SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

model matematyczny- sporty walki

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1822

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 1815 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 35261
Cześć :) studiuję matematykę i na jednym z przedmiotów mamy przedstawić prezentację na podstawie interesującego nas tematu. Naszym zadaniem jest znaleźć artykuł naukowy w którym ktoś się zajął stworzeniem matematycznego modelu czegoś co nas interesuje, no i później na tym modelu omówić jakieś zagadnienia optymalizacji. Zadeklarowałem się że omówię coś związanego ze sztukami walki, będąc przekonanym że na pewno powstały podobne artykuły związane z boksem, zapasami, tkd. Niestety teraz nic nie mogę takiego znaleźć.
Pytanie czy ktoś kojarzy jakąś pracę naukową w której modelowało się cokolwiek związanego ze sztukami walki (cios, rzut, kopnięcie, cokolwiek co da się pod ten temat podpiąć)

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

,,chodzić już umiem, teraz chce umieć latać" Eldoka

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 348 Napisanych postów 861 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 62848
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 1815 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 35261
Dzięki :) akurat angielski to nie problem, widziałem wcześniej tą pracę, nie jest to jednak do końca to czego szukam ;/

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 473 Napisanych postów 1557 Wiek 1 rok Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 92054