SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

lapki 2 razy w tyg

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 942

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1352 Napisanych postów 3165 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 81521
zastanawiam sie nad nastepujacym polaczeniem:
pon-klata tric
wt-plecy bic
czw-barki nogi
pt-bic tric

Co myslicie na takie polaczeniE? Lapki mi bardzo opornie ida i sie nie proporcjonalne do reszty. Czyy to pomoze?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 486 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5005
fajna rozpiska

Thug Life

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 2956 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 80905
Na pewno zle jest trenowanie barkow przed nogami i w ogole polaczenie barki i nogi. Nogi zawsze powinny miec osobny dzien treningowy.

Czesta przyczyna miernego wzrostu ramion jest ich zbytnie katowanie. Podaj dotychczasowy rozklad partii w tygodniu i wklej swoj trening, szczegolnie na biceps/triceps.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1352 Napisanych postów 3165 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 81521
obecnie jest
pod klata tric
wtorek barki kaptury przedramie
czwartek plecy bic
piatek nogi.


Biceps:
uginanie przedramion sztanga stojac 4 serie (progresja)
uginanie na modlitewniku waski uchwyt 3 serie
uginanie hantlami z supinacja 3 serie

triceps:
wyciskanie francuzkie lezac 4 serie
wyciskanie frazcuzkie hantelki siedzac 3 serie
pompki w podporze tylem 3 serie z dodatkowym obciazeniem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1352 Napisanych postów 3165 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 81521
Nikomu sie nie chce napisac cos mardego???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1836 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 16130
klata plecy
nogi
barki
łapy

lub
klata czteroglowe
plecy dwugłowe
barki
łapy

lub
plecy tyl barkow
klata przod bok barkow
nogi
łapy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 685 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4380
Jak Jodełko.
Ćwiczysz duże partie raz w tygodniu, a chcesz katować maleńkie 2-a razy??
Mija się to z celem.
Jeśli masz stagnację- ogarnij dokładnie dietę i trening.
Ilość to nie jakość. Miast machać ileś treningów na ramiona lepiej zrobić jeden lub poszczególne składowe ramienia( bic, tric, ramienne) przetrenować jako antagonistów przy danej partii(patrz bic przy klacie) lub wspomagające( patrz tric przy klacie).

Tak czy inaczej- robienie 2 treningów na ramiona to ostateczność. Jeśli masz IDEALNĄ dietę, dobry trening i NIE ROŚNIE ani siła ani masa.... wtedy tak. 2 razy w tygodniu może coś zmienić.
Jeśli któryś z tych punktów nie jest zapewniony:
dieta
technika treningu
ułożenie ćwiczeń
Nie ma co rzucać się na zwiększenie intensywności. Bo nie ma podstawy.

Naturalnie możesz na 2-3 tygodnie zrobić intensywny plan z priorytetem na ramiona, gzie byłyby one 2 razy w tygodniu. Ale musi to być intensywnie i KRÓTKO.
I podkreślając raz jeszcze wcześniejsze słowa- jeśli dieta lub inne kuleje- nie masz po co zwiększać intensywności. Popraw błędy.
Łączysz też barki z nogami co na dłuższą metę jest bardzo niewłaściwe.
Minimalizujesz w ten sposób progres jaki mógłbyś zyskać z tej partii dla całego ciała.
Nogi są motorem całej reszty. I wspaniałą fabryką stymulującą anabolizm.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1830 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 7377
No i jak wyżej.


Barki i łapy to takie grupy, które cięzko jest robić dwa razy w tygodniu[jezeli nie robimy innych większych partii dwa razy w tygodniu i nie możemy mniejszych potem"dojechać"-oczywiście wszystko przy odpowiedniej intensywności, aby się nie zajechać]. Przynajmniej ciężko bez jakiejś wyraźnej specjalizacji, poświęcającej w mniejszym lub wiekszym stopniu reszte partii. Barki i ramiona pracują zawsze intensywnie przy plecach i przy klacie, więc nawet jeżeli już robimy na nie jeden osobny trening już jest to w jakiś sposób pewien mały priorytet na te partie, bo pracują one mocno de facto dwa razy w tygodniu, o czym się zapomina czasami.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1352 Napisanych postów 3165 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 81521
zastosuje rozpiske:
plecy tyl barkow
klata przod bok barkow
nogi
łapy

tylko pytanie jak te lapy robic (kolejnosc, intensywnosc)??
Teraz robilem z progresja systemem 12 10 8 po 3 cwiczenia na biceps i na triceps
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jakie odzywki na siłe i spalanie tkanki tłuszkowej

Następny temat

Plan treningowy: podciągnięcia nachwytem na drążku + bieg na dystansie 1000m.

Fruzelina