SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

maxwell&piotrooo dziennik treningowy start 128s.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 97572

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 2701 Wiek 105 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 38672
vixen3 zgadza się zbyt bardzo staje na tych palcach. To kwestia dopracowania...
Antos098 jestem pewny tylko jednego ćwiczenia. Wyciskania sprzed głowy, reszta mi idzie w chvj do dupy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 43 Napisanych postów 1398 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 17767
jesli chodzi o carbo to plecam z olimpa carbonox o smaku ananasa.
Carbo po treningu to u mnie obowiazkowa pozycja, nie jest drogie i starcza na dlugo.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 2701 Wiek 105 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 38672
Trening 24.01.2012




Regeneracja: SEN 22:15-6:30

Trening:
Nogi:
- przysiady ze sztangą na barkach 3 serie (10,10,8) 62kg/57/52
- dwugłowy na maszynie do ćwiczeń 2 serie (12,10) 20kg/15
- Uginanie nóg w siedzeniu na maszynie 3 serie (12,10,8) 60kg/80/80
- MC na prostych nogach 2 serie (8,8) 45kg/50
- wspięcia na palce stojąc 5x10 powtórzeń stały ciężar 60kg
- wykroki ze sztangą 3 serie (12,10,8) 27kg/25/20

Czas treningu: 1h15minut

Dieta:
Dieta:
7:00 120g płatków owsianych, 300ml mleka 2%, 25g rodzynek, 2 łyżki stołowe kakao.

10:00 150g makaronu, 100g sera białego, ketchup.

15:00 100g ryżu, 200g piersi z kurczaka, 4 ogórki konserwowe, papryka

19:00 760g bananów, 100g ryżu, 100g piersi z kurczaka.

21:00 200g serka wiejskiego, 50g sera białego.
______________________________________
Zaczynam lubić treningi nóg. Męczą mnie dosyć bardzo, ale to najbardziej w nich lubię. Doszedłem do wniosku że progresywnie co tydzień będę dokładał 2-3kg. Jak myślicie dobry pomysł? Szczególnie chodzi mi tutaj o przysiady, ponieważ czuje że mam trochę zapasu w zanadrzu.
Z szamy dzisiaj wszystko mi smakowało, więc jest tak jak być powinno.
Dzisiaj pierwszy dzień próbnych. Stawiam że poszło mi dobrze, bo egzamin humanistyczny był wyjątkowo łatwy.

Antos098 aż tak tragicznie jest z tymi barkami? Tak się starałem a tu dvpa... Wesprzesz mnie jakimiś wskazówkami odnośnie tego utrapienia?
poczes być może w przyszłości rozwarze Twoją propozycję. Póki co zostaje przy tym przy czym jestem czyli więcej niż zero a mnie niż być powinno...
Dzięki za chęci.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 2571 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 11470
Pewnie że dodawaj w siadach jak masz zapas

Uginanie nóg w siedzeniu na maszynie 60/80kg? O.O
Albo pomyliłeś nazwy cwiczeń albo masz wyebane dwójki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 2701 Wiek 105 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 38672
Na następnym treningu myślę że dołożę po 2kg na stronę czyli w sumie będzie +4kg w siadach.
A myślimy o tym samym ćwiczeniu?
http://www.nacyklu.pl/cwiczenie-prostowanie-nog-siedzac-na-maszynie-wersja-1-50 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 2571 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 11470
No to to jest prostowanie nóg na maszynie a nie uginanie raczej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 2701 Wiek 105 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 38672
Sorry vix mój błąd. Chyle czoła za spostrzegawczość.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10682 Napisanych postów 45040 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Nadrobiłem.

Technika kuleje przy "barkach". Jedynym wsparciem jest mnóstwo prób z małym obciążeniem i doglądanie u innych jak to się robi. Masz atlas, tam jest ładnie opisane jak wykonywać dane ćw. Zresztą wiele użytkowników w dziennikach wysyła filmy i poprawiają ich - więc możesz z tego korzystać i przeglądać. Jeśli nie ma Cie kto poprawić - rób filmy. http://www.kulturystyka.pl/atlas/

Maxwell
Panowie co myślicie o tej odżywce SFD Mass Activator - 3000g?


Gainer, jak gainer - na pierwszym miejscu stoi dieta jak wspominał Kubinho. Jeśli jej nie masz, to nie wliczysz do bilansu gainera. A jak nie wliczysz do bilansu gainera i będziesz go sobie jadł tak jak zaleca producent i wg własnego "widzi mi się". To albo dasz go za dużo, co zaowocuje przybraniem na niechcianej tkance tłuszczowej. Jeśli za mało - nic Ci to tak na prawdę nie da.

Co do białka - w pewnym etapie do którego każdy ćwiczący się zbliża, niezbędna odżywka, rozumiem, że rodzice nie pozwalają, ja chowałem przez 2 lata odżywki w starym komputerze i nigdy nie wpadłem. Jak chcesz to i zarobisz na nie - i schowasz umiejętnie. Wybór należy do Ciebie (a nie do rodziców, dla których każdy proch to steryd i zła chemia) to Twoja forma, więc o nią zadbaj
Zresztą białka, carbo, gainery to uzupełniacze, więc nie bój się, ale nic po tym Ci nie będzie

Co do carbo - węglowodany... stosujemy je tylko i wyłącznie po treningu/ ew. w porze okołotreningowej. Carbo ma za zadanie uzupełnić szybko glikogen po treningu Oczywiście wliczamy go w bilans kaloryczny, a więc znowu powrót do diety - jeśli jej nie ma to bida.

(co do carbo polecam Carbonox olimpa, wg mnie dobre i tanie - zresztą ktoś już tu polecał)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 43 Napisanych postów 1398 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 17767
Nie ma sprawy,
aha co do activatora to po sotatnich niusach o bialku sfd jakos sie zrazilem do tej lini

Zmieniony przez - poczes w dniu 2012-01-25 08:02:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1904 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 14939
również mogę polecić carbonoxa z olimpu ;)
a jak idą treningi ręcznej ?

Zmieniony przez - dextr w dniu 2012-01-25 11:40:04
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Szaffiii - masa na zimę!

Następny temat

trening PPL, prosba do znawcow. czy da rade urosnac? JEST ANKIETA