SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

moje zapotrzebowanie i jego rozbicie na na bwt ? prosba o ocene diety

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 9608

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

28

Płeć

M

Cel

Masa, redukcja na wiosnę

Waga

100

Wzrost

194

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

15-20

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Praca biurowa 8-16, trening o 16:30. wstaję o 7, kładę się spać koło 23:30-24. Czasami w pracy jestem od 16 do 24 - około 4 razy w miesiącu. Przerwa w pracy na posiłek kiedy chcę.

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Ostatnimi czasu ciężko było przez choróbsko. Ogólnie to pryjmijmy 3x w tygodniu siłownia, 1x w tyg basen (1km), 1x w tyg bieganie (5km), 5000-8000 tys kroków dziennie.

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

redukcja ze 130 kg do wagi 88 kg - skrajne zejście z kaloriami do 1700kcal lowcarb dużo biegania itp.

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

zdrowy jak koń

Stosowana lub planowana suplementacja

stack witaminowy, kreatyna, białko do uzupełnienia + preworkout, betaalanina, tauryna i inne głupoty
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 21 Wiek 29 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 3110
Siemanko ! Dawno mnie tu nie było :)

Od razu wrzucam ankietę do tematu.

O co mi chodzi... Zgodnie z moimi wyliczeniami zapotrzebowania kalorycznego, zrobionego na podstawie woru amieszczonego w tematach podwiesonych wyszło mi w zaokrągleniu 3000 kcal + do tego 200 kcal bo chcę troszkę przymasować i daje to nam 3200 kcal dziennie.

Mam pytanie o rozkład tych kcal. Czy opcja 200g białka, 100g tłuszczy i reszta węglowodanów będzie ok ? Czy ogarnąć to inaczej?

Aktualnie celem jest dobrej jakości masa, a na wiosnę, lato mała redukcja aby odsłonić przynajmniej odrobinę brzucha - ale to nie jest priorytet. Najbardziej zależy mi na tym, aby do wiosny/lata wyrobić dobrą wydolność, siłę i wytrzymałość. Głównie zależy mi na kilku rzeczach - podciąganie na drążku, bieg na 5km, ćwiartka km na basenie - to są priorytety i tutaj chciałbym żeby było dobrze. Sylwetkowo to jest pry okazji. Przy założeniach, które pomożecie mi - mam nadzieję - zrobić myślę, że uda mi się to osiągnąć.

W przypadku kiedy już ustalimy jakie wartości b/w/t były by najlepsze to rozpiszę dietę dla siebie i wtedy wrzucę tutaj do oceny i ewentualnej poprawy.

Mam nadzieję, że pomożecie.

Pozdro
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1450 Napisanych postów 4673 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 88009
od razu Ci napisze, zebys zmienil cel, poniewaz przy >15% bf nie zbudujesz za duzo miesnia, a wleci za to wiecej fatu. zejdz z poziom zatluszczenia do okolic 10-12% i wtedy mozesz myslec o okresie masowym.

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 21 Wiek 29 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 3110
W sumie powiem inaczej. Jutro bym robił jakieś zdjęcie poglądowe sylwetki i podesłał - sami ocenicie co należy robić tzn. doradzicie - ma to sens?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1450 Napisanych postów 4673 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 88009
tak bedzie najlepiej

ps. teraz sie zorientowalem, jaki masz nick haha

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 21 Wiek 29 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 3110
jutro po robocie jak bede na silowni (o ile pojde bo jeszcze cos choroba trzyma) postaram się ogarnąc jakąs fotę przód + tył.

stąd też zdjęcie profilowe jest na wierzchu? jest


Zmieniony przez - zsiurkiemnawierzchu w dniu 2018-10-08 19:59:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1450 Napisanych postów 4673 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 88009
a to w domu fotki nie da sie zrobic? tylko ja silce?
1

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 21 Wiek 29 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 3110
Przesyłam fotke. Redukcja to chyba z kości na ości

co radzicie?




...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3873 Napisanych postów 63563 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 681619
Myślę, że warto dociąć ten brzuch i dopiero wtedy budować masę mięśniową z niskiego poziomu tkanki tłuszczowej.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 21 Wiek 29 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 3110
Czyli @domer co radzisz? 2700 kcal ? jaki rozklad bwt ?
W planach mam 3 treningi siłowe FBW + cardio czyli 1x w tyg basen + 1-2x w tyg bieg 5km.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1450 Napisanych postów 4673 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 88009
redukuj redukuj, stanowczo. zacznij od 2800,2900kcal. daj te 2g bialka, z 1g fatu reszte ww i lecisz.

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 21 Wiek 29 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 3110
Bede wysuszony jak szczypior ale slucham sie Waszych rad. Wrzucam 200g bialka i 100g tluszczu, reszta wegli. Zaraz zloze jakas pseudo diete i wrzuce tutaj do oceny
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Słabość do słodyczy

Fruzelina