SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

metoda 5-10-20

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 579

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 280 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4555
Witam
Stosował ktoś taką metodę? Jeżeli tak to na jaką partię i jakie efekty? Jestem ciekaw, gdyż sam trening wydaje mi się interesujący (znalazłem na innym forum, tutaj na ten temat nic nie ma, przynajmniej wyszukiwarka nie znalazła).

Jeżeli ktoś nie wie o co chodzi to napisze na przykładzie klatki:

5x wyciskanie sztangi płasko
10x wyciskanie hantli skos
20x rozpiętki

Robimy to bez przerw, tj, najpierw wyciskanie płasko, potem od razu skos i na koniec rozpiętki, 3-4 takie serie (przerwy między seriami około 3 minuty). Ciężar trzeba dobrać tak, by samemu zrobić poprawnie technicznie tylko 1 serie, potem już pomoc partnera (chodzi o to by było ciężko). Dziś przetestowałem sobie i mogę powiedzieć, że trening jest ciężki, bardzo mocno pompuje.

Chciałbym wiedzieć, czy nadaje się to na trening na masę, gdyż ćwiczę partię1 raz w tygodniu i potrzebuję mocnego treningu.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 99 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 9207
moim zdaniem to kiepski trening probowalem, jezeli zwykly trening na ciebie nie dziala to najprawdopodobniej znaczy ze pchasz lapami i barkami zamiast klatka bo watpie zebys mial tak duzy staz ze podstawowe plany na CIebie nei dzialaja. Pamietaj o sciaganiu lopatek (wypchnieciu klaty), lekkim mostku oraz wyciskaniu i cwiczeniu klatki nie barkow czy tricepsow. To naprawde bardzo wazne, stracilem przez to ponad pol roku, a sila sie cofala przy braku wzrostu masy. A tak przy okazji jezeli zalezy Ci na masie to stosowalbym w twoim wypadku plaska sztanga okresowo. Skupilbym sie glownie na poreczach z obciazeniem (zaluje ze nie mam, swietne cwiczenie), skosie dol ( zalozysz wiecej niz na plaskiej jak cieszy cie ciezar :> ) czy skosie gornym (15-25 stopni) - jedno z lepszych cwiczen na mase klatki. I pamietaj o lopatkach - pomoc moze napinanie plecow w czasie wyciskania :>

a i jeszcze jedno pompa nie jest wyznacznikem jakosci treningu xD
Zmieniony przez - ffe w dniu 2010-04-06 23:00:17

Zmieniony przez - ffe w dniu 2010-04-06 23:02:23
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Spilt 4 dnowi wg badan. Sprawdźcie!

Następny temat

Split Ocena

Fruzelina