SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

mr-s/Redukcja z Koniu151 na J/NJ (dziennik) - podsumowanie 52dni str35

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 86169

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 773 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6316



Siemka!
Nazywam sie Marek i mam troche tluszczyku w nadmiarze ;) Przez najblizsze tygodnie pod nadzorem

Konia bede staral sie o poprawe mojej sylwetki. Jezeli sie uda, bede dziekowal Przemkowi - jezeli

nie, pretensje bede mogl miec tylko do siebie, lecz na szczescie motywacji jest duzo wiecej niz

brzucha - dam rade! ;)

Jezeli w skrocie mialbym opisac moje doswiadczenie raczej ograniczy sie one do aerobow. Biegam od

jakiegos czasu (z przerwami) lecz bez konkretniejszej diety i bez siłowni. Na początku z wagi poszło

sporo - ponad 20kg (115>95~) i od dluzszego czasu się trzymie - od dziś się to zmienia. Z siłownią

miałem styczność, lecz nie wielką totez moje doswiadczenie jest małe.

Spis treści:
1. Dieta i suplementy
2. Trening
3. Zdjęcia i wymiary




JEM/NIE JEM, dlaczego?
pozwole sobie zacytować konia:
"Przy pomocy J/NJ zgubiłem więcej centymetrów w pasie niż stosując dietę nisko węglowodanową,

zapomniałem co to głód, zapomniałem co to słodycze, dzięki J/NJ chyba pierwszy raz w życiu nie

czułem się jak na redukcji. Myślę, że taka recenzja mówi sama za siebie."
Warto dodać iż wybieram metode drastyczna, tj. z dnia na dzień wskakuje na J/NJ. Pierwszy posiłek

planuje wszamać ok. 14-15 (i prawdopodobnie bede sie tego trzymal gdyz tak mi godziny odpowiadaja)

Posiłki są różne, w zależności od rodzaju treningu, przykładowy posiłek:

Dzień treningowy/siłownia/aeroby
Przed treningiem: 10g BCAA XPlode, 3-4 kaps. Thermostim
W trakcie/po: 10g BCAA Xplode
Po treningu: Ryż biały 100g + pieczona pierś z indyka 250g
Posiłek II: Pierś pieczona z indyka 250g + migdały 80g,
3 kaps. GOLD OMEGA3
Posiłek III: Pieczywo pełnoziarniste pakowane hermetycznie 180g
+ Tatar wołowy 250g + żółtko +
dowolne warzywa. Oliwa z oliwek 50ml, 3 kaps. GOLD OMEGA3
Posiłek IV: Łosoś wędzony 200g + mozzarella 100g + dowolne warzywa.

Suplementy
GOLD Omega 3
OLIMP BCAA Xplode
OLIMP Thermostim
OLIMP Whey Protein Complex 100% (smak kokosowy)
Żeń-szeń










Będe trenował 6 razy w tygodniu, siłownia (FBW) i aeroby oraz interwały.

PN: siłownia, ok. 25 min aerobów
WT: 45+ min aerobów
ŚR: siłownia, 25 min aerobów
CZW: 45+ min aerobów
PT: siłownia
SB: Interwały/Intensywne aeroby 40 minut
ND: WOLNE

A
Przysiady ze sztangą + wspięcia na palce
Zarzut ze zwisu
Wiosłowanie sztangą
Wyciskanie na ławce skośnej
Wyciskanie francuskie
Brzuch bede uzupelnial w dniu treningowym

B
Martwy ciąg
Podciąganie na drążku
Pompki na poręczach x max zamiennie z wyciskaniem sztangielek na ławce płaskiej
Wyciskanie żołnierskie
Uginanie ramion ze sztangą łamaną
Brzuch bede uzupelnial w dniu treningowym

Wszystkie moje aerobowe zmagania będzie można śledzić na bierząco:
http://www.endomondo.com/workouts/user/1481347


















Wiek: 20 lat
Waga: 94kg
Wzrost: 180cm
Obwód pasa (talii - na wys. pempka): 106cm
Biodra: 106cm
Klatka (na wdechu): 114cm
Klatka (luz): 110cm
Udo: 64cm
Ramię: 36cm
BF: 27-30%

no to, DO ROBOTY :)!!

Zmieniony przez - mr-s w dniu 2011-05-07 11:12:49

Żołnierz Kapitana Kajdana
mr-s po współpracy z koniu151/-13kg i -20cm w pasie
http://www.sfd.pl/-t797703.html foto przed/po + linki (dziennik i rywalizacja ActivLab)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2831 Napisanych postów 50984 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 343710
łapa wygląda na więcej.

pzdr/

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE . KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 773 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6316
tez tak myslalem :( moze siostra zle zmierzyla, zara sprawdze ;D

@edit
nie, jednak cienki jestem :p

Zmieniony przez - mr-s w dniu 2011-05-07 11:18:31

Żołnierz Kapitana Kajdana
mr-s po współpracy z koniu151/-13kg i -20cm w pasie
http://www.sfd.pl/-t797703.html foto przed/po + linki (dziennik i rywalizacja ActivLab)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2132 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 23432
powodzenia

"Robiac byle co, stajesz sie byle kim"

Moj dziennik treningowy: http://www.sfd.pl/_GET_BIG_OR_DIE_TRYIN_by_zinko-t918364.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 773 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6316
dzieki :) interwały juz za mna na czczo :D



ale wieczorem wrzuce konkretniejsze podsumowanie, po posilkach, jak wroce od laski ;)

Zmieniony przez - mr-s w dniu 2011-05-07 14:10:01

Żołnierz Kapitana Kajdana
mr-s po współpracy z koniu151/-13kg i -20cm w pasie
http://www.sfd.pl/-t797703.html foto przed/po + linki (dziennik i rywalizacja ActivLab)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 265 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 11685
Jak biegasz interwały? 2 min. szybko/ 2 min. wolno?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2831 Napisanych postów 50984 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 343710
minuta bieg, dwie minuty trucht.

pzdr/

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE . KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 773 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6316
dlopper

tak jak koniu pisze, minuta bieg(13-16km/h), dwie trucht (8-10km/h)

Żołnierz Kapitana Kajdana
mr-s po współpracy z koniu151/-13kg i -20cm w pasie
http://www.sfd.pl/-t797703.html foto przed/po + linki (dziennik i rywalizacja ActivLab)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 773 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6316




Troche późno, ale teraz wróciłem ;)
Pierwszy dzień diety i treningu za mną. Tak jak przypuszczałem drastyczne J/NJ weszło jak po maśle.

Pierwszy posiłek ok. 14:45. Pozatym byłem u laski - musza sie przyzwyczaic ze teraz razem ze mna

bedzie przyjezdzalo moje jedzonko ;)





Jeden posiłek (taki sam jak III) zastąpiłem dziś kiełbasą z grilla, przy długim przekonywaniu w

końcu nie mogłem odmówić...nastepny cheat meal nie prędko ;P


Po treningu: Ryż basmati 100g + łosoś wędzony 100g podsmażony bez tłuszczu z z mieszanką warzyw

chińskich na ostro + porcja WHEY PROTEIN COMPLEX.


Posiłek II: Udo z kurczaka pieczone bez skóry 250g + sałatka warzywna, 3kaps OMEGA 3 GOLD

Posiłek III: Kiełbaska z grilla, cebulka, pomidor, pół kromki chleba, 3kaps OMEGA 3 GOLD

Posiłek IV: Pieczywo pełnoziarniste pakowane hermetycznie 90g + Twaróg półtłusty 250g + 1 jogurt

naturalny + oliwa z oliwek 50ml + pomidor


Suplementy
10g BCAA Xplode przed i 10g BCAA Xplode po treningu
2 kaps. Thermostim przed treningiem











Zdjęcie udka w połowie - gdyż mi się zapomniało cyknąć przed ;)





41 min. interwałów, tak na oko..minuta bieg(13-16km/h), dwie trucht (8-10km/h)
Dystans: 7.20 km
Srednie tetno: 160 (80% HRmax) - 39 minut
http://www.endomondo.com/workouts/vsFmhaxkxFQ

Mimo biegu na czczo, nie było źle ;) ja jestem zadowolony ;)

Żołnierz Kapitana Kajdana
mr-s po współpracy z koniu151/-13kg i -20cm w pasie
http://www.sfd.pl/-t797703.html foto przed/po + linki (dziennik i rywalizacja ActivLab)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2831 Napisanych postów 50984 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 343710
90g to jedna taka duża kromka jak masz ten z tesco.

pzdr/

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE . KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 773 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6316
mam perfekcyjna wage - 1 i 1/3 kromy wyszlo 90g :P

Żołnierz Kapitana Kajdana
mr-s po współpracy z koniu151/-13kg i -20cm w pasie
http://www.sfd.pl/-t797703.html foto przed/po + linki (dziennik i rywalizacja ActivLab)

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Low carb do oceny

Następny temat

Dieta na masę, do sprawdzenia :)

whey deli