SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

maxwell&piotrooo dziennik treningowy start 128s.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 97390

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 2701 Wiek 105 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 38639
Cokta skoro już jestem te 4 dni na siłowni w ciągu tygodnia, gospodaruje maksymalnie czas to nie chce żeby poszło to na marne. Nie chce sobie potem po prostu zarzucić tego że za słabo trenowałem czy też tego że mój trening nie był dopięty na ostatni guzik. Chodzi o czystość sumienia.

A jak widzisz technikę w opadzie tułowia? Bo to na niej bardzo mi zależy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9627 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 44400
Dla mnie to za bardzo wygląda na pracę pleców.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 694 Wiek 23 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8822
Podziwiam Cie za ta 50 oliwy haha :) Cwicz, widac ze dobry trening i dobrze na Ciebie dziala jak waga idzie, jest progres. Dieta tez jest, tylko dziwie sie wszystkim co jedza tyle owsianych. Ja leje caly talerz mleka i jak nasype okolo 100g owsianych to tego sie jesc nie da. Robi sie papka. Powodzenia ;d
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 2701 Wiek 105 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 38639
Waszek1995 ciężko wchodzi te 50 ml oliwy, ale trzeba czymś bilans uzupełnić. Nie ma na to rady. Powiem Ci że do owsianych można się przyzwyczaić, przynajmniej do ilości jej spożywania. Początkowo jadłem tylko 80g teraz doszło już do 150g i chyba tak już zostanie.

Wróciłem właśnie z imprezy. Nudy w chvj. Wszyscy pijani, żadnych normalnych dziewczyn... Lipa i tyle.
Pozwoliłem sobie na jeden kieliszek 25ml wódki i 0,5l coca coli zero.
Kolega stawiał urodzinową (18 urodziny) więc chcąc nie chcąc wypiłem. Muszę popracować nad asertywnością, bo na takie czity nie mogę sobie pozwalać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1855 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 13362
trening dobry :) czekam na wyniki ! :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 2571 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 11470
Max nawet żelazna asertywnośc nie przebije argumentu "ze mną się nie napijesz"

Ładnie plecy katujesz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 595
Propsy za trening i płatki owsiane no i kawałki. Ładnie dajesz do pieca, trzymaj się i wytrwałości! ^_^
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 43 Napisanych postów 1398 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 17767
Jeden kielich szkody nie zrobi. Co innego jak melanz co weekend ale raz na jakis czas cos wypic to luz. Przynajmniej ja tak do tego podchodze. No chyba ze chcesz byc prosem to inna sprawa.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 2701 Wiek 105 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 38639
Kowanator jeszcze trochę na wyniki będziesz musiał poczekać, bo kończę ten plan w połowie marca może początek kwietnia.

vixen3 tzn. to był pierwszy i ostatni kieliszek myślę że w tym i przyszłym miesiącu. Jeżeli wpadnie jeszcze jakaś impreza, to ręczę głową że nic nie wypije.
Jeden trening pleców w tygodniu, to muszą nieźle dostać bo inaczej to nie urosną.

Ostrykat dzięki wielkie za propsy. Zapraszam do częstszego wpadania.

poczes wiem że jeden kieliszek nic nie zrobi. Ale ja potem źle się z tym czuję. Ogólnie wychodzę z założenia "Siłownia z alkoholem w parze nie idzie" Jeżeli bym wypił 5 to, na następny dzień plułbym sobie pewnie w twarz...

Mykam do szkoły panowie. Miłego poniedziałku.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 2701 Wiek 105 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 38639
Trening 20.02.2012




Regeneracja: SEN 23:00-6:30

Trening:
Barki:
- wyciskanie sztangi sprzed głowy 3 serie (12,10,8) 25kg/28/30
- Unoszenie ramion w przód ze sztangą 3 serie (10,10,8) 6kg stałe
- Unoszenie sztangielek bokiem w gorę 3 serie (10,10,8) 5kg/3/3*
- Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 2 serie (12,10) 4kg/4
Biceps:
- uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku 3 serie (12,10,8) 15kg/17/20
- młotki 4 serie (12,10,10,8) stały ciężar 5kg
Przedramiona:
- ugnianie nadgarstków podchwytem w siadzie 4 serie (14,14,12,10) stały ciężar 10kg
- ćwiczenie Sandowa 2 serie (20,20) stały ciężar 10kg
*pracuje nad techniką

Czas treningu: 1h20minut

Dieta:
7:00 150g owsianki, 300ml mleka, 2 łyżki kakao.

10:20 120g makaronu durum, 100g sera białego, ketchup.

15:00 pierś z kurczaka 200g, 100g ryżu białego, 250g fasolki szparagowej, 25 ml oliwy.

18:45 100g ryżu białego, 150g piersi z kurczaka, 2 jabłka, 2 jajka całe, 450g bananów, 25 ml oliwy.

21:00 100g twarogu wiejskiego.
_____________________________________
Notkę z treningu dam wieczorem, tak samo jak i filmiki z ćwiczeń.
Teraz nie mam czasu, bo muszę siąść do książek.
Pozdrówka!

Zmieniony przez - maxwell1 w dniu 2012-02-20 20:47:38
Dzisiaj był trening barków, czyli kolejny raz mordęga z techniką. Pierwsza seria była na normalnym ciężarze, potem się zdenerwowałem (sorry za bluzgi w filmiku) i zmniejszyłem ciężar.
No cóż nie mam nic więcej do powiedzenia jak tylko to że od przyszłego tygodnia jadę na jak najmniejszym ciężarze aby poprawić tą technikę.
Filmy:
http://www.youtube.com/my_videos_annotate?ns=1&v=qcygjgNngXE















Zmieniony przez - maxwell1 w dniu 2012-02-20 20:57:25
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Szaffiii - masa na zimę!

Następny temat

trening PPL, prosba do znawcow. czy da rade urosnac? JEST ANKIETA