SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

maxwell&piotrooo dziennik treningowy start 128s.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 101061

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2725 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39933
Zapowiada się przymusowa regeneracja w przyszłym tygodniu, ze względu na fakt że na ostatnim treningu wypadł mi lewy bark. Nie miałem już z tym problemu przez cały rok, i teraz nagle znowu się to pojawiło. Doskoczyłem źle do drążka na treningu pleców, i bark poszedł do przodu... Teraz smaruje maściami, póki co jest okej ale nie pójdę na pewno robić w poniedziałek barków i w środę pleców bo to się mija z celem.
Tyle ode mnie.

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2725 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39933
Zdrowie.
Tydzień prawe minął, czuje się już lepiej. W nocy, bark nie dokucza. Smaruje cały czas przed snem w dużych ilościach maścią końską i pomaga. Przed treningiem barków, będę chyba go jakoś usztywniał, może opaską elastyczną. Sam wyczuje, tyle że to się nie odegrało na wzroście mięśni.

Trening. - od przyszłego tygodnia trochę się zmienią ćwiczenia, wprowadzę coś nowego. Obecny system treningowy bardzo mi odpowiada, zakres serii i powtórzeń jest bardzo okej, i działa. Pociągnę tym planem myślę 3miesiące, po czym 8tyg treningu stricte siłowego. Po tym czasie wskakuje na splita 3 dniowego, kupuje kreatyne activlaba z BA.

Poniedziałek:
-Wyciskanie sztangielek na skosie ujemnym 8seriix6 (stały ciężar) REGRES: 12,16,20
-Gilotyna 6seriix10 Progresja ciężaru.
-Obwód na barki: MP + podciągnie do brody x4serie zakres ruchu 20repów.
-Uginanie ramienia na modlitewniku sztangielką. (stały ciężar) 8seriix10
-Zawijanie nadgarstków dodatkowo.

Środa:
-Podciąganie na drążku szeroko nachwyt 8seriix4 REGRES 8,10,12 + ściąganie wyciągu górnego podchywtem.
-Wiosłowanie sztangą podchywtem 6seriix6 (stały ciężar) REGRES 12,16,18,24
-Wiosłowanie sztangielką w pochyleniu 6seriix6 (progresja ciężaru) REGRES 12,14,16
-Obwód na triceps: pompki w podporze tyłem z ciężarem 4x20 + prostowanie ramion na wyciągu 4x20 REGRES 24,26

Piątek:
-Przysiady ze sztangą na barkach nogi szerzej na zewnątrz 6x6 (stałe obc.) + regres: 12,16,20,24
-Syzyfki 8x15
-Uginanie podudzi leżąc 6x6 (stałe obc.) + regres 10,12,20
-Martwy na sztywnych 6x10
-Wspięcia na palce stojąc 8x12

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1838 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 21311
Ciśnij ciśnij
Na bark btm jeszcze bardziej uważał w takim razie, sam miałem rozwalony i wiem jak to sie wszystko przekłada poźniej na mięśnie i trening
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2725 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39933
NomenNescio
Ciśnij ciśnij
Na bark btm jeszcze bardziej uważał w takim razie, sam miałem rozwalony i wiem jak to sie wszystko przekłada poźniej na mięśnie i trening

Przed poniedziałkowym i środowym treningiem, będe smarował bark maścią rozgrzewającą i będe zawijał go opaską elastyczną. Myślę że to wystarczy, jak jeszcze dojdzie do tego rozgrzewka tj. kierownica i kilka innych ćwiczeń.

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1508 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 20196
Tak jest wykonuj składanke na bary tj. unoszenie + bok + tył sztangielkami żeby wzmocnić bark po równo z każdej strony. Rotatory też by nie zaszkodziło ćwiczyć.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2725 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39933
Lapson1
Tak jest wykonuj składanke na bary tj. unoszenie + bok + tył sztangielkami żeby wzmocnić bark po równo z każdej strony. Rotatory też by nie zaszkodziło ćwiczyć.

Obwody na mnie działają, wiem to i będe ćwiczył w ten sposób te grupy które odstają.
Rotatory wiadome że przydałoby się ćwiczyć, ale jakimi ćwiczeniami najlepiej?

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1508 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 20196
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2725 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39933
Lapson1

Dam to jako ćwiczenie rozgrzewkowe, bo i tak będzie ono wchodziło 2x/week. Efektów po tym się nie spodziewam, chodzi o to żeby bark nie dał plamy...

Jeszcze przyjdzie czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1508 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 20196
" Efektów po tym się nie spodziewam, chodzi o to żeby bark nie dał plamy..."
Wizualnych napewno nie będzie Chodzi tylko o wzmocnienie rotatorów i prewencję kontuzjom.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2725 Wiek 6 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 39933
Lapson1
" Efektów po tym się nie spodziewam, chodzi o to żeby bark nie dał plamy..."
Wizualnych napewno nie będzie Chodzi tylko o wzmocnienie rotatorów i prewencję kontuzjom.

Tyle mi wystarczy że nic mi się z tym nie będzie działo, i będe miał święty spokój.

Jeszcze przyjdzie czas

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Szaffiii - masa na zimę!

Następny temat

trening PPL, prosba do znawcow. czy da rade urosnac? JEST ANKIETA