SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

masa bez siłowni

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3250

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 26
Cześć, chodziłem na siłownię przez 5 miesięcy trenując na masę wg zaleceń z forum. Mam 185 cm wzrostu, 23 lata, zaczynałem ważąc 73 kg i podnosząc na ławeczce płaskiej 50 kg, jadłem Mutanta (połowę zalecanej dawki) i przytyłem do 79 kg i podnosiłem 75 kg. Czyli super :) Z chudej sylwetki zrobiła się lekko przypakowana, siła świetnie do przodu. Tylko, że ta sielanka mlekiem i Mutantem płynąca skończyła się. Niestety mam krótkowzroczność -3.5, wada mi się powiększyła i muszę skończyć z siłownią albo ćwiczyć na 75% maksymalnego ciezaru, ale to tez jest ryzykowne. Od miesiaca nie cwicze, schudlem do 77 i ogolnie napakowanie spada. Szkoda bo bardzo spodobało mi się ćwiczenie na siłce.

Moim celem jest osiągnięcie masy około 82 kg z 77 kg (domyslam sie ze o wiekszej bez silki nie ma co marzyc) i ogolna dobra sylwetka. Chcę być tak troche bardziej niz lekko napakowany, ale bez przesady. I tutaj potrzebuję porady :) szukałem w działach o basenie, ale głównie wątki dotyczą łączenia basenu z siłownią. I pytanie: jak i czy można chodząc na basen i nie pływając żabką (problem z kolanami) zwiększyć masę mięśniową ? Moim pomysłem jest: Mutant w sporej ilości, żeby mieć nadwyżkę kaloryczną + białko, 3-4 w tygodniu basen po 45 minut kraulem + A6W gdyż jak biore węgle to oprocz miesni idzie tez w brzuch. Na logikę to jak będzie nadwyżka i miesnie beda pracowaly tylko 45 minut ale intensywnie to powinienem rosnac, na pewno nie jakos szybko ale jednak. Co Wy o tym sądzicie ?

Zastanawiam się również nad ścianką wspinaczkową. Słyszałem, że bardzo rozbudowuje, mieliście jakieś doświadczenia ze wspinaczką ?

pzdr,
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
faftaq Dietetyk-SFD
Ekspert
Szacuny 1418 Napisanych postów 35562 Wiek 37 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 150822
bez silowni i bez treningow przytyc jest nawet latwiej - tylko ze nie bedzie to masa miesniowa.

bodzcem do wzrostu miesni jest trening silowy. trudno bedzie go zastąpic. basen ok, mozesz plywac, biegac skakac - bedziesz sprawny i mozliwe że ladnie zbudowany - ale nie dopakowany

niestety
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 396 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2637
A moze treningi w klimacie domowym ??? drazek ,pompki itd czy to tez nie wskazane??zasze lepiej takie cos nic siedzenie przed komputerem lub tv prawda/.


a co do plwania to polecam styl motylkowy: charakteryzujący się jednoczesnym ruchem nad wodą obu rąk oraz odbijaniem się obiema nogami. Na jeden ruch ramion przypadają dwa odbicia nogami. Ciało musi pozostawać w pozycji na piersiach. Ramiona muszą być przenoszone jednocześnie, nad powierzchnią wody do przodu, a następnie równocześnie do tyłu. Wszystkie ruchy nóg muszą być wykonywane w sposób równoczesny. Styl motylkowy jest uważany za najtrudniejszy z czterech podstawowych stylow .

Pozwala na rozwiniecie : miesni grzbietu ,ramion, nog ,brzucha...brzuch mozna rozwinac takze wykanujac duze ilosci skokow do wody ze "slupka: ...pod warunkiem ze sa one dobrze wykonywane technicznie.

Zmieniony przez - x_tream162 w dniu 2009-12-04 10:49:39

"SFD"DZIĘKI WAM STAJE SIE LEPSZY I WIEKSZY

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 49 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 713
Tak jak X_tream162 powiedział... Możesz w domu ćwiczyć?
Jak tak, to nie będzie problemu. Zobacz sobie "trening Domatora" na forum, są przykładowe plany, którymi możesz trenować całe ciało. Są to ćwiczenia typu: pompki płaskie, pompki na taborecie, przy ścianie, przysiady, wspięcia na palcach, unoszenie tułowia. Dobrą rzeczą będzie ekspander. Oczywiście nie będziesz się mógł spodziewać takich przyrostów, jak przy odpowiednim planie treningowym na siłowni, ale tak też się da.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

<S> Jack3d

Następny temat

spalacze

WPC zestaw