SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

maxwell&piotrooo dziennik treningowy start 128s.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 101065

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 4345 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 30786
tylko im większy bf tym gorzej mięcho budować ;x
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2725 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39933
Czy ja wiem czy gorzej. Jeżeli będziesz dobrze jadł, robił cardio i wprowadzisz odpowiednią suplementacje to jednocześnie zrzucisz nie potrzebny balast i zbudujesz trochę mięcha. Fakt że wtedy sylwetka nie różni się tak bardzo, ale zamiast tłuszczu masz masę mięśniową.

Plan jest taki jak pisałem wcześniej. Lekka nadwyżka kalorii myślę że 2900 bez obiadu będzie okej. Do tego dołożę cardio i zobaczymy wtedy co się będzie działo. CM3 już dzisiaj zamówiłem razem z Piotrkiem więc na dniach powinno do mnie dojść. I od początku nowego roku ruszamy. Chciałbym jeszcze trochę przybrać na siebie mięśni tak z 6-8kg będzie wystarczające i od marca zacząć to stopniowo redukować.

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2725 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39933
Dzisiaj wstępnie zaplanowałem dietę. Wyjdzie około 2900kcal bez obiadu z czego BTW 120/70/430 Wiadome że przydałoby się podbić trochę białka, ale już nie mam czym. Ew, jeżeli będzie szło opornie, kupie trochę białka i bd się ratował porcjami 30g dziennie.

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 5059 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 134675
Białka tyle co kot napłakał, ile ważysz na tych zdjęciach?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2725 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39933
80kg miesiek. Białka wiem że za mało, ale do tego dochodzi jeszcze obiad dwudaniowy czyli zamknie się w okolicach 150g. Co i tak nie daję nawet 2gkgmc

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 4345 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 30786
Jak dla mnie za mało białka za dużo węgli
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2725 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39933
Myślę podbić białko do minimum 200 i ograniczyć węglę do 350-400 i wtedy będzie git.

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2725 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39933
Witam wszystkich w tym nowym roku.

Wstawiam zrzut diety jaką teraz bd prowadził. Do tego przed treningiem dochodzi obiad który jest zmienny i nie bd go wpisywał.


Do tego wszystkiego dochodzi stała suplementacja CM3

Jeżeli chodzi o trening. Leci prio na barki. Cadio 3x/tydz. Bieżnia/rower/bieganie zaczynam od 15min. Czasami przed spaniem również tabata co by metabolizm nie upadł.

Poniedziałek:Klata + biceps
-Wyciskanie na skosie dodatnim
-Wyciskanie na ławce płaskiej
-Wyciskanie na ławce ujemnej
-Rozpiętki na koniec treningu

-Uginanie ramion szeroki chwyt
-Młotki siedząc

Wtorek:Nogi + barki
-Przysiady ze sztangą
-Martwy na prostych
-Syzyfki

-Unoszenie bokiem w staniu
-Unoszenie w siedzeniu
-Wymachy w przód

Czwartek:Plecy + triceps
-Martwy ciąg
-Wiosłowanie sztangą
-Ściąganie drążka na atlasie podchwyt

-Wyciskanie wąsko
-Prostowanie na atlasie
-Pompki w podporze tyłem

Piątek:Barki + przedramiona + brzuch
-Push-Press/wyciskanie żołnierskie
-Highpull
-Podciąganie wzdłuż tułowia

-Zawijanie sztangi
-ćwiczenie sandowa

-Allahy
-Skłony boczne


Tak to mniej więcej będzie wyglądało na początku. Wiadome zmiany będą wprowadzane w trakcie.

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2725 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39933
Siema siema.

Dzisiaj poszło ponad 20min cardio na rowerku stacjonarnym. Znalazłem w piwnicy, bo przypomniałem sobie że mama jeździła... Jest stary jak nie wiem co, nie wygodny to jedno rozregulowany to drugie Ale od czasu do czasu mogę na nim pojeździć, do 20min, bo potem staje się to już nie wygodne...

Udo pokazało po jeździe dzisiaj 61,5cm, więc nie jest tak tragicznie.

Dieta jeszcze nie trzymana, tak jak powinna, od wtorku ruszamy pełną parą.

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2725 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39933
Pierwsza suplementacja!
Dzisiaj po śniadaniu pierwsza dawka CM3. 4kapsułki i jeszcze na noc wejdą 4. Tak będą wyglądały dni nie treningowe, w treningowe 4kaps. rano 4 przed treningiem i zaraz po też 4.

Dieta dzisiaj trzymana w 80%. Obejdzie się bez posiłku "szkolnego" wstałem za późno i nie będzie gdzie zmieścić.

Cardio 20min na rowerku zaliczone, tempo średnie, bo już uda wczoraj dostały.

Co by było kolorowo, miska sprzed chwili.


Zmieniony przez - maxwell1 w dniu 2014-01-06 19:00:46

Jeszcze przyjdzie czas

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Szaffiii - masa na zimę!

Następny temat

trening PPL, prosba do znawcow. czy da rade urosnac? JEST ANKIETA