SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

maxwell&piotrooo dziennik treningowy start 128s.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 97305

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10680 Napisanych postów 45024 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Nie no z tą bezpłodnością to przesada Co do cholesterolu to czytałem ostatnio, że jajka gotowane niwelują zły cholesterol, natomiast smażone (np jajecznica) niestety aktywują go.

Oliwa podstawa w diecie (extra virgin), jak nie masz to zastąp np orzechami włoskimi, masłem orzechowym.

Jeżeli ten posiłek o 19:00 jest potreningowy to jak najbardziej, jesli natomiast nie - to wywal 2 banany i reszta może być


Vixen - salmonella to nie wymysł - jest. Ale nie w każdym jajku i przy odpowiedniej technice przygotowywania, nie ma obaw
Ja np zlewam skorupkę wrzątkiem, bo w 70% przypadkach salmonella występuję na skorupce. Nie mamy tylko wpływu na tą co może znajdować się wewnątrz jajka.



Ciężar w wiośle dowal to racja, reszta jest ok.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 2701 Wiek 105 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 38639
Przemyski wiem że oliwa to podstawa, i bez niej przynajmniej ja się nie obejdę... Muszę kupić i koniec.
Zgadza się posiłek o 19:00 jest potreningowy. W takim razie zostawiam tak jak jest.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 14 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 184230
Ale właśnie wiosłowanie nie jest ćwiczeniem izolowanym. Tam trzeba yebnąć ciężaru, żeby zmusić do pracy wszystkie mięśnie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 2701 Wiek 105 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 38639
Darek a możesz mi w skrócie wyjaśnić co to jest ćwiczenie izolowane?
Tak żebym to jakoś zrozumiał.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 1958 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 17413
Myślę że przyda się wytłumaczenie nie tylko dla Ciebie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 14 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 184230
Ćwiczenie izolowane= jednostawowe.
Jak nazwa wskazuje, pracuje tylko jeden staw
Na przykład:
Uginanie bicepsa na modlitewniku (w wyobraźni widzisz zakres ruchu?) czy prostowanie tricepsa na wyciągu (analogicznie).

Generalnie trening powinien wyglądać tak:
ćwiczenia eksplozywne>wielostawowe>izolowane.
[Oczywiśćie od tego są odstępstwa- można np. wcześniej sfatygować bicepsy, żeby zmusić do pracy plecy, albo można wprowadzić podział na ćwiczenia rozciągające i spinające (które nie pokrywają się z podziałem na wielostawowe i jednostawowe) ]

Wiosłowanie jest ćwiczeniem WIELOstawowym, a więc angażujących wiele stawów do ruchu. Tutaj można sobie pomóc nogami. Zobacz jak to robią zawodowcy.
Szukamy złotego środka: nie robimy z tego izolacji, ale też nie robimy "szrugso-przysiadów".
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 2701 Wiek 105 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 38639
Zrozumiałem nawet dosyć. Wystarczy na mój zakres rozumowania.
Niestety sog już nie wchodzi darek...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 14 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 184230
Spoko, wysyłam Ci PW z numerem konta
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 2701 Wiek 105 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 38639
Dogadamy się.
Dobra panowie ja spadam spać.
Miłej nocki. Dobranoc.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 2701 Wiek 105 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 38639
Trening 16.01.2012




Regeneracja: SEN 22:30-6:30

Trening:
Barki:
- wyciskanie sztangi sprzed głowy 3 serie (12,10,8) 20kg/25/30
- High Pull 3 serie (12,10,8) 22kg/25/30
- Unoszenie sztangielek bokiem w gorę 3 serie (10,10,8) 5kg/5/7
- Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 2 serie (12,10) 5kg/5
Biceps:
- uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku 3 serie (12,10,8) 12kg/15/17
- młotki 4 serie (12,10,10,8) 7kg/6/6/5
Przedramiona:
- ugnianie nadgarstków podchwytem w siadzie 4 serie (14,14,12,10) stały ciężar 6kg
- ćwiczenie Sandowa 2 serie (20,20) 10kg/10

Czas treningu: 60 minut
Dieta:
Dieta:
7:00 100g owsianki, 300ml mleka, 25g rodzynek, 2 łyżeczki stołowe kakao.

10:30 100g ryżu białego, 150g twarogu.

15:00 200g piersi z kurczaka, 100g ryżu białego, 100g buraków.

19:00 200g piersi z kurczaka, 100g ryżu, 2 banany.

21:00 200g serka wiejskiego, 300ml mleka z płatkami kukurydzianymi.
Dodatki:
- 1 kapsułka kwasu omega 3,6,9
_____________________________________
Trening ogólnie poszedł w porządku. Muszę zdecydowanie dołożyć ciężaru w HP, bo jest troszkę za lekko.
Na całych barkach była fajna pompa, jak to zawsze bywa. Mam nadal problem z unoszeniem w opadzie... Niestety rozładowała mi się bateria i nie mogłem już nagrać filmiku. Może jutro uda mi się coś nakręcić żeby na przyszły trening mieć już lepszą wiedzę teoretyczną i przełożyć ją na praktykę.
Przykro mi stwierdzić ale szejki ryżu i sera białego nie zdały u mnie egzaminu. Od jutra wracam do standardowej wersji czyli pudełeczko i do szkoły.
To by było na tyle spadam do książek. Cya.

Jeszcze filmy:
Unoszenie w staniu:



HP


Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Szaffiii - masa na zimę!

Następny temat

trening PPL, prosba do znawcow. czy da rade urosnac? JEST ANKIETA