SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

maxwell&piotrooo dziennik treningowy start 128s.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 101079

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 2553 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 15955
142g ww w jednym posiłku? Masakiera . To co Ty tam masz 200g ryżu?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2725 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39933
200g kaszy gryczanej.

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 666 Napisanych postów 15855 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 256559
Przesada, od przejadania sie nie zbudujesz wiekszej masy miesniowej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9627 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 44400
Przejadania? Ja jak zjem 100g ryżu/kaszy to jestem głodny, zawsze muszę mieć 200
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2725 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39933
Fakt faktem że jeżeli zjem taką porcję to czuje się naprawdę pełny...:) Może utnę do 150g. Pewnie będzie w sam raz.
Cokta ale jakby nie patrzeć warzysz 14 kg. więcej to jednak jakaś różnica. Przy czym potrzebujesz więcej kcal niż ja.:)

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 2553 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 15955
Daj więcej mięcha utnij węgli
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 666 Napisanych postów 15855 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 256559
Zrozumcie jedna rzecz nie macie sie obzerac tylko dostarczac organizmowi tyle by mogl z powodzeniem rosnac, poprzez obzeranie sie zawsze organizm bedzie odkladal niespozytkowana energie w postaci tkanki tluszczowej. Liczy sie caly dzien a nie 1 posilek...100-150g kaszy/ryzu/kuskusu etc jest wystarczajace w zupelnosci, do tego dochodza tluszcze i bialko - na prawde te posilki nie musza byc duze by czuc sie nasyconym.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2725 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39933
Już po treningu. Poszło tak jak miało pójść, oprócz wyciskania leżąc. Osłabłem strasznie z sił i było tylko 5x5 40/45/50/50/50 więcej nie dałem rady. Za to skupiłem się bardziej na technice.
Ogólna ocena treningu: 10/10
_______________________________________________
Antos łap soga za wyjaśnienie i danie mi do zrozumienia pewnych rzeczy. Do tej pory myślałem że im więcej zjem ryżu/kaszy tym lepiej dla mnie. No niestety byłem w błędzie, ale wynika to głównie z mojego braku doświadczenia.
Człowiek od zawsze i na zawsze będzie się uczył na swoich błędach.

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2725 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39933
Niedziela 27.11.2011 / OFF




Koniec weekendu, który został spędzony w rodzinnych progach stąd brak wpisu z soboty. Wróciłem dopiero teraz, podłapałem nowe siły i chęci na kolejne tygodnie pracy. Potrzebowałem takiego odprężenia i spotkania się z kimś bliskim.
Niestety rodzina nie tolerowała słowa "dieta" i chcąc nie chcąc jadłem to co było na stole...

Dieta:
Do obiadu była jeszcze sałatka warzywna i kapusta kiszona...No niestety uroki takich wypadów.



Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2725 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39933
Poniedziałek 28.11.2011 Trening




Trening:
- przysiad 5x5 40/40/44/44/44
- wyciskanie na lawce 5x5 40/40/45/45/47.5
- wioslowanie 5x5 15/15/20/20/20
- pompki w podporze tyłem 3x20
+ dodatki
- uginanie ramion na "MODLITEWNIKU" 3x10 (15 kg)
- najszerszy grzbietu 3x10 (60 kg)

Dieta:
11:00 płatki owsiane 80g, mleko 300ml 2%

12:30 100g ryżu białego, starte 2 jabłka.

15:00 100g kaszy gryczanej, pierś z kurczaka 300g, surówka z jabłka i marchwi, 25ml oliwy z oliwek

19:00 2 banany, ryż biały 50g, brokuły.

21:00 serek wiejski, jogurt naturalny, 2 kromki chleba.
______________________________________________
Zaspałem dzisiaj do szkoły. Zdarza się, ale co zrobić. Stąd posiłek dopiero o 11.
Jest mały postęp waga wczoraj pokazała 71.2 kg.
Motywacja jest siłą także. Mykam na trening.
Pzdr.







Jeszcze przyjdzie czas

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Szaffiii - masa na zimę!

Następny temat

trening PPL, prosba do znawcow. czy da rade urosnac? JEST ANKIETA