SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

maxwell&piotrooo dziennik treningowy start 128s.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 101081

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 1958 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 17413
Wpadaj do Olsztyna :D Chociaż na dzień;d
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2725 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39933
Dzisiaj poszedł taki mały trening:
Nogi
Przysiady 4serie - 3 rozgrzewkowe (8-10powt.) 4 docelowa (14-16 powt.) 55kg/55/55/60
Nożyce 4serie - 3 rozgrzewkowe (8-10powt.) 4 docelowa (14-16 powt.) 9kg/9/9/10
Uginanie nóg na maszynie - 3 rozgrzewkowe (10 powt.) 4 docelowa (14 powt.)
Łydki 3serie - (30-40 powt.) 65kg stały ciężar


poczes na mazurach fajne krajobrazy. Łódką można popływać i w ogóle fajna atmosfera się sama z siebie robi.

Visnioffy chętnie ale nie da rady.

Zmieniony przez - maxwell1 w dniu 2012-04-25 21:10:12

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2725 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39933
Trening 27.04.2012
Dzisiaj walczy Hardkorowy vs Najman - więc gdyby ktoś nie miał linka do relacji z walki Niech kilknie.

Trening: Plecy
Podciąganie na drążku (podchwyt) 4serie - 3 rozgrzewkowe (1powt.) 4 docelowa (3. Powt.)
Martwy Ciąg 3 serie - 2 rozgrzewkowe (6-10 powt.) 3 docelowa (16-18 powt.) 60kg/70/70/80
Wiosłowanie sztangielką 4serie – 3 rozgrzewkowe (10 powt.) 4 docelowa (14 powt.) 17,5kg/17,5/17,5/15
Szrugsy 4 serie – 3 rozgrzewkowe (10-12 powt) 4 docelowa (14-16 powt.) 50kg/55/55/60

Trening pleców po blisko ponad miesięcznej przerwie. Spadki w podciąganiu na drążku są duże, ale do nadrobienia. Więc progresywnie będę zwiększał liczbę podciągnięć z treningu na trening. W martwym siła została. Wiosło na wysokich zakresach mnie zabiło i to strasznie. Po tym ćwiczeniu byłem cały mokry - trzeba zacząć nosić ręcznik na siłownię...
Dieta słabo, więc nawet nie piszę bo sensu nie ma.

Pozdro!

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 1958 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 17413
Ile razy się max podciągniesz ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2725 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39933
Na chwilę obecną, nie mam pojęcia. Przed przerwą od treningów podciągałem się maxymalnie 15 razy.

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 1958 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 17413
Często robiłeś drążek? Bo ja chciałbym poprawić swój 'wyczyn' w podciąganiu, lecz nie wiem jak:S
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2725 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39933
Drążek poprzednio robiłem raz w tygodniu na treningu pleców, i siła sama przyszła. Nie miałem jakiś specjalnych planów i nacisków na podciąganie, po prostu ćwiczyłem i już.

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9627 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 44400
Martwy bardzo ładnie na 18stkach po przerwie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2725 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39933
W martwym tak jak mówiłem, siła nadal jest. Ale nie powiem bo ostatnie powtórzenia - 0 siły i chwyt puszczał ale dałem radę.
Najlepsze jest jednak to że dzisiaj nie mam żadnych domsów na prostowniku, tylko na najszerszym i kapturach odczuwam lekkie boleści.


Zmieniony przez - maxwell1 w dniu 2012-04-28 16:53:28

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2725 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39933
Trening 30.04.2012
Klatka piersiowa
Wyciskanie na płaskiej (sztangielki) 4serie - 12,11,10,14 powt. 13,5kg/13,5/13,5/14,5kg (waga hantla)
Wyciskanie skos (sztanga) 4serie - 12,11,10,12 powt. 30/31/31/30kg
Rozpiętki 3serie 18,18,18 powt. 5kg

Ogólnie trening poszedł bardzo dobrze. Pompa na klacie jest konkretna aż ciężko jest mi się spiąć.
Wszystkie ćwiczenia bez zapasu, w ostatnich seriach z małą asekuracją.
Jutro i w czwartek treningu nie będzie, ponieważ siłownia w tym czasie jest zamknięta...

Jeszcze przyjdzie czas

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Szaffiii - masa na zimę!

Następny temat

trening PPL, prosba do znawcow. czy da rade urosnac? JEST ANKIETA