SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

maxwell&piotrooo dziennik treningowy start 128s.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 100945

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10707 Napisanych postów 45558 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Co ty robisz tylko 2 wyciskania na barki, czy mi się tak wydaje?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 2571 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 11470
Panowie serio myslicie że 3 dni na split nie wystarczą? Bo planuje niedługo wprowadzic splita ale własnie na 3 dni (4 dt byłyny kompleksy)


max sory ze pytam u Ciebie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2720 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39864
Cokta i Pesymista więc jaki trening byście radzili mi teraz zacząć robić, skoro 3 dniowy split odpada?
Przemyski tak robię tylko 2 wyciskania na barki, a co?

Zapomniałem dodać że ułożenie dni treningowych jedynie pasuje mi w pon, śr i pt ponieważ w inne dni nie mam czasu...

Zmieniony przez - maxwell1 w dniu 2012-01-03 16:09:45

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2720 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39864
Trening 04.01.2012



Mam duży sentyment do tej piosenki i chyba dlatego chce się z wami nią podzielić.

Regeneracja: SEN 22:30-6:40

Trening:
Biceps:
-uginanie sztangi podchwytem 4serie (12,8,8,10) 6kg/10/10/8
-uginanie hantli młotkowo siedząc 4serie (12,10,10,8) 6kg/10/10/8
-uginanie sztangi podchwytem stojąc 3serie (12,10,8) 17kg/16/15

Triceps:
- francuskie wyciskanie sztangielek leżąc 4 serie (12,10,10,8) 14kg/12/12/10
- prostowanie ramienia podchwytem na wyciągu 4 serie (12,10,8,8) (ciężar atlasowy) 30kg/20/20/20
- pompki w podporze tyłem 3x20

Przedramię:
- uginanie nadgarstków podchwytem 3x25 stały ciężar 5kg

Brzuch:
- unoszenie nóg na ławce skośnej 3x10 20kg na klacie
- brzuszki ze skrętami tułowia 3x12 10kg na klacie

Dieta:
7:00 mleko 300ml, rodzynki 25g, 3 jajka całe.

10:30 100g ryżu białego, jabłko, 2 kanapki z ogórkiem i serem żółtym

15:00 udko z kurczaka, 100g ziemniaków, kapusta kiszona i marchewka w formie sałatki

19:00 100g ryżu, marchew, jabłko.

21:00 serek wiejski 250g, jogurt naturalny.
__________________________________________
Nowy trening ale będzie zmieniony ponieważ doszedłem do wniosku (po waszych odpowiedziach) że ten split 3 dniowy nie ma jednak sensu i od przyszłego tygodnia zaczynam 4 dniowego splita. Chciałbym nałożyć nacisk na triceps podczas tego cyklu, ale nie wiem czy będzie taka możliwość żeby zrobić taki priorytet. A wy jak uważacie?
Dzisiaj miska trochę słabo ponieważ skończyła mi się oliwa i nie wiem czy po treningu będę miał ugotowaną tą pierś z kurczaka. Najwyżej wejdzie coś w zamian za to.
Od przyszłego tygodnia będę także spożywał II posiłek w postaci szejka. Dzisiaj kupiłem na allegro zakręcany szejker więc wszystko powinno być w porządku.
Do tego II posiłku będę dodawał jakieś 100ml mleka i 50g twarogu naturalnego ponieważ jest tam niedobór białka. Wtedy będzie tam około 25-35g białka.
To tyle na dzisiaj. Lece na siłownię a potem do książek.
Cya.

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9627 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 44400
Ja to bym radził Push/Pull/Legs jak coś na 3 dni, bo na typowego splita jest z leksza bida

W jakim celu robisz dwa wyciskania na barki? To że masz z przodu czy z tyłu nie za bardzo ratuje sprawę, poprostu dublujesz ćwiczenia, a to jest bezsens.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2720 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39864
Czyli nie zaczynać i nie tworzyć tego 4 dniowego splita?
To z wyciskaniem na barki było złe i teraz o tym wiem przedtem nie byłem tego świadomy. Mój błąd który więcej się nie powtórzy.

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9627 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 44400
A 4 dniowy, rób jak najbardziej!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 862 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 21531
unoszenie nóg na ławce skośnej 3x10 20kg na klacie - po co Ci ciężar na klacie, skoro unosisz nogi ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2720 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39864
HIPERKOKS dobrze że zauważyłeś, pisałem wszystko w pośpiechu przed treningiem i prawdę mówiąc nie sprawdziłem tego co napisałem no i wyszedł błąd. Ciesze się że zauważyłeś ten błąd, to świadczy o tym że czytasz wszystko ze zrozumieniem.
Cokta co myślisz o takim 4 dniowym rozkładzie ćwiczeń? Wzór zaczerpnięty z postu WODYNA.

Poniedziałek: Barki, biceps,
Wtorek: Nogi, triceps
Środa: OFF
Czwartek: Klata, triceps
Piątek: Plecy
Sobota: OFF
Niedziela: OFF
Chciałbym aby priorytetem był triceps. Priorytet rozumiem jako dołożenie ćwiczeń do interesującej mnie partii mięśniowej jak i ćwiczenie jej 2 razy w tygodniu. Czy dobrze rozumiem to pojęcie?

Teraz kolejna sprawa a mianowicie, czy dobrze zrobię jeżeli do II posiłku (100g ryżu białego, 2 jabłka starte) dołożę 100ml mleka i 50g twarogu naturalnego? Pytam ponieważ jest tam niedobór białka i muszę coś z tym zrobić. Wszystko będzie w postaci szejka.
Pozdro

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 40 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 193
moja wiedza pewnie nie jest zbyt wygórowana ale polecam ci jeden z moich przepisów na koktajl ;)
aby się upewnić czy nie przesadzisz sprawdź sobie np tutaj: tabele-kalorii.pl lub poprzez program Dr.Dietman 2.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Szaffiii - masa na zimę!

Następny temat

trening PPL, prosba do znawcow. czy da rade urosnac? JEST ANKIETA