SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

mega bomb-》mega masa/ostre cięcie-insulinka

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 77233

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
KoY FIGHT24.PL
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 3513 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 17661
Kiedyś mała zabawa z trenem była, nieduże dawki. Krótki tren biłem pon, czw po 200mg czyli 400mg ew, powiem tak na ujemnym bilansie wrzuciłem z 3kg miecha takiej jakości, że obłęd a okablowanie to przesada była.

Zmieniony przez - KoY w dniu 2013-07-28 14:00:17

"I promise one thing, lots of violence." - Wanderlei Silva
Doradca w dziale Scena MMA i K-1
Autor www.fight24.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 872 Napisanych postów 15001 Wiek 37 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 261562
Zaden ze mnie expert bo sam jestem amatorem i jeszcze govno wiem ale jak dla mnie ten text co wkleiles to jakies bzdury, gosc pisze o 200-400mg trena dziennie. Albo jest jakims fantasta i go ponosi fantazja a nigdy nic nie bil albo ze mna cos nie tak bo jak bilem 3x w tyg po 100mg trena to chwilami myslalem ze nie wytrzymam i szlo jak ja pyerdole a tutaj takie dawki. Jakas paranoja. Chcialbym zobaczyc cisnienie tego goscia na dawce 300mg ed




Zmieniony przez - PrzeGibon w dniu 2013-07-28 14:48:09

P E R F E C T B E A S T

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 1437 Wiek 41 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 58964
Gibon ale wez poprawkę ze Ty jestes amator co macha sobie cos tam w siłowni z tego co kojarze to jeszcze żadnego cyklu z trenem do konca nie dojechałeś bo ciagle zdrowie szwankuje nie meirza kazdego swoja miarką jedni tu po 2 cyklach na mecie sraja watroba inni latam leca na oralach kilkanascie tygodni i ledwo co watroba naruszona
sam jestem ciekaw sidów i samopoczucia na takiej grubej wrzucie powodzenia lecisz z tematem !
jakiego trena będziesz bił ?