SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

maxwell&piotrooo dziennik treningowy start 128s.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 101058

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2725 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39933
I taka jest zaleta ferii. Ale nie tylko sen wpływa na owocne treningi. Popatrz nie musisz się stresować podczas tej 2tygodniowej przerwy, nie to co w szkole.
Sen też ma bardzo duże znaczenie.

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 1402 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 17976
Ferie hmm... kiedy to bylo. Czlowiek przynajmniej mogl sie wyspac. Co do soczewek to wiem ze to czy mozesz je nosic czy nie jest zalezne od wady wzroku. Moja siostra jest dalekowidzem i nosi soczewki ale chyba krotkowidz juz nie moze.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1904 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 14939
a masz problemy z widzeniem piłki ?
ja przy -4,5 w jednym oku i przy -0,5 w drugim zero problemów :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2725 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39933
Witam wszystkich. Nie było mnie przez 5 dni, dlatego że wyjechałem do rodziny na Śląsk.
Przez te kilka dni było pełno czitów w jedzeniu. Słodycze, zapiekanki, pizze. Ciężko jest trzymać dietę w rodzinnych kręgach.
Zaliczyłem też basen (2h) i codzienne kilku godzinne chodzenie po mieście i galerii.

Od jutra wracam już do normalnej diety i treningów. Mam nadzieję że dyskomfort w barku znikł... Jutro wszystko się okaże.
Trzeba teraz siąść do książek.
Narazie.

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 2571 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 11470
Odnosnie problemu z barkiem to ja i Cokta robimy ostatnio takie rehabilitacyjne gigaserie na barki by wodyn. Była o tym dyskusja u mnie w dzienniku
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2725 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39933
Dzięki vix za cynk, bo póki co to minie trochę czasu aż nadrobię wszystkie zaległości w dziennikach.
A jak po przerwie 5 dniowej - jest tego trochę.

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 1402 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 17976
haha to milego czytania
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10709 Napisanych postów 45578 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Powróciłem na SFD, dawno mnie u Cb nie było.
Ferie Ci się teraz kończą tak? Mi się sesja skonczyła wczoraj A to oznacza pół roku wolnego i owocnych treningów
Szkoła wg mnie nie jest przeszkodą w prowadzeniu dobrej diety, jedynie zabiera sporo cennego czasu, w którym mógłbyś się wyspać/ew zrobić train.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2725 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39933
Miło Cię znów Przem widzieć w dzienniku.
Właśnie widziałem u ciebie że do dzisiaj miałeś przerwę od forum, bo do nauki musiałeś siąść. No ładnie, za pół roku się nie zmieścisz w drzwiach od uczelni.
Dieta w szkole to poprostu kwestia organizacji i odrobina chęci. Jeżeli się nie chce to wiesz, każda wymówka będzie dobra.

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2725 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39933
Trening 13.02.2012




Regeneracja: SEN 22:30-6:30

Trening:
Barki:
- wyciskanie sztangi sprzed głowy 3 serie (12,10,8) 30kg/28/25
- Unoszenie ramion w przód ze sztangą (dzisiaj pierwszy raz)
- Unoszenie sztangielek bokiem w gorę 3 serie (10,10,8) 4kg/5/6
- Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 2 serie (12,10) 8kg/8
- Unoszenie ramion w przód z linkami wyciągu (zobaczymy jak mi to wyjdzie)
Biceps:
- uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku 3 serie (12,10,8) 20kg/17/15
- młotki 4 serie (12,10,10,8) stały ciężar 5kg
Przedramiona:
- ugnianie nadgarstków podchwytem w siadzie 4 serie (14,14,12,10) stały ciężar 10kg
- ćwiczenie Sandowa 2 serie (20,20) stały ciężar 10kg

Czas treningu: 1h20minut (pewnie tyle mi zajmie)

Dieta:
7:00 100g owsianki, 300ml mleka, 2 jajka całe, 1 kromka chleba.

10:30 kanapka z szynką i serem

11:20 120g makaronu durum, 100g sera białego, ketchup.

15:00 udko z kurczaka 200g, 100g ryżu białego, 80g ziemniaków, sałatka z kapusty kiszonej i marchewki, 50 ml oliwy.

19:00 100g ryżu białego, 300ml mleka 2%, 2 jabłka, ser biały 100g, 500g bananów, 25 ml oliwy.

21:00 200g serka wiejskiego.
________________________________________
Dzisiaj pierwszy porządny trening od dwóch tygodni. Ciężary małe w barkach ponieważ, muszę cały czas pracować nad techniką, bo jest fatalnie. Zamieniłem HP na Unoszenie ramion w przód ze sztangą ponieważ chce zobaczyć jak będzie wychodziło mi to ćwiczenie. + dodałem Unoszenie ramion w przód z linkami wyciągu.
Będą dzisiaj filmiki z treningu.
Dieta trzymana. Zamówiłem sobie dzisiaj 20 swojskich jajek, więc teraz będą po 3-4 jajka na śniadanie. Wypiłem teraz to 50ml oliwy z kielicha, i powiem wam że weszło nawet ok. Fakt że smak odrzucający, ale trzeba trzymać bilans.

Pozdro!

Jeszcze przyjdzie czas

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Szaffiii - masa na zimę!

Następny temat

trening PPL, prosba do znawcow. czy da rade urosnac? JEST ANKIETA