SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

masa a basen + worek

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 879

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 35
Witam, ćwiczę od około 3 lat,głównie w warunkach domowych . Mam 180 cm i około 78 kg wagi. Rzeźba jest ok, ale chcę przybrać na masie, tak do około 83kg. Ćwiczę 2,3 razy w tygodniu (sprzęt: ławka z modlitewnikiem, ławeczka do brzuszków, sztanga prosta i łamana, hantle). Do tego 2 razy w tygodniu basen po godzince, a ostatnio doszedł worek (trochę boksu). I zastanawiam się czy w ogóle uda mi się przybrać na masie przy chodzeniu na basen i boksowaniu.. nie wiem też jak ułożyć to wszystko w plan tygodniowy żeby wystarczyło czasu... pracuję do 15 więc zostaje popołudnie tylko. Czy ktoś ma pomysł jak to ułożyć żeby nie kolidowało ze sobą i do tego przybrać na masie nie rezygnując z żadnej z dyscyplin??
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
na masę to ułóż FBW:
https://www.sfd.pl/[art]_FBW-_Full_Body_Workout_by_georgu-t364504.html
i możesz robić tak że
Pon: FBW
Wt: Boks i basen
Śr: FBW
Czw: Boks i basen
Pt: FBW
jak możesz tak robić to powinno być git.
i pamiętaj o diecie
Pzdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 155 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2677
masa jak najbardziej dasz radę ale: postaraj się ułożyć dietę jak nie dasz rady to przynajmniej 10 wskazówek żywieniowych... no i najważniejsze trening kolega wyżej dał link więc spróbuj ułożyc plan...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie