SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

mniej o 4 kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 920

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 91
Witam:)
bardzo prosze o pomoc w straceniu ok 4 kg:)
dane w ankiecie na pewno nie sa w 100% dobre poniewaz nie do koćńca wiedziałam w ktorym miejscu np mierzyc udo czy łydke :P


spróbowałam wyliczyć spobie zapotrzebowanie i wyszło mi mniej wiecej cos takiego:
zapotrzebowanie 1504 kcal
białka 464 kcal
węglowodany 240 kcal
tłuszcze 800 kcal

posiłki(biorac pod uwage zajecia na uczelni)
1. 7:30
2. 10.30
3. 14:00
4. 17:00
5. 20:00
proszę głownie o pomoc w ustaleniu jakiejs aktywnosci fizycznej oraz ułożeniu diety :( nie za bardzo wiem jak sie za to wziac, ile czego na jaki posiłe itp
z góry dziękuje za kazda odpowiedz :)

Płeć: Kobieta

Wiek: 19

Waga: 58

Wzrost: 165

Obwód klatki: 89

Obwód ramienia: 26

Obwód talii: 76

Obwód uda: 52

Obwód łydki: 36

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: 28%

Aktywność w ciągu dnia: szkoła

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: 2-3 razy w tyg siatkówka, ok 60min spacery 2-3 razy w tyg

Odżywianie: praktycznie jadam wszystko, najchetniej mleko i jego przetwory, nie przepadam za czerwonym miesem

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: grzyby, czosnek

Stan zdrowia: dość szybko się przeziebiam, ale nic pozatym

Preferowane formy aktywności fizycznej: bieganie, siatkówka, basen, aerobik, 3-4 razy w tyg

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: nie

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: nie

Stosowane wcześniej diety: brak

Zmieniony przez - lil_ w dniu 2007-11-08 15:13:04

Zmieniony przez - lil_ w dniu 2007-11-08 15:13:32
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
danutha ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 3767 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 29908
Jesli w Twojej miejscowosci jest jakis klub fitness,to az sie prosi,abys go odwiedzila.Tylko systematyczna aktywnosc fizyczna (gratulacje za siatkowke,ale to za malo) wspomoze proces odchudzania i modelowania sylwetki.Jesli chodzi o dzywianie to 10wkazowek zywieniowych + inne linki podwieszone w dziale Odzywianie.

Zmieniony przez - danutha w dniu 2007-11-09 23:02:29
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dieta do malej poprawki,,,

Następny temat

trening ,a odzywianie

WPC zestaw