SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

moje pytania

temat działu:

Aktualności - Sporty Siłowe

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2071

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 604 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8783
Jaką rozgrzewkę zazwyczaj robicie?
Jakie ćwiczenia rozciągające i wzmacniające barki robicie?
Od miesiąca robię taką serię główna :
20/10
60/10
100/5
115/4
120/4
125/2,2
I powiem ze jakoś licho bo przez ten miesiąc w miejscu stoję a nawet czasem nie zrobię tego co jest w założeniach.
I czy nie lepiej było by zrobić tak:
20/10
60/10
100/5
110/4
125/3,3,3,2 ( tu nie wiem czy dam rade tak )
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 92 Wiek 34 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 842
Jakie ćwiczenie rozpisałeś powyżej ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 604 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8783
Na klatkę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 309 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 17659
juz chyba zaczyna sie lekkie przetrenowanie powinienes juz wskoczyc na jedynki 125 2 130 1,1,1 i progresja co tydzien




Zmieniony przez - Pawliczek4 w dniu 2013-03-11 20:19:05
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 604 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8783
Pawliczek to by nie był może zły pomysł, ale ogólnie jakoś tak od pewnego czasu mniej siły mam może kwestia też leży w odżywianiu?? Obiad jem zazwyczaj o 14:30 i idę spać ,w staje o 18:00 , a o 19:00 ide na siłownie. Może ja coś przed siłownią musiał bym zacząć jeść ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 92 Wiek 34 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 842
W mojej ocenie robisz za mało serii i przede wszystkim za dużym ciężarem na ostatnich seriach jak na swój staż treningowy.
Jakiego masz maksa w wyciskaniu bo mogę się mylić ?
Oczywiście jeżeli trenujesz na siłę klatkę. Przygotowujesz się do jakiegoś sprawdzianu lub startu na zawodach ?
Jeżeli nie to w żadnym wypadku nie wchodź na serie po 1 ruchu jest Ci to zupełnie zbędne.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 309 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 17659
trzy posilki przed treningiem byly by wskazane po przebudzeniu zjedz odczekaj godz i rura na trening . Tak jak klinczer napisal rob wiecej seri rozgrzewkowych i pozniej docelowe . W jakim celu robisz sile ? odpoczni teraz tydzien bo juz chyba lekkie przetrenowanie nie pozwol zebys sie calkiem pzretrenowal wejdz na male ciezary i stopniowa progresja ciezaru
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 604 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8783
No powiedzmy ze mój maks to 135-140 , to jak waszym zdaniem powinny wyglądać wszystkie serie?? Jak ma wyglądać ten przed treningowy posiłek?? Ćwiczę sam dla siebie. Odpoczynek już robiłem dwutygodniowy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 92 Wiek 34 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 842
Nie wiem na jakim etapie zaawansowania jesteś. Nie wiem również jak długo trenujesz systemem takim jak opisałeś wyżej. Rozpisanie ciężarów które powinno się zmieniać w ciągu cyklu treningowego będzie ciężkie.
Przyjmę że ma być to trening cięższy z tygodnia i że Twój max to 140:
20/10
50/10
70/8
85/6
95/4
105/3
112,5/3
122,5/3,3,3
105/6


Zmieniony przez - klinczer w dniu 2013-03-13 09:03:19
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 604 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8783
Dziś zrobiłem tak (gdyż nie ma na siłowni 1.25kg obciążenia) :
20/10
50/10
70/8
85/6
95/4
105/3
115/3
125/2,2,2
Było dosyć dobrze, takie same serie zrobiłem na skosie w dół, przeprowadzę taki trening jeszcze z 3-4 razy i spróbuje na ostatnia serie zrobić 125/3,3,3
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Arnold Strongman Classic 2013

Następny temat

Otwarte Mistrzostwa Mazowsza w WL - Kobyłka 13.04.2013r.

aerofull