SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

maxwell&piotrooo dziennik treningowy start 128s.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 101056

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2725 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39933
Fuuun
No ciężar malutki na wycisk sprzed głowy. Nie ma rady ładuj dużo węgli przed treningiem. Z tygodnia na tydzień dokładaj kcal. Ja tak robiłem i w miesiąc z wagi 75 wszedłem na 80kg a serie na barki w siadzie z 40kg zwiększyłem do 60kg na 10 powt. Co prawda to był powrót na siłke po jakimś czasie więc progres na początku bardzo szybki i kreatyna była jedzona. Ale kluczem do sukcesu jest ciągłe dodawanie i kg w treningu i ilości jedzenia Możesz też zrobić parę wymuszonych powtórzeń to też w jakiś sposób buduje siłe imo

Tyle że ja już nie wiem z czego te węgle czerpać. Jem albo ryż albo makaron. Do tego mięso obowiązkowo i jakaś sałatka. Co jeszcze do tego mogę dodać żeby podbić węgle, bo nie mam żadnego pomysłu.
Progresja ciężaru jest ważna dla naszej psychiki że coś się dzieje w dobrym kierunku.

Freak.
maxwell1

Staram się jeść tyle ile tylko mogę. Ale wpychać jedzenie w siebie bez sensu. Bo już raz zdarzyło mi się że puściłem pawia...


podbij tłuszczami, będzie Ci łatwiej zjeść
1-2 łyżki oleju\oliwy do posiłku nie spowodują wymiotów

Zawsze staram się do tego pomidora czy ogórka dodać kilka ml tej oliwy. Do tego cebulka i prawie tego nie czuć.

Waszek1995
Noo brzuch juz ladnie sie prezentuje. ABS 8min robisz 3x week? Ja tez robie, ale nieregularnie, nieraz raz w tygodniu, nieraz trzy, teraz sie do tego przyloze :D Tez chce miec kaloryfer :D Troche zaczyna sie pojawiac ale to nic przy twoim :D Cisnij dalej. Tak BTW masz na imie Max? Jesli tak to mamy daly nam te same imiona :D

Robię co drugi dzień tego ABSa. Ja robię regularnie bo w sumie mam bardzo dobrą motywacje.
Nie nie, Maxwell wzięło się od nicku z CSa.
Mam na imie Łukasz. W profilu wszystko masz.

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2725 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39933
Trening 18.07.2012 - KLATKA + PRZEDRAMIONA




Regeneracja: SEN 02:15-12:10

Trening:
1.Wyciskanie na płaskiej (sztangielki) 4serie 12powt/11/10/15 12kg/13/14/18 (waga hantla)
2.Wyciskanie skos (sztanga) 4serie 12powt./11/10/12 23kg/24/25/28
3.Wyciskanie na skosie ujemnym 4serie 12powt./11/10/15 23kg/23/25/27
4.Rozpiętki 4serie 12powt/11/10/16 7kg/7/8/10
5. Uginanie nadgarstków w siadzie 4serie 12/11/10/16 14kg/16/16/19
6. Ćwiczenie sandowa 3serie 20/20/20 13kg stałe.

Dieta:
I posiłek:
150 owsianych, 350ml mleka, wiórki, cynamon, kakao, rodzynki.

II posiłek:
350g kalafiora, 200g schabu wieprzowego, 400g ziemniaków.

III posiłek:
200g schabu, pomidor cały, sos koperkowo ziołowy, 100g ryżu białego.

IV posiłek:
4 tosty z pomidorem i serem żółtym

V posiłek:
250ml kefiru, 125g twarogu półtłustego.

______________________________
Wypiska na szybko ponieważ idę jak najszybciej spać...
Pozdro!

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 2571 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 11470
Kurde zrobiłem pierwszy raz tego ABSa 8 minut i wymiękłem 1:30 przed końcem

Max a jak już robiłes pełne 8 minut to zwiększałeś jakoś intensuwnośc?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 5510 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 54750
Do pierwszego posiłku dorzuć białka np. 3 jaja, z drugiego odejmij 100g kalafa i 100g ziemniaków. Do trzeciego dodaj 50g ryżu. Zamiast 4 wrzuć 150g kuraka i 200g ryżu. 5 posiłek zrób taki jak 4. i Dodatkowo zrób 6 posiłek z 200g twarogu + oliwa z oliwek. Do każdego posiłku warzywa oprócz posiłków około treningowych. I imo ziemniaki zamień na ryż/kasze/makaron.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 5510 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 54750
Jeżeli masz wagę 72 jak w profilu to powiem Ci że ja dałbym Tobie maks z 65kg nie wygląda na 72. Dowal masy do 85 i potem się wszystko wytnie. Ja bym tak zrobił Ciężko jest utrzymać dobrą krate i okablowanie podczas łapania masy i siły. A to że lekko się zalejesz sylwetki nie zrujnuje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 695 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8843
Hehe te ostatnie cwiczenia w ABS II z poczatku naprawde sa trudne :D Te co ruszasz nogami i brzuchem trudno to zsynchronizowac. Na rozpietki dobrymi ciezarami machasz, mam pytanie wlasnie co do tego cwiczonka ;d pod koniec ruchu zginasz lapy troche w lokciach ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2725 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39933
vixen3
Kurde zrobiłem pierwszy raz tego ABSa 8 minut i wymiękłem 1:30 przed końcem
Max a jak już robiłes pełne 8 minut to zwiększałeś jakoś intensuwnośc?

Ciężko nawet prawda?
Nie, nie zwiększałem w żaden sposób intensywności, bo jak działa to po co cokolwiek zmieniać? Jeżeli przestanie na mnie to działać to coś pomyślę nad utrudnieniem.

Fuuun
Do pierwszego posiłku dorzuć białka np. 3 jaja, z drugiego odejmij 100g kalafa i 100g ziemniaków. Do trzeciego dodaj 50g ryżu. Zamiast 4 wrzuć 150g kuraka i 200g ryżu. 5 posiłek zrób taki jak 4. i Dodatkowo zrób 6 posiłek z 200g twarogu + oliwa z oliwek. Do każdego posiłku warzywa oprócz posiłków około treningowych. I imo ziemniaki zamień na ryż/kasze/makaron.
Jeżeli masz wagę 72 jak w profilu to powiem Ci że ja dałbym Tobie maks z 65kg nie wygląda na 72. Dowal masy do 85 i potem się wszystko wytnie. Ja bym tak zrobił Ciężko jest utrzymać dobrą krate i okablowanie podczas łapania masy i siły. A to że lekko się zalejesz sylwetki nie zrujnuje

Zrobiłbym tak jakbym wstawał o 9-10. Jak wstanę i 12. Zjem dużą owsiankę, to potem dopiero za minimum 2godziny poczuje że jestem głodny i wtedy muszę zjeść obiad bo o 16:00 trening. Więc nie daje rady...
Uważasz że ziemniaki są złe?
Teraz waga jest pewnie na poziomie 69-70kg. I uwierz że chciałbym na stałe dobić do tych 75kg... Uwierz że wszystko co zjem to spalam w jakiś dziwny sposób.

Waszek1995
Hehe te ostatnie cwiczenia w ABS II z poczatku naprawde sa trudne :D Te co ruszasz nogami i brzuchem trudno to zsynchronizowac. Na rozpietki dobrymi ciezarami machasz, mam pytanie wlasnie co do tego cwiczonka ;d pod koniec ruchu zginasz lapy troche w lokciach ?

Kwestia czasu i wszystko staje się proste.
Cały czas kąt w łokciu mam taki sam. Przynajmniej staram się aby był taki sam.

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2725 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39933
Nie było mnie trochę na forum bo była ładna pogoda i nie chciało się siedzieć przed monitorem.

Treningi nie odbywały się od 18.07 i w tym tygodniu też już się nie zapowiada żebym zawitał na siłownie.

Za 2 dni tj. 28.07 wyjeżdżam na obóz sportowo rekreacyjny na Mazury. Więc wiadomo że miska pójdzie w odstawkę będę jadł to co mi dadzą. Wiadomo że nie będę jadł jakiś fast-foodów i tego typu rzeczy. Woda, owoce w miarę możliwości jakieś lody na pewno.

Po powrocie kupuje rolki bo mnie dziewczyna namówiła, kasę już mam więc wystarczy zamówić. Orientuje się ktoś może czy na allegro dorwę jakieś w miarę fajne do 150-200zł? Szukałem i mam już kilka typów. Kiedyś jeździłem dużo na rolkach ale to było około 8 lat temu, ale nie powiem bo chętnie do tego wrócę. W sumie, każda forma aktywności fizycznej jest dobra więc dlaczego by nie.

Jeszcze mam jedno pytanko. Ostatnio naszła mnie myśl żeby się rozciągać i ogólnie żeby poprawić swoją gibkość. Czy macie jakieś sprawdzone metody aby zrobić np. szpagat męski?

Zmieniony przez - maxwell1 w dniu 2012-07-25 16:49:18

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 750 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 11951
Udanych wakacji i pamiętaj mazury cud natury .
Co do pytań, to może ktoś inny odpowie, bo się nie znam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 2571 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 11470
ło stary ambitne plany ten szpagat :D
mój kuzyn jak chodził na karate to prawie zrobił po kilku miesiącach zwykłego statycznego rozciągania
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Szaffiii - masa na zimę!

Następny temat

trening PPL, prosba do znawcow. czy da rade urosnac? JEST ANKIETA