SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

maxwell&piotrooo dziennik treningowy start 128s.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 100946

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 12866 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 90304
Odwiedzam każdy dziennik w tym dziale, tylko ostatnimi czasy mam troszkę mniej czasu na pisanie. Ale myślę że jeszcze pare dni i będzie luz :)

Trening bez nóg, to jak seks bez orgazmu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1838 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 21311
człowiek uczy się na błędach
Zaczynasz gonić mnie z ciężarami
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2720 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39864
Venc1Lq
Odwiedzam każdy dziennik w tym dziale, tylko ostatnimi czasy mam troszkę mniej czasu na pisanie. Ale myślę że jeszcze pare dni i będzie luz :)

To tym bardziej zapraszam jak już będziesz miał więcej czasu. Będzie mi bardzo miło. Zawsze jakieś nowe wskazówki być może krytyka i ogólnie miło jest widzieć nowe osoby w swoim dzienniku. Zapraszam. :)
NomenNescio
człowiek uczy się na błędach
Zaczynasz gonić mnie z ciężarami

Oczywiście czego nie spróbujesz tego nie podsumujesz.:) I trzeba dążyć aby tych błędów było coraz mniej. Co do ciężaru. No tak, myślę że podgoniłem troszeczkę ale to nie wszystko na co mnie stać wiem że jeszcze coś tam z siebie mogę wykrzesać ale na razie powolutku do celu w końcu nigdzie mi się nie spieszy, prawda? :)

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 101 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2349
I tak wygląda człowiek, który każe mi wybierać między imprezami, a siłownią
Nie chcę Cię absolutnie zmieszać z błotem, ani wywyższać siebie, ale wydaje mi się, że jeszcze długa droga przed Tobą zanim będziesz wyglądał tak jak ja. Dlatego proponuję zająć się bardziej sobą, niż upominać innych.

A z ciekawości sam czasem zajrzę.
Powodzenia i wytrwałości.

Mały szary człowiek

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2720 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39864
Czy ja Ci kazałem wybierać między imprezami a siłownią? Wydaje mi się że to nie prawda ponieważ chciałem tylko powiedzieć że piecie alkoholu razem z siłownią nie ma dobrego wpływu na Twoje efekty. Rozumiem gdybyś wypił kieliszek, dwa. Ale jak sam napisałeś "Potem wyciągneli mnie do klubu, nayebałem się" więc byłeś pijany i przyjąłeś pewnie większą dawkę alkoholu. To by było na tyle z mojej strony. Chciałem to tylko sprostować i dla jasności nie miałem celu Ci wytykać że pijesz, rób co chcesz.
Dziękuje wytrwałości i powodzenia może osiągnę kiedyś to co Ty a może i więcej. Zwróć jeszcze uwagę na to że mam dopiero 15 lat i to co się ze mną stanie jest wielkim znakiem zapytania. :)
Pozdrawiam.

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2720 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39864
Piątek 18.11.2011




Trening:
Trening bardzo przyjemny i dosyć łagodny.Ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolony.:) Dodałem dla urozmaicenia kilka ćwiczeń i nie powiem bo fajnie wyszło chyba zacznę jechać swoim planem zobaczymy co z tego wyjdzie. Od przyszłego tygodnia zaczynam dodawać stopniowo obciążenia (max. 5kg)

A
- przysiad 5x5 20/25/27,5/30/30
- wyciskanie na lawce 5x5 30/40/45/47,5/47,5
- wioslowanie 5x5 10/20/20/25/25
- trójgłowy ramion 3x10 40/40/45/50/50
- uginanie ramion w siadzie 3x10 stały ciężar 6kg
- podciąganie na drążku 5 razy max. ilość

Dieta
Dzisiejsza dieta trzymana do obiadu, gdyż po treningu miałem pilny wyjazd i nici z dalszych posiłków. Dopiero teraz wróciłem i zastanawiam się co zjeść. Wybiorę twaróg, jednego rogala i jedną bułkę razową + główka czosnku.

7:00 płatki owsiane, 300 ml mleka 2%, łyżka kakaa + jajo całe

10:00 100g ryżu, starte jabłko.

15:00 udko z kurczaka, 150g kaszy gryczanej, surówka



Ostatni posiłek

___________
To by było na tyle. Zaczynam dużo jeść bo waga nadal stoi w miejscu... No ale to nic nie poddaje się.


Zmieniony przez - maxwell1 w dniu 2011-11-18 23:05:33

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1452 Wiek 42 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9032
witam
Micha porządna i tak trzymaj a progres będzie???
będę zaglądał powodzenia
pozdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 976
Z tego co widze to FBW Traktora a wg tego tylko MC powinien byc rampowany a reszta objestosciowa. Bedę wpadał bo ćwiczysz tym samym programem co ja
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2720 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39864
rafi77
witam
Micha porządna i tak trzymaj a progres będzie???
będę zaglądał powodzenia
pozdr

Oczywiście micha musi być i to porządna nie ma co.:) Proges będzie przynajmniej mam taką nadzieje.:) Zapraszam do częstego oglądania.

mara88
Z tego co widze to FBW Traktora a wg tego tylko MC powinien byc rampowany a reszta objestosciowa. Bedę wpadał bo ćwiczysz tym samym programem co ja

Zgadza się to FBW traktora. Co masz na myśli mówiąc objętościowa? :)
Zapraszam ponownie.:)

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 912 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 19783
dokładaj masy a będzie z Ciebie dzik:D

dobrze, że zaczynasz od fbw, ja np. moich kumpli nie moge do tego przekonać i katują się tym splitem, i zadowoleni, że zakwasy są...no ale po jakimś czasie to sie zrozumie:)

sog na zachęte
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Szaffiii - masa na zimę!

Następny temat

trening PPL, prosba do znawcow. czy da rade urosnac? JEST ANKIETA