SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

maxwell&piotrooo dziennik treningowy start 128s.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 100173

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2717 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39659
poczes i Visnioffy chłopaki bez michy nie byłoby takich efektów (narazie małych a w przyszłości być może większych) Każdemu powtarzam że bez porządnej michy nie będzie efektów takich jak się spodziewamy.
Dzięki za miłe słowa o ocenach do zdjęć.
Traczek na sobotni wieczór


Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 1402 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 17918
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2174 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 29766
Sylwetka gitez, powodzenia zeby tak dalej szło ;)
Zapraszam do mnie na podsumowanie planu i ocenę fotek ;)

Dostałeś rower więc pedałuj :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2717 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39659
Trening 12.03.2012




Regeneracja: SEN 23:00-6:30

Trening:
Barki:
- wyciskanie sztangi sprzed głowy 3 serie (12,10,8) 27kg/30/32
- Unoszenie ramion w przód ze sztangą 3 serie (10,10,8) 6kg stałe
- Unoszenie sztangielek bokiem w gorę 3 serie (10,10,8) 4kg/4/4
- Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 2 serie (12,10) 3kg/4
Biceps:
- uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku 3 serie (12,10,8) 17kg/20/22
- młotki 4 serie (12,10,10,8) stały ciężar 6kg
Przedramiona:
- ugnianie nadgarstków podchwytem w siadzie 4 serie (14,14,12,10) stały ciężar 10kg
- ćwiczenie Sandowa 2 serie (20,20) stały ciężar 10kg

Czas treningu: 1h20minut

Dieta:
7:00 150g owsianki, 300ml mleka, 2 łyżki kakao, 25g rodzynek, 2 jajka.

11:20 100g ryżu białego, 300 ml mleka, 100g sera białego, dżem.

15:00 pierś z kurczaka 300g, 100g ryżu białego, sałatka z kapusty pekińskiej i marchewki + jabłko.

18:30 100g ryżu białego, 200g piersi z kurczaka, 2 jabłka.

21:00 100g twarogu wiejskiego.
_________________________________

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 862 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 21531
Dieta jest to i progres jest. Widac, że codziennie wypisujesz itp. Ja to intuicyjnie jem, bo nie mogę wytrwac długo z ważeniem cały czas itp. Trochę podlewa za to, ale w maju dodam więcej aerobów i zleci.
Sylwetka na duży +. Klata pełniejsza się wydaje. Jak z takim bf-em będziesz masowac to na wakacje forma kozacka będzie.
Btw nie wpisujesz tłuszczów do diety ? czy tak mało masz ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2717 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39659
HIPERKOKS Już się przyzwyczaiłem do tego jedzenia. Teraz wchodzi już wszystko bez problemu.
BF mi wyszedł 15.97%, ale ile w tym prawdy jest, to nie wiem.
Tutaj właśnie Hiper jest mój największy błąd. Nadal nie kupiłem oliwy, i jak widać trochę przez to kuleje, bo nie lubię gdy dieta nie jest dopięta na ostatni guzik.

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 1402 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 17918
to chociaz jakies orzechy dodaj. Ja wale oliwe z Biedry, tania
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2717 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39659
Postaram się jak najszybciej to unormować, bo bez oliwy to nie masówka...

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 887 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7164
Fajny dziennik będę wpadał , w wolnym czasie zajrzyj do mnie;))

"Trening czyni mistrza, chemia czyni cuda"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2717 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39659
Wojtekk codziennie wpadam i oglądam Twój dziennik, tyle że wpisek po sobie nie zostawiam.

Filmik z wczoraj:




Zyebało się coś z YT i nie chciał mi filmiku obrócić...

Jeszcze przyjdzie czas

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Szaffiii - masa na zimę!

Następny temat

trening PPL, prosba do znawcow. czy da rade urosnac? JEST ANKIETA

;