SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

leilah, naprzód!

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1016

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4045
pora na dzienniczek w dziale Ladies fit, żeby ladies fit się stać Pomiary i zdjęcia wrzucę jutro- jest lepiej niż pół roku temu (wychodzę ze stanu wychudzenia bleeehhh Plan pracy na 6 tygodni (do Swiątpóźniej przerwa i zapewne zmiany:

CEL: 1) masa mięso, mięśnie, ma być apetyczniej w planch +3kg w ciągu 6 tyg
2) walka o regularne miesiączkowanie (najpierw odzyskanie @
3) walka o brzuch marzeń! odnalezienie przyczyny ciągłych wzdęć, problemów jelitowych itp, a także pożegnanie oponki co czyni mnie 'skinny fat' (oponka kortyzolowa?)

DIETA:
kaloryczność co do treningu:
pon-wt: 2000 DT (160B, 180W, 70T)
śr-czw: 1870 (160B, 150W, 70T)
pt-sob: miska nieliczona zapewne tak jak pon-wt, ok.2000, high carb
niedziela: DNT 1700(150B, 110W, 70T)

ostatnio wróciłam do nabiału (jogurt grecki, twróg) ale nie wyszło mi to na zdrowie więc nabiał jednak out, teraz przez 2 tyg dieta bez glutenu na próbę..
wieprzowiny nie jadam

TRENING:
pon: klatka-triceps
wt: nogi+abs
śr: plecy-biceps
czw: barki
pt: nogi+abs
sob: DNT (zazwyczaj 15 ha na nogach w pracy
niedz: DNT (ew.cardio)
dokładna rozpiska jutro

aeroby po trningu siłowym dorzucę wedle samopoczucia (bo nie lubię

wszelkie sugestie mile widziane, posłucham bardziej doświadczonych jesteście niesamowite Dziewczyny!!! czytam dzienniki i podziwiam- wytrwałość, chęci, no i wizualne przemiany chylę czoła dla wiedzy moderatorek, sukces osiągany 'na odległość' mówi sam za siebie. pozdrawiam, mała leilah
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 59591 Wiek 15 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 228104
leilah
w planch +3kg w ciągu 6 tyg


Że 3kg masy w 6 tygodni? Chyba sadła Mięśni to może i zrobiłabyś, ale na farmakologii. Ale z tym to nie w tym dziale
Masa i aero po siłowym? To już zupełnie w parze nie idzie.

Sugestii nie mamy żadnych, bo nic o Tobie nie wiemy, a szklana kula w naprawie.

Zmieniony przez - Martucca w dniu 2013-11-12 10:06:29

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4045
dziękuję za uwagi Martucca (i za miłe powitanie
dziennik chcę prowadzić dla lepszego zorganizowania, wglądu do treningu/diety/kontroli postępów (jeśli będą)i dla motywacji z zewnątrz (mile widziana

tak, chcę przytyć 3 kg w ciagu 6 tyg, jeśli będzie to 2 kg-to też OK. Byle do przodu zdaję sobie sprawę, że nie będzie to czysta masa mięśniowa, jednak mam nadzieję, ze nie bedzie to tylko 'sadło'...0.5 kg na 2 tygodnie przy treningu siłowym wydaje się być bezpieczne..

Aero po siłowym na masie- w moim przypadku 10-15min szybkiego marszu na bieżni po trningu siłowym...nie wiedziałam, że jest to aż tak niestosowne

obowiązkowa ankieta:
29 lat
WZROST: 163cm
WAGA CIAŁA: 48
OBWÓD BICEPSU: 22
OBWÓD ŁYDKI: 31
OBWÓD UDA: 48
OBWÓD BIODER: 87
OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA: 72
OBWÓD TALI: 62
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 80
OBWÓD BARKÓW: 96
OBWÓD NADGARSTKA: 14
OBWÓD KOSTKI U NOGI: 19

W którym miejscu najszybciej tyjesz : brzuch
W którym miejscu najszybciej chudniesz : nogi
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: trening siłowy 5x w tygodniu
Co lubisz jeść na śniadanie: owsianka (teraz przez 2 tyg 'jaglanka' -elimimacja glutenu
Co lubisz jeść na obiad : ryż, mięso, warzywa
Co jako przekąskę : orzechy
Co jako deser : czekolada gorzka, kakao
Ograniczenia żywieniowe : źle sie czuję po nabiale
Stan zdrowia, czy regularnie miesiączkujesz, czy bierzesz tabletki hormonalne : brak okresu

zdjęcia







Zmieniony przez - leilah w dniu 2013-11-12 13:04:26
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 59591 Wiek 15 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 228104
Masz dużo za dużo białka. Wychodzi >3.3g/kgmc. Nakręci Ci metabolizm i z masy nici. Chyba, że nie jedziesz naturalnie.
Nie wspominając o tym, że kobieca trzustka tego nie lubi i może nieciekawie zareagować

A dodajmy do tego brak okresu... Niezbyt to rozsądne.

Zmieniony przez - Martucca w dniu 2013-11-12 13:27:02

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 179 Napisanych postów 65575 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 188925
Marta ma rację, ostatnia masa chudzinki tutaj skończyła sie 4kg mięśni w przeciągu ok 28 tygodni Co i tak dotyczyło nowicjuszki, czyli osoby z założenia szybciej budującej mięśnie.
za mocno przyciśniesz z masa w tak krótkim czasie to nie zbudujesz nic prócz tłuszczu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4045
(męczę sie z techniką, żeby zdjęcia wrzucić

Martucca, gdzieś mi głupio utkwiło w głowie, żeby białka jak najwiecej (własnie dla nakręcenia metabolizmu, zeby 'sadło' nie rosło
wysoka ilość białka wspomagana whey (po treningu) i kazeiną na noc
kazeinę i tak wywalam jak nabiał w ogóle. 120g na dzień będzie OK? (z tego 30g z whey, reszta z mięsiwa i jajek)


dzięki Obli za odzew. W takim razie odrzucam plan 'nabrania' 3 kg w tak krótkim czasie. Co będzie to będzie. Lustro najlepszym wyznacznikiem, a tu sporo uwag- skinny fat




Zmieniony przez - leilah w dniu 2013-11-12 13:39:11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 59591 Wiek 15 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 228104
Chora jesteś, bo brak okresu to choroba u kobiety (nie oszukujmy się), potrzeba Ci składników odżywczych; tu najmilej są widziane ryby morskie, dzikie mięsa

Jesteś, ze tak powiem chuda. Nowicjuszka nie jesteś? Musisz rypać po nogach ciężarami, żeby doprowadzić do wyrzutu testosteronu i tu się pojawia problem, bo znając życie za sprawą silowych zaczniesz chudnąć. I wyjdzie błędne koło... Te 6 tygodni to wlaściwie na rozruch sobie powinnaś liczyć
Ciężko w ogóle u Ciebie wywnioskować, gdzie leży problem.
Zawsze byłaś taka sucha, masz za sobą historie dziwnych diet, kiedy Ci okres zaniknął, robiłaś badania hormonalne?

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4045
badania na hormony robiłam nie raz, w normie, ale wszystkie na niskim poziomie. Badania USG też nie wykazały nic niepokojącego. Okres wywołany tabletkami przepisanymi przez gina pojawiał się na 2 cykle i zanikał (przez niski pozim hormonów?)

Moja najwyższa waga to 50kg po okresie dojrzewania. Zawsze lubiłam sport, aktywność fizyczną. Później na studiach trochę mi zleciało, nie miałam wtedy swiadomości co do odżywiania itp. Kilka lat temu nieświadomie w czasie 3 miesięcy poprzez ciężką pracę znacząco schudłam. Wtedy też zakiełkowały w mojej głowie myśli anorektyczne (strach przed przytyciem) i wygłodziłam swój organizm. Na szczęście sie obudziłam i zrozumiałam, że ponad 20letnia kobieta nie tak powinna wygladać. Tu zaczęłam siłowe, ale dieta kulała wiec oprócz poprawy kondycji poprawy zdrowia nie było. W końcu wzięłam się za prawdziwe odżywianie organizmu, kreciąłm się na poziomie 43 kg dosyć długo, 5 miesiecy temu dowaliłam jeszcze kcl (np odżywka carbo-protein po treningu) podniosłam intesywność treningu (ciężary i jestem na takim etapie. Chcę pracować dalej, odzyskać zdrowie i cieszyć sie kobiecym wyglądem. Twoje słowa Martucca jednak nie brzmią optymistycznie:'-(

Zmieniony przez - leilah w dniu 2013-11-12 14:19:27
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4045
miska i trening wczorajszy:



białka za dużo. kazeina no noc niepotrzebna.




w ćwiczeniach ze sztangielkami lub gdzie pracuje kazda połowa ciała indywidualnie-podaję obciążenie na stronę. Rozpiętki na linkach robiłam 1szy raz- fajne to Po całym treningu mocno poczułam łapy, nawet forearms się załapały


Zmieniony przez - leilah w dniu 2013-11-12 22:06:19

Zmieniony przez - leilah w dniu 2013-11-13 12:20:16
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4045
miska i trening wczorajszy:




uffff...fatalnie się czuję z taką ilością węgli. W kolejnych dniach obniżę, zobaczymy czy bedzie lepiej (kasza gryczana wyjatkowo ciężko mi utkwiła w żołądku Po wieczornym treningu tuż przed snem korciła mnie czekoladowa kazeina (pudding) ale nie, nie, nie wystarczy białka jak na 1 dzien.


1. nie mam pojęcia ile waży gryf na maszynie Smitha. Zakładam talerze po 10kg na stronę
2. OK
3. ciężko przy ostatnich powtórzeniach (a to tylko 30 kg
4. OK
5. przysiad wykroczny CHODZONY 2x9kg hantla
6. przysiad bułgarski (po 12 powtórzeń na nogę, 2x8kg hantla)
7 i 8 -brzuch na końcu treningu zrobiłam, ale nie poczułam go jakos specjalnie na koniec plank.




Zmieniony przez - leilah w dniu 2013-11-13 12:39:49
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4045
miska na dziś
1. jaglana, jajko, whey, banan, siemię, migdały
2. fasolka, warzywa inne, kura
trening
3. whey, banan
4. bataty, warzywa, kura
5. orzechy, makrela

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

[Fit] super_agniecha, to jedziemy z tą redukcją (pods: 13,20)

Następny temat

żurawinka - redukcja

Fruzelina