SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

mono(Trec)+cm3(Trec) a do tego bcaa(Olimp) / co kiedy brać

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1008

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 491 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3691
Siemka.
tak jak w temacie, potrzebuję porady bo nie wiem jakie będzie najlepsze zestawienie tych supli, chodzi mi o to jak je brać żeby było ok. np. przed treningiem: 5g mono + 7kapsów bcaa / po treningu: 5g cm3.
może tak być? (jest to mój 2 cykl na kreatynie)

pozdro

obowiązkowa fotografia sylwetki ( przód lub tył): -

Wiek: 17

Waga: 80

Wzrost: 180

Cel cyklu: mass

stosowane już wcześniej suplementy : mono z Treca

Uprawiane inne sporty: czasem aerob, gra w piłke

stosowane wcześniej spalacze : -

suplement stosowane przez ostatnie 60 dni: mono z treca

ilość dni wolnych od kreatyny: w chwili obecnej 30dni, ale cykl zaczynam za 2tyg

przewidziane finanse na cykl: 100zł

uwagi i sugestie: -

Staż treningowy: 4miesiace

Kulturystyka pokazuje jakim jesteś człowiekiem, twardym jak stal czy miękkim jak panienka.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 491 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3691
dodaję, że oczywiście dieta jest
a może lepiej będzie sobie najpierw przez 3 tygodnie mono a potem 4 tygodnie cm3?

Zmieniony przez - Ricz99 w dniu 2010-03-28 13:16:06

Kulturystyka pokazuje jakim jesteś człowiekiem, twardym jak stal czy miękkim jak panienka.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 736 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 17120
4 miesiące i już drugi cykl ? poćwicz jeszcze pół roku na samej diecie i kup sobie mono . pokaż tu tą swoją diete .

to nie szkło jest ostre, to ludzka wyobraźnia.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 491 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3691
I posiłek: (6:00 rano)
. 1 jajko sadzone- 60g
. płatki owsiane- 100g
. mleko 3.2%- 200ml
. oliwa z oliwek- 20ml
. ogórek- 100g

B:25,1 T:41.2 W:73,1
kcal:780,6kcal


II posiłek (w szkole, 8:30)
. chleb razowy- 50g
. ser masdamer pełnotłusty 2plastry
. papryka- 50g

B:20,1 T:17,1 W:26,9
kcal:341kcal


III posiłek: (w szkole, 11:15)
. chleb razowy- 50g
. ser masdamer pełnotłusty 1plaster 2x
. jabłko- 150g
. pestki słonecznika- 20g
. papryka- 50g

B:23.8 T:26,3 W:44,1
kcal:483.5kcal


IV posiłek: (przed treningowy, 15:30)
. pierś- 100g
. ryż brązowy- 100g

B:27,7 T:3,3 w:76.8
kcal:422kcal


TRENING 17:00-18:00


V posiłek: (po treningowy, 18:30)
. pierś z kurczaka- 150g
. ryż biały- 100g
. banan 100g

B:39 T:2,8 W:80
kcal:506kcal


VI posiłek: kolacja (21:00)
. chleb razowy- 50g
. jajka gotowane(3)- 180g
. pomidor- 100g

B:22,1 T:28,4 W:26,8
kcal:99+325+29= 453kcal


przed snem: (22:30)
twaróg chudy/pół tłusty-125g
B:22.5g T:5g W:5g
kcal:153.8kcal

B:180g T:124g W:332,7g
kcal:3079kcal

na siłowni ćwiczę już dłuższy czas jakiś roczek, ale napisałem że staż 4 miesiące bo od 4 miesięcy trzymam się diety i mam plan treningowy

Kulturystyka pokazuje jakim jesteś człowiekiem, twardym jak stal czy miękkim jak panienka.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 491 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3691
no i tam w około treningowych jakieś warzywko się zawsze znajdzie, ale to już nie napisałem..

Kulturystyka pokazuje jakim jesteś człowiekiem, twardym jak stal czy miękkim jak panienka.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 736 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 17120
z około treningowych wyrzuć te "warzywko" zmień chleb na ryż kasze. wyrzuć " ser masdamer" wartości białka dla niego to na 100g podałeś chyba . rano wyrzuć mleko i oliwe, daj owsiane z orzechami/rodzynkami i ze 3 jajka chociaż . pomyśl nad tym razowcem i serem bo to słabe rozwiązanie .

to nie szkło jest ostre, to ludzka wyobraźnia.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 491 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3691
tam ogólnie już podałem z całego posiłku, z samego sera(2plastry) wychodzi b:16 i t:14
mówisz żeby wyrzucić mleko? to czym mam je zastąpić mam suche owsiane wpier** tylko z rodzynkami?
no tak wcześniej miałem że zamiast tego sera miałem 2 jajka.

Kulturystyka pokazuje jakim jesteś człowiekiem, twardym jak stal czy miękkim jak panienka.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 736 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 17120
nie suche ,owsiane najczęściej zalewa się wodą .. a ten ser to naprawdę zły pomysł, podmień to .

to nie szkło jest ostre, to ludzka wyobraźnia.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 491 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3691
spoko. dzięki za wypowiedzi.
chociaż na razie to muszę sobie ustalić dietę na zerowy bilans, na jakiś czas mam przerwę od siłowni i jakiegokolwiek wysiłku (skręcony staw kolanowy :(((

Kulturystyka pokazuje jakim jesteś człowiekiem, twardym jak stal czy miękkim jak panienka.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Suplementy a trening

Następny temat

Co doradzicie??

BF