SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

maxwell&piotrooo dziennik treningowy start 128s.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 97247

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1904 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 14939
siemano ,będę wpadał ;)
na jakiej pozycji grasz w ręczną?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 2701 Wiek 105 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 38639
Dzięki że będziesz zaglądał.
Gram na środku rozegrania.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 862 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 21531
jestem początkujący, więc mogę się mylic, ale moim zdaniem przysiad zdecydowanie za płytki (też z tym walczę) a w mc nie prostujesz się do końca. Najlepiej poproś kogoś doświadczonego o ocenę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 12866 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 90304
Wejdź do dzienników zaawansowanych i napisz u Huberta w temacie czy może ci ocenić przysiad. To zacny człowiek, pomoże jeżeli tylko będzie miał czas :)

Trening bez nóg, to jak seks bez orgazmu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 2701 Wiek 105 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 38639
Venc1Lq
Wejdź do dzienników zaawansowanych i napisz u Huberta w temacie czy może ci ocenić przysiad. To zacny człowiek, pomoże jeżeli tylko będzie miał czas :)

Może to i dobry pomysł, ale nie chce mu zaśmiecać dziennika moimi problemami. Dzisiaj widziałem wypowiedź Antosa w jednym z dzienników, może u mnie też zawita, byłoby fajnie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 912 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 19783