SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

miesnie klatki piersiowej

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3488

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 70 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 964
hmmmmm...niewiem czy to dobrze czy zle ale, gdzy po cwiczeniach na klatke nastepego dnia mam zakwasy na calej klatce piersiowej, jedynie na dolnej czesci miesnia piersiowego nie odczuwam zmeczenia. czy to moze przez zla technike wykonywania cwiczen?? moj plan na klatke:
1. Wyciskanie sztangi leżąc na ławce poziomej 4 serie progresja 12,10,8,6
2. Wyciskanie sztangielek siedząc na ławce skośnej 4 serie progresja 12,10,8,8
3. Rozpiętki ze sztangielkami na ławce poziomej 4 serie 8-12 powt. stały ciężar
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1029 Wiek 32 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 12254
z moze zrob tak
wyciskanie na prostej
rozpietki na skosie glowa w gore / albo na prostej
wyciskanie szangielek na skosnej glowa w dol

braciszek mafi/Masa RulezZ
Alizee Fan Club
jest masa to jestes kawal kabanasa ale masa bez zakwasa to gowniana masa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49611 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Napisz przede wszystkim jak długo już trenujesz?? Czy jesteś zaawansowany czy początkujący??
Pozdro

"Kluczem do naszego dobrego zdrowia jest nasz styl życia"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 70 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 964
a co ma dotego staz treningowy?? raczej nieduzo poprostu nie zuje zmeczenia w dolnych partiach miesnia piersiowego po treningach. Czy moze to dlatego ze jest to duzy miesien i ciezko go zmeczyc?? jakies sugestie??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49611 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
To jest duży mięśeń i potrzebuje "mocnego kopa". Staz mi byl potrzebny do określenia Cię. Chyba wiesz, że trening zaawansowanego się dużo różni od początkującego. To jest mój trening na klatke (sama w dniu). Terningu jest skuteczny, ale nie wszyscy wytrzymują takie obziążenie mięśnia(np: początkujący).
1. Wyciskanie sztangi na lawce prostej 3x10-6
2. Rzopietki na lawce prostej 2x10-6
3. Wyciskanie na lawce skosnej glowa w dol 4x1-6
4. Rozpietki na lawce skosnej glowa w dol 2x10-6
5. Wyciskanie na lawce skosnej glowa w gore 3x10-6
6. rozpietki na lawce skosnej glowa w gore 2x10-6
7. Bramka sciaganie linek z gory 2x15-10
Jeżeli czujesz się na siłach to spróbuj.

"Kluczem do naszego dobrego zdrowia jest nasz styl życia"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 70 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 964
dzieki ale dla mnie to zaduzo, moze kiedys...


Zmieniony przez - fryzyer w dniu 2004-01-20 17:57:53
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49611 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Już wiesz dlaczego chciałem żebyś napisał ile trenujesz. Może spróbuj tak:
1. Wyciskanie sztangi na lawce prostej 3x10-6
2. Wyciskanie na lawce skosnej glowa w dol 4x1-6
3. Rozpietki na lawce skosnej glowa w dol 2x10-6
4. Wyciskanie na lawce skosnej glowa w gore 3x10-6
5. Bramka sciaganie linek z gory 2x15-10 (mały ciężar na dobicie)
Tu już powinieneś sobie poradzić.
Pozdro

"Kluczem do naszego dobrego zdrowia jest nasz styl życia"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 325 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 12079
Brak lub słabe „zakwasy” nie oznacza, że trening nie spełnia swojego zadania.

Najważniejsze jest czy rosną mięśnie i siła. Jeżeli co 1-2 treningi klatki jesteś w stanie dołożyć chociaż trochę obciążenia, a mimo to czujesz, że klatka jest niedotrenowana to po prostu dodaj serię na płaskiej (do 6 maks.). Albo w ostatniej serii zrób też 8 powtórzeń lub więcej, a dołóż ciężar dopiero na następnym treningu.

Pozdrawiam Stary Grizzly
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 456 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 3076
wyciskanie sztangi/sztangielek glowa w dol jest na dolne pratie klatki piersiowej, wez to doloz i zobacz czy beda zakwasy ;)

Małymi krokami ale do celu, kiedys bede wielki :>

Małymi krokami ale do celu, kiedys bede wielki :>

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
miętki JASZCZOMP
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 21724 Wiek 41 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 92660
jamaj z tym planem dosrałeś niemiłosiernie..zaawansowany nie zrobiłby takiej głupoty,a po profilu stwierdzam ze nie jesteś zaawansowany.
Do Autora;Plan masz ok.
Proponuje jednak zmienic go nieco..1.wyciskanie sztangi na lawce skosnej głowa w górę 12,10,8,8
2. wyciskanie sztangielek na ławce płaskiej 12,10,8,8
3. pompki na poręczach 12,10,8,8
Pozdro.

Doradca w dziale Suplementacja -Dżingol bels dżingol bels..dżingol ol de łej..
Bo to historia,bo to marzenia...
To co najlepsze w kulturystyce jest niewidoczne dla oczu..

"nie znam sie na niczym co czytałem na temat ćwiczeń"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49611 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Jeżeli tak uważasz to mogłbyś mi powiesz co robie źle. Poza tym ja wcale nie napisalem ze jestem zaawansowany.

"Kluczem do naszego dobrego zdrowia jest nasz styl życia"
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

?? ból w przedramieniu ? ??

Następny temat

Oceńcie mój plan na masę. PLISSS!!!

Wheya