SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

mój świeżutki plan treningowy do poprawki

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 650

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1125
Witam!
Na początek kilka słów o mnie, kiedyś ostro ćwiczyłem (15 do 20ego roku życia) potem jakoś mi tak wyszło, że nie mogłem(jeszcze kilka lat ćwiczyłem różne MA) jako, że brzuch rośnie a mięcho nie chciałem znów wrócić do treningów, próbowałem jakieś pół roku temu ale za szybko wskoczyłem na duże ciężary i coś mi w barku wysiadło. Teraz podjąłem kolejną próbę, miesiąc poćwiczyłem sobie "ogólnie" wszystkiego po troszkę na każdym treningu i przyszła pora na coś bardziej zorganizowanego.
Do rzeczy:
pracuję w dziwnym systemie zmianowym, w jednym tygodniu pracuję poniedziałek-wtorek-piątek-sobota-niedziela
w drugim odwrotnie(te dni mam wolne) chciałbym ćwiczyć tylko w dni wolne od pracy, wymyśliłem sobie więc coś takiego:
zestawy ćwiczeń
(1)Nogi
(2)Klata+bicek
(3)Plecy+tricek
(4)Bary+kaptury

i chciałem jechać z tym pokolei, wyszło by mi z tego coś takiego(na cztery tygodnie):


(1)pon-(2)wt [sr-czw] (3)pt-(4)sob-(1)nie
[pon-wt] (2)sr-(3)czw [pt-sob-nie]
(4)pon-(1)wt [sr-czw] (2)pt-(3)sob-(4)nie
[pon-wt] (1)sr-(2)czw [pt-sob-nie]
+brzuch co drugi trening a czasami w wolny od siłowni dzień(co trzeci wolny - może co drugi), trochę worka.

No i teraz jestem ciekawy waszych opini, czy ćwicząc tylko w te dni jest do w miarę dobry rozkład? czy może czegoś dołożyć, czegoś odjąć a coś zamienić.

Z ważnych rzeczy: cel treningu to masa, nie pracuję fizycznie także w dni wolne od treningu pełna regeneracja, nad dietą właśnie pracuję, chodzi mi o rozkład treningów, o konkretne ćwiczenia zapytam innym razem , nie wiem co jeszcze.

Pozdrawiam serdecznie
Liczę na konstruktywne podpowiedzi
K_O

ignorance is bless

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 738 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 17326
Rozkład możliwy do zrelaizowania, choć lepeij gdybyć uderzał w ten tydzień gdzie masz 2 treningi 3 razy na siłke,ale jesli naprawde nie dasz rady to jest ok. Tylko postaraj się z ćwiczeniami i dietą.

....::::I CaN ReaD YouR MinD::::....
....::::OpeN YouR MinD AnD DrEaM WitH Me....YoU MusT FiGhT FoR YouR FrEeDoM iF YoU WanT Be FreE....

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1125
Teraz mam tak(numery tygodni):

1)pięć treningów
2)dwa treningi
3)goto 1;

chodzi Ci żeby zmienić dwa treningi na trzy? znaczy w jednym tygodniu pięć treningów w kolejnym trzy? Niby mógł bym dołożyć jeden dodatkowy tening ale musiał bym iść na siłkę raczej rano(ok 6 rano) nie wiem czy to dobre rozwiązanie

pozdrówka

ignorance is bless

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

PLAN PAJACA

Następny temat

Karkowy czepiec

NutLove