SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

maxwell&piotrooo dziennik treningowy start 128s.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 100949

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2720 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39864
Piątek 09.12.2011



Uwielbiam jej wokal.

Trening:

Trening:
- przysiad 5x5 50/50/50/50/54
- wyciskanie w leżeniu 5x5 45/45/47/50/50
- mc (5x5) 50/60/70/70/75
- drazek (podchwytem) 3x4.(fail)
Dodatki:
- prostowanie ramion na wyciągu stojąc 3x10 (40kg.)
- uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie 3x12 (10kg.)
- brzuszki 3x15 + obciążenie na brzuch (15kg.)

Dieta:
7:00 płatki owsiane 80g, mleko 300ml, rodzynki.

10:30 ------------------------

15:00 300g piersi z kurczaka, 100g ziemniaków, 25ml oliwy z oliwek, sałatka z pomidorem i ogórkiem.

19:002 banany, ryż biały 100g, pierś z kurczaka, 2 x marchew

21:00 serek wiejski, jogurt naturalny.
___________________________________________
Jak sami widzicie trening idzie doskonale. Jedynie drążka się nie udało zrobić, ale tego właśnie się spodziewałem... Napotkał mnie ogromny ból w prawym barku przy podciąganiu. Zrobiłem dwie serie i odpuściłem. Natomiast MC idzie świetnie 75kg! Jest duża motywacja do ćwiczenia, aby poprawić swoje maksy.
Dieta no niestety nie udało się dzisiaj zjeść posiłku szkolnego ponieważ zabrakło ryżu w domu... Reszta nawet ok.
Pzdr.

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 504 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 27313
tylko ostrożnie z tym cięzarem przy MC
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2720 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39864
mk127
tylko ostrożnie z tym cięzarem przy MC

Staram się panować nad ciężarami. Myślę że 75kg to dobre obciążenie jak na moje obecne predyspozycje.

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 504 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 27313
no to dajesz na następnym treningu. Jesteśmy na tych samych ciężarach jeśli chodzi o MC tylko że ja lecę 10 powtórzeń
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1838 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 21311
dieta wygląda elegancko
w siadach parę kg mógł byś dołożyć IMO
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1452 Wiek 42 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9032
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2720 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39864
mk127 zostaje przy takim obciążeniu MC jak na dzisiejszym treningu. Będę nim wałkował do końca roku a potem się zobaczy co będzie. Masz soga że wpadłeś.

NomenNescioz tą dietą to jest różnie, ale staram się utrzymać wszystko na wysokim poziomie. Co do siadów. Dorzucę może na następnym treningu do -60kg zobaczymy co z tego wyjdzie. Najwyżej rzucę sztangę.

rafi77 nie ma lipy!



Rozwalił mnie ten filmik swoim dziwnym przekazem.

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9627 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 44400
Ładna vixa!

Nikogo nie słuchaj ile masz dokładać, Ty wiesz lepiej niż kto inny
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2720 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39864
Coktaw sumie to masz rację. Tylko ja znam moje możliwości. Jeżeli się nie spróbuje nie będzie się wiedziało i tyle...

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2720 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39864
Poniedziałek 12.12.2011




Trening:
- przysiad 5x5 50/50/50/53/55
- wyciskanie na lawce 5x5 40/45/47/50/50
- wioslowanie 5x5 35/40/40/40/40
- pompki w podporze tyłem 3x20
+ dodatki
- uginanie ramion na "MODLITEWNIKU" 3x10 (15 kg)
- najszerszy grzbietu 3x10 (60 kg)

Dieta:
7:00 mleko 300ml 2%, płatki owsiane 80g.

10:30 ryż biały paraboliczny 100g, 2 starte jabłka

14:45 pierś z kurczaka 350g, ryż biały 100g, oliwa z oliwek 25ml

19:00 2 banany, ryż biały paraboliczny 100g, marchew cała.

21:00 serek wiejski 200g, jogurt naturalny 500ml.
__________________________________________________
Trening poszedł aż miło. Dołożyłem kg do wiosła i jest o niebo lepiej wkońcu czuć że się ćwiczy. Dieta również na odpowiednim poziomie oprócz porannego jaja... Nie zajrzałem wcześniej do lodówki i okazało się że z jajecznicy nici. Ale jutro nadrobię. Przygotowuję się powoli do nowego planu treningowego, oraz diety. Wszystko w odrębnie rzeźby. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Tymczasem zmykam do książek.
Pzdr.

Jeszcze przyjdzie czas

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Szaffiii - masa na zimę!

Następny temat

trening PPL, prosba do znawcow. czy da rade urosnac? JEST ANKIETA