SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

moj wlasny trening! prosze o ocene :)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 830

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 150 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3452
****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: smokeN
PŁEĆ: M
WIEK: 25
WZROST: 182
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: minimum 2 lata

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 75
OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 32
OBWÓD BICEPSU: 39
OBWÓD ŁYDKI: 37
OBWÓD UDA: 58
OBWÓD BIODER: 85
OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA: 80
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 105
OBWÓD BARKÓW: 123
OBWÓD NADGARSTKA: 17
OBWÓD KOSTKI U NOGI: 27

****POMIARY POZIOMU TŁUSZCZU**************************
NIE BEDE TU WYPISYWAL POMIAROW, BO TLUSZCZU PRAWIE W OGOLE ;)
WAGA CIAŁA: 75-77
PROCENT BODY FAT WSKAZYWANY PRZEZ WAGĘ:
GRUBOŚĆ FAŁDY NA TRICEPSIE:
GRUBOŚĆ FAŁDY NA BICEPSIE:
GRUBOŚĆ FAŁDY NA ŁOPATCE:
GRUBOŚĆ FAŁDY NAD BIODREM:
GRUBOŚĆ FAŁDY BRZUSZNEJ:
GRUBOŚĆ FAŁDY NA UDZIE:
GRUBOŚĆ FAŁDY NA ŁYDCE:
SUMA GRUBOŚCI FAŁD:
WYNIK TOTALNY BODY FAT:

[dane obliczone na podstawie : http://www.topendsports.com/testing/tests/skinfolds.htm] 

****POMIARY SIŁOWE****************************************

PRZYSIAD TYLNI: NIESTETY TYLKO 100 X 5 ( PRACUJE NAD TYM ;( )
MARTWY CIĄG: 150 X 5
WYCISK SZTANGI NA PŁASKIEJ: 130 X 5
WIOSŁOWANIE SZTANGI : 100 X 5
WYCISK SZTANGI NAD GŁOWĄ : 60 X 5

****CEL*************************************************

INTERESUJE MNIE MEZOCYKL [np. 2-3-4 cykle 4 tygodniowe] : ?

MASA JAKOŚCIOWA/ SIŁA KULTURYSTYCZNA /

INTERESUJE MNIE CZAS TRWANIA W TYGODNIACH : WHATEVER

POPRZEDNIO ROBIŁEM [CO I JAK DŁUGO] : BILL STARR 5X5

****STAN ZDROWIA*****************************************
ZDROWY JAK KONC ;)
CHOROBY PRZEWLEKŁE:
PRZEBYTE KONTUZJE:
ALERGIE:
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA:

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK - DAVID LLOYD


****DIETA*************************************************
I TUTAJ POJAWIAJA SIE SCHODY, DIETY WYLICZONEJ NIESTETY NIE MAM, PRACUJE NAD TYM, ALE DIETE OGARNIAM.
JAKĄ DIETE STOSOWAŁES W POPRZEDNIM MEZOCYKLU:
PODAZ KALORII:
ILOSC BIALKA NA KGMC:
ILOSC TLUSZCZU NA KGMC:
ILOSC WEGLOWODANOW NA KGMC:

JAKĄ DIETE PLANUJESZ W NOWYM MEZOCYKLU:
PODAZ KALORII NA START:
ILOSC BIALKA NA KGMC NA START:
ILOSC TLUSZCZU NA KGMC NA START:
ILOSC WEGLOWODANOW NA KGMC NA START:

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ DOPING/PROHORMONY: NIGDY
CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: AKTUALNIE NIE
CZY STOSUJESZ SPALACZE/POBUDZACZE: NIE

***************************************************************


Witam.
Wiec tak, zaczne od tego ze od dawna szukam treningu dla siebie, poprzednio stosowalem bill starra 5x5 i bylem bardzo zadowolony, jednak nie do konca, wiec postanowilem napisac wlasny trening, po przeczytaniu multum artykulow, przeanalizowaniu roznych innych treningow innych zaawansowanych koksow oraz z wlasnego doswiadczenia wyszlo mi cos takiego:

Trening FBW

A
Przysiady ATG
Lawka pozioma
Rozpietki
Drazek + dodatkowe obciazenie
Dipsy + dodatkowe obciazenie

B
MC
Zolnierskie
Wioslo
Modlitewnik 2 serie
Francuz 2 serie
Abs

C
Przysiad przedni
Lawka skosna +/-
Rozpietki +/-
Drazek + obciazenie
Dipsy/lawka wasko
Abs

D
Wykroki ze sztanga
Push Press
High pull
Wioslo jednoracz
Wioslo oburacz
Bic maszyny 2 serie
Tric maszyny 2 serie

i tak wyglada moj trening, co o nim powiecie? prosze o krytyke :)
nie rozpisalem serii i powtorzen, bo ostatnio przeczytalem art o wysokiej intensywnosci tj duzej liczbie powtorzen ( 20-12 ) na mase, wiec planuje stosowac :) zalezy mi na dobrej jakosciowo masie i sile, chce dobic powiedzmy do 80kg i tyle. Ma byc silnie i dynamicznie.
Wiec prosze o komentarze. Mam nadzieje ze trening nie jest AZ tak zly, pozdro.

zapomnialem dodac ze trening wykonuje co 3 dni, trening A 2 dni przerwy, trening B 2 dni przerwy itd.

Zmieniony przez - smokeN w dniu 2012-04-11 20:25:49
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 96 dni Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126370
zamiast komentarzy odeślę Cię do podstaw- z dziedzin treningu i odzywiania.

a i jeszcze zapytam- po co Ci cztery wersje programu, który tam na dobrą sprWĘ- sam z siebie- powinien być progrmem dośc prostym...


Zmieniony przez - apokalipsa w dniu 2012-04-11 20:32:55
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 150 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3452
nie musissz mnie nigdzie odsylac, wszystko wiem, to ze nie mam rozpisanej diety nie znaczy ze nie wiem co to dieta, albo nie wiem jak ja stosowac, wrecz przeciwnie ;)
chodzi mi o trening, nie moze byc az tak tragiczny...

Zmieniony przez - smokeN w dniu 2012-04-11 20:34:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 96 dni Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126370
JAKĄ DIETE STOSOWAŁES W POPRZEDNIM MEZOCYKLU:
PODAZ KALORII:
ILOSC BIALKA NA KGMC:
ILOSC TLUSZCZU NA KGMC:
ILOSC WEGLOWODANOW NA KGMC:

JAKĄ DIETE PLANUJESZ W NOWYM MEZOCYKLU:
PODAZ KALORII NA START:
ILOSC BIALKA NA KGMC NA START:
ILOSC TLUSZCZU NA KGMC NA START:
ILOSC WEGLOWODANOW NA KGMC NA START:

dlaczego więc tutaj są wszędzie puste pola... zresztą Twoje wyniki raczej przemawiają za tym, ze nie odżywiasz się idealnie

natomiast jeśli chodzi o trening z tych czterech wariantów wybierz najlepsze ćwiczenia dla jednego, nawyżej dwóch a myślę, ze znacznie się już poprawi...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 150 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3452
Dieta nie jest idealna to pewne, ale nie zbaczajmy z tematu, pytanie brzmialo o trening, bo z dieta sobie poradze.
Wiec nie za barrzo rozumiem o co Ci chodzilo z tym zmienianiem tych czterech treningow, z tego co czytalem to zawodowcy pisza ze nie nalezy stosowac tych samych cwiczen w kolko, czytalem na stronce Charlsa Poliquna ze wskazanym jest zmieniac trening co trening zeby miesnie sie przyzwyczily, wiec mysle ze moj trening jest pod tym wzgledem calkiem dobry, a jesli nie to prosze o jakies konkfrtne porady za ktore z gory dziekuje :) pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 112 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3299
o0 na plasko 130kg x 5 na barki 60kg x 5 cos tu jest nie tak

Zmieniony przez - bykuhaha w dniu 2012-04-11 23:58:24

Odpal, odleć jak najdalej... ;)

www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 106 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1497
130 x5 hmm przy twojej wadze w stosunku do wzrostu to ogień .

Po pierwsze masa :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 150 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3452
bykuhaha
o0 na plasko 130kg x 5 na barki 60kg x 5 cos tu jest nie tak

Zmieniony przez - bykuhaha w dniu 2012-04-11 23:58:24


Taa wiem... Jest lipa, ale to stary wynik, teraz pewnie wiecej pojdzie, a tak w ogole to wole push press :)


Paulxskate
130 x5 hmm przy twojej wadze w stosunku do wzrostu to ogień .

Ogien jest ostry :) a wcale jakos specjalnie nie skupiam sie nad ta klata, poprostu idzie dobrze :)

A co do treningu? Jakies sugestie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 106 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1497
ale rozumiem że wyciskałeś sam to 130 XD .Co do treningu raczej nie bede cie poprawial bo nigdy sie nie interesowałem takim rodzajem treningów i nie mam doświadczenia w tym kierunku niech lepiej sie wypowiedzą ci co stosowali i mieli dobre efekty . pozdro


Zmieniony przez - Paulxskate w dniu 2012-04-14 15:37:32

Po pierwsze masa :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 150 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3452
Paulxskate
ale rozumiem że wyciskałeś sam to 130 XD .Co do treningu raczej nie bede cie poprawial bo nigdy sie nie interesowałem takim rodzajem treningów i nie mam doświadczenia w tym kierunku niech lepiej sie wypowiedzą ci co stosowali i mieli dobre efekty . pozdro


Zmieniony przez - Paulxskate w dniu 2012-04-14 15:37:32


Co masz na mysli mowiac "takim treningiem" ? Mam wrazenie ze jednak jest to trening na mase :)
Idac za Waszymi radami podzielilem go na 2 czesci :)

A
Przysiady 4serie/15,12,10,10
Lawka pozioma 4/15.12.10.10
Rozpietki 4/na maxa?
Drazek 4/+ciezar, na maxa
Dipsy 4/+ciezar, na maxa
Bareczki, unoszenie na boki/linki? 4/15,12,10,10

B
MC+Sztrugsy 4/10,10,10,10
Zolnierskie 5/15,12,10,10,10
Wioslo 4/15,12,10,10
2 cwiczenia na biceps
2 cwiczenia na triceps
Abs

Chyba jest dobry? Czy czegos mu brakije, chyba nie ominalem zadnej partii, MC robie od razu ze sztrugsami, bardzo dobre "cwiczenie":)
Planuje tez uskuteczniac Tempo :) bardzo ladnie, powoli, kontrolujac caly czas ciezar, powiedzmy 3s w dol, 1 na dole i 1 w gore, good?:)
Wiec, ode mnie tyle, mam nadzieje ze trening dobry, bo od jutra mam zamiar zaczac. Pozdro.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 96 dni Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126370
czy tak trudno jest wybrać po dwa ćwiczen ia na grupę- wielostawowe- i ułożyć dwa proste plany... po co wrzucasz rozpiętki[to wg. Ciebie filar rozwoju, szczególnie w programie gdy całe ciało powinno być trenowane na kednym treningu- sam sobie odpowiedz... no i czytaj uwazniej, ze zrozumieniem wszak staram się pisać najjaśniej jak tylko można
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening FBW do oceny

Następny temat

zmiana treningu? partii?

Fruzelina