SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

mała pomoc

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1169

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 202 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 6816
witam.sorki za moze głupie pytanie.Ale ile ma "ml" 10 g oliwy

>>>>SFD FIGHT CLUB<<<<

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 62 Napisanych postów 4027 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 16307
10 ml
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 256 Napisanych postów 13305 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 45246
nie wiem o co ci chodzi....

jedna łyżeczka mała do cukru 5gr oliwy
duża łyżka np. do zupy 12-15 gram

Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 135 Napisanych postów 9203 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 29034
10g oliwy to okolo 11ml

http://www.smoczyjezdzcy.pl - Smoczy Jeźdźcy - darmowa gra MMORPG w przeglądarce - polecam!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 256 Napisanych postów 13305 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 45246
Sachem moim zdaniem dla 99,9% ludzi to bez znaczenia czy ma 10 czy 11

Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 135 Napisanych postów 9203 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 29034
Widac dla Kamura ma, wiec czemu nie powiedziec mu prawdy?

http://www.smoczyjezdzcy.pl - Smoczy Jeźdźcy - darmowa gra MMORPG w przeglądarce - polecam!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 256 Napisanych postów 13305 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 45246
w zasadzie fakt

Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 202 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 6816
heh no no tak dokładnie to nie pusi byc,ale dzieki macie po sogaczu

>>>>SFD FIGHT CLUB<<<<

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 62 Napisanych postów 4027 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 16307
skoro piszesz , to wrzucaj te sogi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 202 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 6816
Z checiom bym dał ale musze sie zalogowac ale wyskakuje mi"Forum nie będzie działać poprawnie - twoja przeglądarka nie używa COOKIES!

Ustaw odpowiedni poziom zabezpieczeń w opcjach internetowych.
W Microsoft IE 6.0 : Narzędzia > Opcje Internetowe > Prywatność" nie wiem co mam z tym zrobić moze ktos wie??

>>>>SFD FIGHT CLUB<<<<

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 202 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 6816
Juz to naprawiłem wiec jak obiecałem tak daje

>>>>SFD FIGHT CLUB<<<<

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

proszeo diete !!!!!!!!!!!!!!

Następny temat

dieta do oceny SW + SIŁKA

WPC zestaw