 w dniu 2004-10-30 00:29:40

Trza być Twardym a nie mniętkim... ;)
http://www.sfd.pl/temat166059/ 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 526 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8150
Witaj. Jestem właśnie w połowie hst i zdecydowanie mogę powiedzieć że to najlepszy trening na masę jaki stosowałem(zadowalające efekty mimo tego że różnie jest u mnie z trzymaniem diety itd.), ale jest to wynikiem tego że mój plan treningowy jest właśnie dostosowany do mnie(moich możliwości i celów), a więc radzę Ci samemu skomponować własny trzymając się następujących zasad:
1. Na początku treningu grupy mięśniowe na których Ci najbardziej zależy, do tych na których najmniej
2.jeśli jesteś początkujący, bądż trening dzielony nie przynosił zadowalających Cię efektów- stosujesz po 2 serie na duże grupy mięśniowe(np.klatka) i po 1 na małe(np.biceps)
3. Przeplatasz serie ćwiczeń na plecy i klatkę oraz biceps i triceps
Dla przykładu mój trening wygląda tak(priorytet to klatka, biceps i w treningu wyszło że barki):
1. martwy ciąg 1.s
2. wycisk. sztangi leżąc 1s.
3. wyciąg górny 1s.
4. skos 1 s.
5. szrugsy 1s.
6. wycisk sztangi sprzed głowy 1s.
7. uginanie ramion ze sztangą stojąc 1s.
8. francuskie wyciskanie leżąc 1s.
9.wznosy bokiem 1 s.
10. przysiad 1s.
11.wznosy w opadzie 1s.
12. wspięcia na palce 1s.
13. brzuch
Ale jak mówiłem jest to plan dostosowany do moich potrzeb(np. lekki na nogi, które mam bardziej od reszty rozbudowane)i powinieneś ułożyć taki który tobie będzie pasował. Pozdrawiam
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SD fju kłeszczion

Następny temat

przerobka hst