SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

muay thai a cwiczenia silowe na łąwce

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3201

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49841 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
witam wszystkich ktorzy moga mi w jakis sposob pomoc
a chodzi mi mianowicie o to jakie cwiczenai mam wykonywac aby poprawic swoja koordynacje ruchowa ora sile uderzen nogami i rekami o raz jak najlepiej sie rozciagac bo wlsanie zaczolem trenowac MT i bardzo mi sie to przyda za odp z gory wielkie dzieki

JEST JEDNA RZECZ DLA KTROEJ WARTO ZYC .....

Zmieniony przez - SPEEDSTER w dniu 2003-11-03 21:54:35
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49841 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
co do kopniec uderzen i koordynacji(co dokladnie chcesz wiedziec o koordynacji) jedyny sposob to cwiczenian na worku z partnerem powtarzanie tych samych ukladow do znudzenia wzmocnic kopniecie w MT mocne lydki (od "odbijania" nogi) nie wiem jak dokladnie nazywa sie ten miesien ale kiedys slyszalem od goscia od w-f haki kolanowe. mocne kopniecie to mocne biodro i mocno skrecona noga podporowa co do uderzen piescia pytaj boksera ale wiekszosc idzie z mocy biodra :)

One World One Muay Thai
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49841 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
hmmm. siła uderzeń.... z regóły na treningach uczysz sie wkłądac jak największą siłe w uderzenia (czyli technika) wykożystując swoja siłe mieśni (wszysktie sa ważne!!) ciężar ciała, szybkość , dynamike, sprężystosć, zrywność, .... wiele czynnikó można by tu wymieniać
wiec jak widzisz nie da sie przedstawić Ci super cwiczenia lub ćwiczeń na potężny cios - zbyt wiele czynników od tego zależy
- technika
- siła mieśni (siłownia - trening wszysktich parti mięśni)
- waga ciała ( djeta )
- szybkość (inna bajka)
- dynamika, sprężystość, zrywność - wszelakie rzuty, pchniecia (może byc piłka lekarska) cieżki worek, hmm. to tyle co mi rpzyszło teraz do głowy,
to tylko ogólniki, szczegółowo nie da sie przez neta konkretów przedstawić....





Ułan
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49841 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
dzieki za odpowiedzi.a co do cwiczen na ławce to ma je wykonywac na max obciazeniach czy moze na pol obciazenia a na jak najszybszych powtorzenieach , a mam jeszcze jedno pytanko jak sie najelpiej rozciagac codziennei czy co pare dni

niema to jak dobrze nalac kogos a zwłaszcza jesli jest sie bramkarzem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49841 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
obciążeniem które max bedziesz w stanie wycisnąc 4-6 razy - jeżeli chodzi o siłe......





Ułan
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jaka Samoobrona,Gdzie sie uczyć :)

Następny temat

Czy ?? Dobry styl walki

Fitmeal