SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

martwy ciąg na prostych przedramionach

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1630

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1293
Jeśli jestem bardzo początkujący to mogę zrezygnować z tego ćwiczenia? Przed ćwiczeniem martwego robię przysiady ze sztangą, tak mocno, że prawie mdleję. A poza tym ciężko z technika tego ćwiczenia. Zależy mi na prostownikach grzbietu żeby je wzmocnić, czy mogę ćwiczyć "dzień dobry" zamiast tego. Nogi dodatkowo wzmacniam bieganiem 5xtyg. Korzystam z gotowego planu FBW z priorytetem na barki.

1) wyciskanie sztangi zza pleców siedząc 2 serie
2) podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 2 serie
3) wyciskanie sztangi płasko 3 serie
4) prostowanie ramion na wyciągu 2 serie
5) ściąganie drążka wyciągu górnego do karku 3 serie
6) przysiad ze sztangą 3 serie
7) martwy ciąg na prostych nogach 3serie - zamienić na "dzień dobry"
8) uginanie ze sztangą 2 serie
9) wspięcia stojąc 3 serie
10) brzuch
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 891 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 5255