SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

m1705/redukcja

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 711

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 370
Siemka!
Może najpierw trochę o sobie. Mam 16 lat(niedługo 17 lat). Interesuję się sportem, w szczególności piłką nożną(jestem kibicem Liverpoolu FC). Lubię też pograć w siatkówkę, tenisa ziemnego i stołowego, a także w gry komputerowe, a w szczególności w Heroes of Might and Magic.

Kilka wymiarów-stan 20 luty(w nawiasie dziś):
Waga: 84 kg (82,5kg)
Wzrost: około 183 cm
Pas: 92 cm (89cm)
Klatka Piersiowa: 97 cm (nie mierzyłem)
Biodra: 97 cm(nie mierzyłem)
Udo: 62 cm (62cm)
Biceps: 34 cm (nie mierzyłem)

Dieta:

Przykładowy Plan:
I posiłek: Płatki Owsiane 40g, 4 jajka, smażone na 2 łyżkach oleju rzepakowego.
II posiłek: gotowana pierś z kurczaka ok. 40g, chleb ciemny 2 kromki, ogórek kiszony, warzywa
III posiłek: gotowana pierś z kurczaka ok. 40g, chleb ciemny 2 kromki, ogórek kiszony, warzywa
IV posiłek: pierś z kurczaka(smażona na 2 łyżkach oleju rzepakowego) 200g/czasami ryba, ryż brązowy 60g
V posiłek(po ćwiczeniach): WPC 40g + 250ml mleka.
VI posiłek: jajecznica/twaróg+oliwa 20 ml/serek wiejski/makrela/szproty wędzone

Nie będę trzymał się bardzo rygorystycznie ważył każdą pierś i liczył gramy, po prostu jest to tak "na oko" .

Ćwiczenia:

Mam do dyspozycji: Rower Stacjonarny, Orbitrek, ławkę do wyciskania, ławkę do brzuszków, gryf prosty(10kg), gryf łamany(8kg), 32kg obciążenia.
Przyznam się, że oprócz redukcji mam zamiar poprawić siłę z którą u mnie jest źle.

Poniedziałek: 45 min orbitrek
Wtorek: ćwiczenia siłowe + 30 min orbitrek
Środa: 45 min orbitrek
Czwartek: ćwiczenia siłowe + 30min orbitrek
Piątek: 45 min orbitrek
Sobota: ćwiczenia siłowe + 30 min orbitrek
Niedziela: luz blues.

Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 370
I dzień
śniadanie: jajecznica z owsianymi smażona na 2 łyżkach oleju
drugi posiłek: 4 kromki ciemnego chleba, 100g gotowanej kury, troche salaty i pomidora.
obiad: 200g smazonej piersi na 2 łyżkach oleju z przyprawami + brązowy ryż 60g
TRENING: 45min aerobów
potreningowy: WPC 40g+250ml mleka
Kolacja: 2 gotowane jajka

w międzyczasie zjadłem z 4 kosteczki gorzkiej czekolady.

nie mam jeszcze planu co do ćwiczeń siłowych narazie musze ogarnac jak wygladaja cwiczenia i co jest na co. 4 kwietnia startuje z siłowymi.

Idę szykować kanapki na jutro. Zapraszam do komentowania
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 400 Napisanych postów 72270 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 304520
Witam.

Mam do dyspozycji: Rower Stacjonarny, Orbitrek, ławkę do wyciskania, ławkę do brzuszków, gryf prosty(10kg), gryf łamany(8kg), 32kg obciążenia.
Przyznam się, że oprócz redukcji mam zamiar poprawić siłę z którą u mnie jest źle


Załatw jeszcze przynajmniej 50 kg obciążenia bo niedługo nie będziesz miał czym ćwiczyć.

Nt treningu poczytaj w tematach podwieszonych w dziale Trening dla początkujących.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 370
II dzień (30.03.2011):
śniadanie: jajecznica z owsianymi smażona na 2 łyżkach oleju
drugi posiłek: 4 kromki ciemnego chleba, troche gotowanej kury, troche salaty i pomidora.
obiad: 250g smazonej piersi z indyka na 2 łyżkach oleju z przyprawami + brązowy ryż 60g
TRENING: 45min aerobów, 2x45 min WF z czym pierwsza lekcja to
potreningowy o 20:10: WPC 40g+250ml mleka, łyżeczka miodu

Ogólnie wczoraj sporo sie nabiegalem, ale to dobrze przynajmniej zawsze troche ruszę się. Już nie moge doczekać się przyszłego wtorku aby sprawdzić rezultaty. Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 8 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 26001
czyli tak, redukujesz się nie licząc kcal, chcesz poprawić siłe nie mając obciążenia praktycznie?

a trening jaki masz?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pomoc w doborze treningu

Następny temat

Proszę o pilną pomoc !!!!

Fruzelina