SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

mięśnie brzucha

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 8422

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50409 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Hej!!! Jestem dziewczyną, mam 14 lat. Mierze 167cm i warzę 49kg. Jestem ogólnie zadowolona ze swojego wyglądu, ale chciałabym uwydatnić mięśnie brzucha. W tym cele od jakiegoś czasu zaczęłam reguarnie ćwiczyć tzw. brzuszki. Widzę już efekty, ale nie są zadawalające - nie o to mi chodziło . Chciałam, żeby było widać tylko tą taką kreskę na środku brzucha, a wyszły mi bardzo wyraźne skośne i dolne. Jak mam ćwiczyć i co robić, aby pokazała się ta kreska, a pozostałe mięśnie brzucha się nie rozwijały??? Z góry dziękuję
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50409 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
ELOO skretne i nogi do gory nie musisz wiec spoko ja robie skosne /nogi do gory no i zwykle na laweczce skosnej 6 seri po 50 ruchow to ty sobiezrob 30 -40 pisze tak bo widze duze efekty nawet a przeca gorbszy bylem:D:D:D no i mniej jedz wiecej salatek mieska rano wiecej zjedz pozniej jakis obiadek i nie na noc a tak o 19 ostatni posilek pzdr

rasty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 48745 Wiek 47 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 91090
Witaj chętnie pomożemy, ale daj

COŚ O SOBIE ZANIM ZAPYTASZ O RADĘ wg tego szablonu:

1.Ile czasu już trenujesz-czy robisz to systematycznie-jeśli tak-to ile czasu. Jeśli nie-to opisz jakie odstępy i jakie okresy treningów?
2.Jak trenowałeś ostatnio:3-6 miesiecy-podaj konkretny plan treningowy zawierający:
-rozkład tygodniowy treningów (z podziałem na grupy mięśniowe),
-ćwiczenia, serie, powtórzenia, procentowe cięzary, długość przerw pomiędzy seriami jaką stosowałeś,
-jakie efekty przyniósł ten trening-konkretnie:masa, tłuszczyk, rzeźba, wytrzymałość, siła, zmęczenie, spadek wagi, itd.???
3.Opisz konkretnie swoje cele-co chcesz osiągnąć: siłę, masę, wytrzymałość, rzeźbę...???
4.Podaj swoje możliwości czasowe i sprzętowe.
5.Podaj przeciwwskazania medyczne o ile takie są.
6.Opisz jaką stosowałeś do tego treingu diete-czy stosowałes?

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50409 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
yyy... a więc zachwytu napewno nie wywyłam. Jak już pisałam mam 14 lat i moją prace nad sylwetką mogę bez wachania nazwać amatorską.
Zaczęło się pół roku temu, kiedy przez bardzo niskokaloryczną dietę schudłam w 3 miesiące 11kg: zaczęły się problemy - pocztki anoreksji, niedobór witamin (jego skutkiem było wypadanie włosów, niezdrowy wygląd skóry itp.), złe samopoczucie. Na szczęście dzięki pomocy wielu ludzi udało mi się wrócić do minimalnej bezpiecznej wagi (48kg) i odżywić odpowiednio organizm. Teraz nie chcę już eksperymentować z jedzeniem, bo boję się (w przypadku diety nisko ww) znowu braku witamin i innych składników.

Mój cel:
Wyrobienie sobie widocznych mięśni brzucha, ale tylko prostych (tych środkowych, żeby była taka kreska. To są chyba proste, no nie???)
A także pozbycie się troche tłuszczu z środkowych partii ud, tak aby zamiast nich były mięśnie.

Moje odżywianie:
Jest to napewno dieta wysoko ww. Może nie jest to za dobrze względem moich celów, ale boę się diet białkowych czy tłuszczowych i wolę z nimi nie eksperymentować.
Natomiast jej plusem jest chyba to, że jest nisko przetworzona, a węglowodany nie pochodzą z glukozy, tylko raczej z wielocukrów
Przykładowo:
-bułka pełnoziarnista (50g) + płaska łyżeczka masła (5g) + np. ser żółty, jajko na miękko, pomidor, ser topiony lub firmy toska, raz w tygodniu makrela wędzona
-jerzyny (200g)
-tost i jogórt owocowy
-obiad różnie albo jakaś zupa, albo ziemniaki z mięsem(wołowina, lub pierś z kurczaka duszona), lub rybą smarzona bez panierki (mintaj), a żadzie makaron z gulaszem, lub ryż z mięsem i warzywami, pierogi z owocami, lub (najżadziej )naleśniki
-jakieś warzywo, lub owoce
-na kolacje mam stałe menu: jogórt naturalny własnej roboty (200g) płatki frutina (50g) czasem łyżka miadu (ten miód to dobrze, czy źle) i łyżka otrębów

I co myślicie o tej diecie???

Ćwiczenia:

Z siłowni, ani aerobiku nigdy nie kożystałam i raczej nie będę. W moim mieście nie ma takich możliwości. Za to w okresie letnim raz na 2 tygodnie przebywam piesze wędrówki w górach (zwykle 15-40km), jeżdze 1-3 w tygodniu na rowerze, dużo się ruszam przebywając na powietrzu, a oprucz tego ćwiczę w domu właśnie te brzuszki, i różne ćwiczenia na górne partie mięśni nóg, oraz także ćwicze z hantelkami (mój tata ma dwa hantle po 3kg) to robie z nimi dziennie tak ok. 100-150 wymachów. Tak ogólnie taka gimnastyka w domu to wychodzi codziennie 45-90min. Oprócz tego także dużo się rozciągam, np. nauczyłam się robić szpagat. I w związku z tym mam pytanie: czy rozciągania wysmukla, czy racze powiększa moje nogi???

A w zimie chodzę 2 razy po półtorej godziny na takie zajęcia gimnastyczno taneczne, mam w szkole 3razy w tygodniu w-f, przed zawodami treningi kosza, i tak jak w lecie ćwiczę w domu.

I to by było na tyle. Mam co jeszcze poda??? Bardzo proszę was o pomoc i wyrozumiałość, bo jestem poprostu laikiem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50409 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
hmmm ja bym zrobil diete nisko ww dlaczego....? bo szybciej dojdziesz do ustawionego sobie celu nie oznacza to brak witam czemu...? sa rozne w aptekach cze nawet w sklepach witaminy czy bawet POWERADE redbull wiec luzik a jedz wiecej bialka z tego sie miesnie rozrastaja tez nie do przesady miesa itd i bedzie luzik widze ze masaz aktywne zycie to dobrze ;) pozdrowka a cwiczenia oka na srodek brzucha sa najlepsze zwykle brzuszki POD skosem mowie pomalu i duzo podniosow a mniej serio np: 6 s po 50 ruchow to juz masz cos a wtedy wszystko bedzie spadac i nie jedz na noc a sniadanie zjedz duzeeeee i sie nie odchyzaj bo orgaznim zatrzyma ten tluszcz co masz do obrony sie wiec staraj sie pomalu cos zmienic pozdrowka

rasty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50409 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
hmmm, dzięki za rady, ale raczej z tych nie skorzystam. Wiem, że są witaminy w tabletkach itp. bo sama urzywałam, ale mimo to wypadły mi włosy skóra zrobiła się brzydka itp. U nastolatki nie jest tak łatwo zaspokoić potrzeby organizmu na witaminy. Muszą być naturalne.
Co do mojej diety to jem dziennie ok. 2000kcal. Wydaje mi się, że przy moich wymiarach to odpowiednio. Obliczyłam, że z tego jakieś 30% to tłuszcz, 18% to białko, a treszta węgle. Czy to aż tak bardzo źle???

I jak juz pisałam nie mam dostępu do siłowni, więc proszę: zaproponujcie mi jakieś "domowe" ćwiczenia na te mięśnie proste brzucha

Acha, i jeszcze jedno: oprócz mięśni brzucha chcę jeszcze wyrobić sobie mięśnie ud, ale tak, żeby nogi nie rozbudowały się, tylko zamiast tłuszczu pojawiły się mięśnie. Co mam robić???
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przerwy między seriami

Następny temat

DO MICHAIL-a i DO was

nutloveb