SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

moje menu.wskazówki,korekty,rady

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1554

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3699
witam.
moze najpierw kilka słów o sobie.mam 25 lat,175 cm 66 kg wagi.zawodowo uprawiam sport,trenuje 2x dziennie, w tym 2 razy w tygodniu siłownia.moim celem priorytetowym jest zdrowe,racjonalne odzywianie,ale najpierw chcialabym zrzucic ok 4 kg - ale powoli,nie gwałtownie,bez uszczerbku na masie mięsniowej i sile. ułożyłam diete i chcialabym poprosic was o korekty, rady,ocene, wskazówki.
codziennie rano z pol godziny przed sniadaniem wcinam grejfruta,staram sie wypijac conajmniej 2 litry wody; pory posiłków sa uzależnione od pory trenigów,ale generalnie: Ś-8.00,IIŚ- 12,Obiad - 16, i kolacja ok 21
dobra do rzeczy;)
PONIEDZIAŁEK
Ś-musli: sok jablkowy (100 ml) , pł. Owsiane,pł. Zbożowe(50g), 2 orzechy włoskie, 5 migdałów,pestki dyni, suszone owoce: jabłka,3 morele, cynamon;50g sera białego 0%
II Ś- 2 kromki WASA, twarożek:ser biały 0%-70g,pomidor,ogórek,papryka,cebula, S, P, zioła, łyżka oliwy z oliwek.
O- łosoś ( 200g ) , brokuły
K- pierś kurczaka( 150g ) duszona w warzywach
WTOREK
Ś-kasza gryczana 50g, sok jabłkowy , 5 migdałów, 2 orzechy włoskie,pestki dyni owoce suszone ( jabłka, 3 morele),cynamon; ser biały 0% 50g
IIŚ- omlet lub jajecznica z 2 jaj ze szpiankiem i warzywami
O - indyk(200g), sałatka z 2 łyżkami oliwy z oliwek
K-tuńczyk w sosie własnym( 185g) z warzywami
ŚRODA
Ś i II Ś- jak w poniedziałek
O-spaghetti z makaronu razowego z warzywami
K- chuda rybka(150g) z warzywami
CZWARTEK
Ś- wtorkowe
IIŚ-twarozek z 2 kromkami WASA lub sałatka z wedzonym lososiem lb makrela
O - pierś kurczaka(200g) z fasolką szparagową , sałatka z łyżką oliwy z oliwek
K-pizza;) omlet z 3 białek i żółtka + farsz: 3 plasterki filetu z indyka, pieczarki, cebula, papryka
PIĄTEK
Ś-musli;ser biały 50g
IIŚ-twarożek i WASA
O-łosoś ( 200g) , brokuły, kalafior
K-pierś wędzona(150g) + warzywa
SOBOTA
Ś-jak w pon albo wtorek
IIŚ -twaróg i WASA
O- spaghetti z warzywami
K-chuda ryba,albo tuńczyk w sosie wlasnym z warzywami
NIEDZIELA
Ś-jak w poniedziałek
IIŚ-zapiekanka: 2 jaja, szpinak, pomidor
O-pierś indyka ( lub udo bez skóry )(200g) , fasolka szparagowa;sałatka z łyżką oliwy z oliwek
K- tutaj zazwyczaj cos dobrego wymyślam:)(oczywiście białkowego)

troche sie rozpisałam:) dodam ze do godziny 14 zjadam jeszcze oprocz grejfruta 2 porcje owocow(przewaznie jabłko i kiwi)i czasami troche orzechów laskowych.

Sukces leży po drugiej stronie samodyscypliny

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 728 Napisanych postów 31016 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 94344
Ś-musli: sok jablkowy (100 ml) , pł. Owsiane,pł. Zbożowe(50g), 2 orzechy włoskie, 5 migdałów,pestki dyni, suszone owoce: jabłka,3 morele, cynamon;50g sera białego 0%

no moze byc

II Ś- 2 kromki WASA, twarożek:ser biały 0%-70g,pomidor,ogórek,papryka,cebula, S, P, zioła, łyżka oliwy z oliwek.

oki

O- łosoś ( 200g ) , brokuły

tu chyba jakas kasza musi byc lub ryz

K- pierś kurczaka( 150g ) duszona w warzywach

no i oliwa z oliwek

WTOREK
Ś-kasza gryczana 50g, sok jabłkowy , 5 migdałów, 2 orzechy włoskie,pestki dyni owoce suszone ( jabłka, 3 morele),cynamon; ser biały 0% 50g

oki

IIŚ- omlet lub jajecznica z 2 jaj ze szpiankiem i warzywami

oki

O - indyk(200g), sałatka z 2 łyżkami oliwy z oliwek

oki ,ale jakies kasze,ryz

K-tuńczyk w sosie własnym( 185g) z warzywami

marna ta kolacjia

ŚRODA
Ś i II Ś- jak w poniedziałek
O-spaghetti z makaronu razowego z warzywami

a bialko

K- chuda rybka(150g) z warzywami

A dlaczego chuda

CZWARTEK
Ś- wtorkowe
IIŚ-twarozek z 2 kromkami WASA lub sałatka z wedzonym lososiem lb makrela

oki ,chodz wase zamien na chleb razowy

O - pierś kurczaka(200g) z fasolką szparagową , sałatka z łyżką oliwy z oliwek

oki

K-pizza;) omlet z 3 białek i żółtka + farsz: 3 plasterki filetu z indyka, pieczarki, cebula, papryka

lux

PIĄTEK
Ś-musli;ser biały 50g

za malo bialka

IIŚ-twarożek i WASA

j.w

O-łosoś ( 200g) , brokuły, kalafior

znowu brak kaszy lub ryzu

K-pierś wędzona(150g) + warzywa

oki

SOBOTA
Ś-jak w pon albo wtorek
IIŚ -twaróg i WASA

j.w

O- spaghetti z warzywami

znowu brak bialka

K-chuda ryba,albo tuńczyk w sosie wlasnym z warzywami

oki ,ale nie musi byc chuda

NIEDZIELA
Ś-jak w poniedziałek
IIŚ-zapiekanka: 2 jaja, szpinak, pomidor

oki

O-pierś indyka ( lub udo bez skóry )(200g) , fasolka szparagowa;sałatka z łyżką oliwy z oliwek

znowu to samo z kasza

K- tutaj zazwyczaj cos dobrego wymyślam:)(oczywiście białkowego)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3699
dziekuje qazar za poprawki.co do tej kaszy lub ryzu do obiadów,jakoś przyzwyczaiłam sie jadać miesko tylko z warzywami. jak widze wyraźnie sugerujesz zmienić przyzwyczajenia sniadania mam zawsze takie same,musli i bialy ser.kolacje jadam beztłuszczowa,stad ta chuda rybka. moim celem jest zrzucenie 3-4 kg "tluszczyku",kolacje jem dosc późno czasami,bo pozno koncze treningi wiec staram sie uwazac.

Sukces leży po drugiej stronie samodyscypliny

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 728 Napisanych postów 31016 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 94344
Ale chyba wiesz ze nie tyjeszcz od poszczegolnych makro skladnikow diety tylko od nadmiaru kalorii a tego u ciebie nie ma
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3699
wyliczyłam to wszystko na ok 1500-1600 kcal. odstawilam wogole cukier,pod kazda postacia(jogurty,ketchupy,"gotowce" itp)produkty mączne,białe pieczywo,ziemniaki. wszystkie miesa i ryby przygotowuje w kombiwarze.a co do oliwy to dodaje jej albo do twarozku z warzywami albo do sałatke na obiad,wiec codziennie w któryms posiłku jej dostarczzam. wiec mysle ze na kolacje sobie odpuszcze,boje sie przesadzic z tluszczami,nawet zdrowymi.

Sukces leży po drugiej stronie samodyscypliny

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 728 Napisanych postów 31016 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 94344
oki, wszystko wyglad na przemyslane,zycze powodzenia a i tak jesz wiecej niz ja

Zmieniony przez - qazar w dniu 2004-10-21 22:38:20
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3699
o kurcze,i ty jeszcze zyjesz efektu finalnego spodziewam sie za ok 1,5 miesiąca, bo najciezej jest zrzucic 3-4 kg.

Sukces leży po drugiej stronie samodyscypliny

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 161 Napisanych postów 12853 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 43228
właśnie napoczatku najłatwiej waga leci ale w wiekszosci woda

jeżeli pomogłem , Ty pomósz mi wejdz w link i się zarejestruj http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=krzakzak 

Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

co to jest?

Następny temat

Jak rozłorzyć?