SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

lemoni007 / W słabości moja siła...na redukcji:)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 14850

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10735 Napisanych postów 45929 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Po długim namyśle i wątpliwościach zdecydowałam się założyć Dziennik z nadzieją na pomoc w ustaleniu sensownego treningu i diety. Na początek coś o mnie
KOBIETA
61 KG
170 CM
POMIARY:
POD BIUSTEM: 74
PAS: 68
BIODRA: 90,5
UDA: 54
KOLANO: P37, L38 (zawsze mierze bo nienawidze tego tłuszczu w tych okolicach)
ŁYDKA: P36.5, L37
RĘKA: 27
Odchudzam się praktycznie od zawsze, z lepszym i gorszym efektem. Jak w przypadku wiekszości dziewczyn były to diety niskokaloryczne . Dokładnie rok temu postanowiłam na poważnie zawalczyć o sylwetke, wziełam się za sibie i schudłam z 72.5 kg do 55. Niestety to dojście mniej wiecej z 60 kg do 55 było w wiekszości głodzeniem się i jak zapewne się spodziewacie bardzo szybko nadrobiłam te kilogramy. Dziś jest 61 i mnóstwo tłuszczu, mięśni podejrzewam wcale.
Z pomocą Obliques i Sir Lukasza (ktorym bardzo dziekuje za pomoc) mam wstępny trening i dietę. Dieta ustawiona na 1600/ 1900 kcal z BTW 30/50/20. Musze zaznaczyc ze od jakiegos miesiaca za radą Obli bylam na podbijaniu kaloryczności a od tygodnia zaczęłam odchudzanie. Tydzień temu ważyłam 61.7, dziś 60.9 więc schudłam .
Dieta:
1. 5.30 rano: Platki owsiane, jogurt naturalny, troche owocow suszonych, orzechow, 2 bialka, warzywko
2. 8.30: Serek wiejski z warzywami, owoc
3. 11.30: Zwykle jakies mieso (kurczak, indyk, krewetki) z ciemnym ryzem lub ciemnym makaronem lub kaszą i warzywami na oliwie smazone (gotuje i rezygnuje z oliwy jesli jem na 2 posilek makrele wedzona)
4. 14.30 to samo co wyzej, po prostu dziele sobie na 2 posilki
5. 17.00 tunczyk z puszki z warzywami
6. 19.00 twarog poltlusty
Mam pytanie odnosnie tłuszczów. Licze dosłownie wszystkie, z mies też wiec nie wiem czy dobrze robie, czy mam liczyć tylko dodane
Co do treningu (Sir Lukasz)jest to trening oszczedzający kregosłup, głownie część lędzwiowa bo cierpie na dziwne bole w tej okolicy .
DZIEŃ 1 - pon
1. Przysiady ze sztangielkami 3 x 10 powt.
2. Wiosłowanie hantlą 3x10 powt - i j.w
3. Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 3x10 powt.
4. Wyciskanie hantelek nad głowę w siadzie 3x10 powt
5. Wspięcia na palce 2x max.
DZIEŃ 2 - śr.
1. Wykroki z hantlami w rękach 3x10 powt
2. Wyciskanie hantli na ławce płaskiej 3x10 powt
3. Podciąganie sztangi/najlepiej łamana/ wzdłuż tułowia 3x10 powt
4. Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki 3x10 powt
5. Skłony na ławce rzymskiej / jeśli nie będą powodowały bólu/ 2x 10-15 powt
6. Unoszenie kolan do klatki piersiowej w podporze tułowia na poręczach 4xmax
3 DZIEŃ - piątek
1. Przysiad rumuński 3x10 powt
2. Wiosłowanie półsztangą 3x10 powt
3. Rozpiętki na ławce płaskiej 3x10 powt.
4. Unoszenie ramion na boki z hantelkami 2x10 powt
5. Zgiananie ramienia z hantelką / biceps 2x10-15
6. Prostowanie ramienia w opadzie tułowia / triceps 2x10-15
Oczywiście przed treningiem rozgrzewka 10-15 minut
a po treningu rozciąganie statyczne. W dni nietreningowe aeroby: bieganie, rower, orbitrek.
Trening ten zaczynam od poniedziałku. Napisze wrażenia.
Jestem bardzo otwarta na sugestie odnośnie wszystkiego . Po treningu pije odżywkę białkową i jem banana. Nie stosuje żadnych supli. Powinnam Pracuje po 10h na dzień wiec trening będę odbywać zaraz po pracy ok 18. Nie wiem wiec czy po tej odzywce i bananie mam nadal zjesc ten twarog skoro ide spac ok 21Mieszkam w Anglii więc zagadke moich pleców rozwiąże za 2 miesiace gdy będe na urlopie w Polsce. No i właśnie za te 2 miesiace chciałabym wyglądać fajnie a nie jak pasztet!!!. Zaznaczam jednak że moim celem nie jest schudniecie w 2 miesiace, chce w koncu nauczyc sie jesc normalnie, bez zadnego glodzenia sie a potem napadow kiedy to jem wszytsko. Chce zawsze juz byc aktywna i wysportowana . Dluga droga przede mna ale warto.
No i na deser...











Zmieniony przez - lemoni007 w dniu 2009-03-28 11:51:13
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 509 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 15998
hehe pierwszy / jedziesz :D ja tez redukuje :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 218 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2755
Odżywka białkowa to jednak jakiś supelek Ale to tylko takie czepianie. Generalnie powodzenia. Masz odpowiednią opiekę, nie zepsuj tego

ElFlexo - "Jestem tak podekscytowany, że chyba umyje dzisiaj wszystkie zęby."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 270 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6709
Cześć,

dla mnie wyglądasz OK ;), niczego nie masz za dużo ;P. To przez te reklamy w TV i filmy w których występują napakowani odżywkami i koksami 25-30 latkowie, grający chłopaków chodzących do liceum :P oraz wychudzone szkapy z gumowymi cyckami, grające ich koleżanki :P sprawiają, że ludzie szaleją ;P...

Ale skoro już zaczęłaś to życze powodzenia i 3mam kciuki. Pzdr.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10735 Napisanych postów 45929 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Dzieki, ale jak kazda dziewczyna uwazam ze zawsze jest co zmieniac. Nie musze byc szczypiorem ale zawsze jest to ale hehe Dzisiaj raczej lajtowo, jestem na 1900 kcal i odpoczywam po tygodniu ciezkiej pracy ale jutro siłka. Lekkie aeroby i małe rozpoznanie w sekcji męskiej . Musze obczaić sprzet jaki tam maja. Mam lekkiego stracha to bedzie dla mnie nowosc taki trening...

No wlasnie czy ktos moglby mi doradzic i napisac czy te tluszcze to mam liczyc wszystkie z kazdego produktu czy dodane

Zmieniony przez - lemoni007 w dniu 2009-03-28 20:34:51
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 176 Napisanych postów 65575 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 188925
dodane,
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 270 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6709
2. Wiosłowanie hantlą 3x10 powt - i j.w - na tym ćwiczeniu będzie duża widownia :D:D:D... pamiętaj żeby pupcie wypiąć lekko ku górze i tyłowi w ten sposób uzyskasz proste plecy. Jak robiłem 1 raz martwy ciąg to o tym nie wiedziałem ;P i później przez 2 tygodnie stękałem z bólu w krzyżu.

co do tłuszczy ja licze ze wszystkiego ;P łącznie z mięsem.

Zmieniony przez - bredbrot w dniu 2009-03-28 20:55:19

Zmieniony przez - bredbrot w dniu 2009-03-28 20:57:34
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10735 Napisanych postów 45929 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Obli: dzieki, znaczy to ze musze pozmieniac bo liczylam jak dotad wszytskie.
Bredbrot: co do tej widowni mnie przeraziłeś ale co mi tam bedzie darmowe kino
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 176 Napisanych postów 65575 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 188925
jesz chude produkty, udajesz ze bez tluszczu, tluszcz dodajesz w postaci orzechow olejow, co w sumie daje ci dobre proporcje miedzy zwierzecymi i roslinnymi, nasyconymi i nienasyconymi.
Bredbrot ty mozesz liczyc, ale jak leoni ma jedynie 20% co przenosi sie na 30g tluszczu to gdyby wszytsko liczyla miala by niedobory. to tak jak z lliczeniem bialka z wegli mozna ale zalezy od proporcji
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10735 Napisanych postów 45929 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Policzyłam na nowo i rzeczywiscie musialam dodac wiecej orzechow, oliwy, len mielony, awokado w zaleznosci od bilansu na dany dzien. Cholera to bialko tez licze we wszytskiego ale w zasadzie warzyw raczej nie wliczam wiec w wiekszosci wychodza mi bialka zwierzece i skrobia wiec chyba dobrze . Ale nie wiem czy jak mam trening o 18 i juz o 21 ide spac (taki tryb pracy ) to czy po odzywce i bananie mam jeszcze ten twarog na noc wciskac w siebie czy juz nie
No i czy ktos moze mi podpowie jak mam zedytowac tytul dziennika, widze ze nazwa nie jest wedlug schematu, teraz doczytalam

Zmieniony przez - lemoni007 w dniu 2009-03-29 00:26:43
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10735 Napisanych postów 45929 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Nazwa dziennika jest taka, jaka się Tobie podoba. Tu nie ma schematów. Ważna jest jego zawartość.
Będę śledził. Powodzenia.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening mase (5 razy w tygodniu)

Następny temat

Jaki trening pod I cykl kreatynowy