SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

mniejszy naciąg

temat działu:

Scena MMA i K-1

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1237

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 778
Witam!Rozciągam sie juz ze dwa lata ale zawsze nastąpi jakaś przerwa,ale tym razem wziałem sie ostro za robotę i muszę w końcu zejść do szpagatu,tym razem rozciagam sie regularnie 2 razy w tygodniu od paru miesięcy ale od paru treningów zauważyłem że mój naciąg się troszke zmniejszył i nie moge zejść niżej.Przed rozciąganiem robie rozgrzewkę,biegnę ze 2 kilometry a potem do domku i po kolei wszystkie najbardziej popularne ćwiczonka na rozciąganie do szpagatu,pomóżcie,podpowiedzcie co robie może żle
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 70 Wiek 26 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4609
Może rozciągaj się 3 razy w tyg. albo rób więcej ćwiczeń
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 778
no ale mój trening jest raczej intensywny i dwa dni po treningu mam jeszcze mięśnie obolałe
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 13 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 94
no własnie piszesz ze masz obolałe miesnie poniewaz rozciagasz się za żądko organizm ma za długą przerwe 2 razy w tygodniu to za mało!!!! rozciagasz sie intesywnie raz na jakis czas Twój oraganiz dostaje duż dawkę bodzców w krótkim czasie co powoduje stany bólowe w kolejnych dniach lepiej dostarczać zróznicowane bodzće regularnie, zmien swije nawyki ćwiczeń ćwicz 5-6 dzni w tygodniu wg schemetu:

poniedziałek trening intensywny rozwijajacy gibkość
wtorek trening o mniejszej intensywniości podtrzymujący
sroda tening intesywny
czwartek- przerwa
piatek terning intesywny
sobota trening intesywny
miedziela-albo odpoczynjek albo lekki trening

zachecam do przeczytania mojej wypowiedzi w temacie "rozciąganie nóg do szpagatu" pamientaj lepiej cześciej i rególarnieniz raz na jakis czas i na "hama" pozdro

liMMAnowa

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 778
no widzisz Ty piszesz tak a wiele jest wypowiedzi w których trening rozciągania powinien byc góra 3 razy w tygodniu żeby mięśnie i ścięgna miały czas na regenerację a 5 razy w tygodniu chyba na to nie pozwala a znowu 2 razy w tygodniu to nie jest raz na jakiś czas,na następnym treningu było już lepiej zeszłem nisko ale nie aż tak
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 13 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 94
intensywny trening majacy na celu zwiekszenie gibkości tak zagadzam sie 3 razy w tygodniu ale zeby zachować efektywnośc warto te 3 dni treningu przeplatac treningami o niskiej intesywnosci majace na celu jedynie podtrzymanie osiagniętego poziomu i przy takimm lekkim rozsadnym treningu miesnie spokojnie dadza sobie rade z reegeneracja a bodzce dostarczane przez trening podtrzymujacy sa na tyle male ze nie powoduja nowych mikro urazow włukien a wrecz przeciwnie pobudzają mięsnie do intesywniejszej regeneracji.. byc moze sie myle ale z włąsnego doswiadczenia i wiedzy zdobytej na studiach wydaje mi się ze jest to najlepszy shemat kształtowania gibkości 3 treningi intensywne 2-3 podtrzymujace i dzien odpoczynku tzn joggin,basen etc. pamientaj ze systematyczność jest najwiekszym determinatem efektów w gigkości pozdro

liMMAnowa

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 381 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 13001
Ja sie rozciagam od 15 lat bo tyle juz cwicze sporty walki i doszedlem do poziomu ktorego juz nie moge przekroczyc. Wszystko zalezy od ruchomosci w stawach biodrowych. Jesli fizjologia Ci na to nie pozwoli to nigdy nie zrobisz szpagatu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 778
kurcze ostatnio podczas przechodzenia,podczas skrętu ze szpagatu pionowego na poziomy czułem ból w biodrach czy to jest normalne??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 13 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 94
ból prawdopodobnie jest powodowany tym ze przy przejsciach z rozkrocznego na wykroczny szpagat wykonujemy ruch w pałszaszyznach o których sie żadko pamienta w rozciaganiu tzn. zazwyczaj rozciagamy sie w płaszczyznie strzałkowej czyli do szpagatu wykrocznego i w płaszczyznie czołowej do rozkrocznego(tureckiego). bol jest zwiazny z tym ze aparat wiezadłwo stawowy stawu biodorowego nie jest przyzwyczajony tzn wytrenowany do takich ruchów wszystko musi się "tam" tzn w tym stawie "wyrobic" odpowednio musi sie zwiekszyc ruchomosc stawu elastycznosc torebki stawowej i więzadel, mysle ze jak bedzie wykonywał przejscia nie z max poziomu szpagatu tureckiego a poprostu z luznego rozkroku to powinna ci sie wyrobic wieksza ruchomosc przy takim ruchu i ból powinien ustapic..:)

liMMAnowa

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wyniki i zdjęcia Angels Of Fire VI

Następny temat

typy fighterow przed walka pudzian vs. najman

BF