SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

kuniokun / Blog / Perfekcja poprzez ewolucje

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2810

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 65 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1909
Od sierpnia zeszlego roku staralem sie zwiekszyc stopniowo moja aktywnosc fizyczna gdyz spaslem sie starsznie. Nie wiem ile wazylem bo nie mam wagi, ale z 15 kg wiecej niz na fotkach nizej. Szybko udalo mi sie starcic wiekszosc fatu bez diety, jezdzilem tylko co 2 dzien na rowerku w sierpniu i wrzesniu, potem przestalem, ale fat lecial dalej.

Miesiac temu zauwazylem ze o ile nogi juz wygladaja akceptowalnie o tyle gora to masakra. Zapisalem sie na silke i zdaje mi sie ze sa juz jakies efekty aczkowliek wiem ze to dopiero poczatek. Co jest do zrobienia (w nawiasie progres jaki osiagnalem do dnia dzisiejszego od sierpnia 2008):

- miesnie klaty (15%)
klatke juz mam bardziej wysunieta niz brzuch wiec jest luz, chociaz cudow nie ma, wazne ze nie zwisaja jak cycki
- miesnie rak (10%)
z recami jest lipa niezla, ostatnio zauwazylem ze kolezanka z grupy ma grubsze ode mnie, na poczatku bedzie to priorytet
- miesnie brzucha (20%)
sa calkiem OK, tyle ze duzo tluszczu na brzuchu uniemozliwia ich zobaczenie:)
- miesnie nog (75%)
tutaj jeszcze tylko troche masy i dopalenie reszty tluszczu. Bedzie latwo bo wszytskie moje aeroby to rower:)
- dopalenie fatu na brzuchu (60%)
to bedzie trudne, na calym ciele jest juz go niewiele, a na brzuchu ciagle duzo. postanowilem przed aerobami brac cieplo-zimny na brzuch, masowanie szorstka rekawica, potem olejkiem i na koncu zelem rozgrzewajacym. Wszytsko to bedzie mialo na celu zwiekszenia krazenia w tym miejscu w czasie aerobow by tkanka szybciej odplywala. Nie wiem czy to cos da, ale sprobuje
- zwiekszenie wydolnosci (40%)
ostatecznym testem bedzie wyprzedzenie windy w gore w drodze na 10 piero, obecnie wyprzedza mnie przy 6.:)


oprocz tego rozne zabiegi majace na celu poprawe urody:

- poprawienie kolorytu i stanu skory (10%)
mam ultra jasna cere, nie znam osoby, ktora bylaby bardziej blada ode mnie. proby opalenia koncza sie zaczerwieniemia skory, potem pojawiaja mi sie znamiona i rozne przebarwienia. Ogolnie masakra. By osiagnac odpowiedni stan planuje zwiekszyc ilosc beta karotenu w posilakch, jesc mniej cukrow, smazonego i innego swinstwa. Opalenizne zdobywac powoli i na koncu poprawic efekt jakims delikatnym balsamem. Zobaczymy co wyjdzie. Bo spaleniu reszty fatu na brzuchu planuje udac sie na zabiegi do masazysty by troszke skore skorczyc bo zwisa gdy sie nachyle.

- zwiekszenie gestosci wlosow (-20%)
ostatnio moje wlosy nie mialy dobrych dni. Stres, lojotokwoe zapalenie skory, poczatek nadzcynnosci tarczycy i zawirowania hormonalne sparwily, ze starcilem 60-70%% z nich. Wyeliminowalem juz stres i wyleczylem ŁZS, jestem w trakcie leczenia tarczycy. Mysle, ze za okolo 2 miesiace zaczna mi odrastac.


Daje sobie 23 tygodnie by wszytskie % doslzy do100:)

Ogolny plan

Poneidzialek: tylko dieta
Wtorek: srednio ciezki trening na silowni
Sroda: tylko dieta
Czwartek: ciekzi trening na silowni
Piatek: tylko dieta
Sobota: 40km na rowerze w srendim tempie 30km/h
Niedziela: 70km na rowerze w srednim tempie 25km/h

jezeli chodiz o silownie to cwicze dopiero 1 meisiac, raczej haotycznie by troszke sily nabrac bo miesni nie mialem nic. Planuje jednak nieco skoordynowac cwiczenia na silwoni w czym mam nadzieje mi pomozecie.

Dieta, standardowa. W dni bez aerobow lekka nadwyzka kaloryczna, w soboty i niedziele biland ujemny. nie ebde wymeinial tutaj szytskiego, ale wiaodmo to co u wiekszosci, czyli, platki owsiane zmlekiem, chleb razowy, duzo ryb, kurczak, warzywa i owoce. Nie lcize jednak ciagle kalorii, robie to wszytsko na oko bo i tak mi to wszytsko duzo czasu zajmuje.


Jeszcze fotki:










Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 65 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1909
Obiecane zdjecie:




Bez pompy oczywiscie, za okolo miesiac bedzie z pomopa

Fotka tylko 1 i z komorki bo czasu nie mam ostatnio na sesje zdjeciowa;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 65 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1909
jedna fotka powtorzyla mi sie przez przypadek. Dodam jeszcze ze robione przed treningiem bez zadnego pompowania.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 2996 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 34853
Ja na twoim miejscu zaczął bym od ACT albo jakiegoś FBW
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 65 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1909
Chyba bede robil zmodyfikowana wersje ACT:

1.Unoszenie nóg do pionu w leżeniu na plecach-(brzuch),
2.Prostowanie nóg na maszynie w siadzie-(czworogłowe ud),
3.Uginanie nóg w leżeniu przodem na maszynie-(dwugłowe ud),
4.Wyciskanie sztangielek w leżeniu na skośnej ławce-(klatka),
5.Unoszenie sztangielek bokiem w górę w staniu-(naramienne),
6.Wyciskanie sztangi zza karku w siadzie-(naramienne),
7.Podciąganie drążka wyciągu do klatki w siadzie-(najszersze grzbietu),
8.Martwy ciąg na prostych nogach sztangą położoną na podwyższeniu-(proste grzbietu),
9.Naprzemianstronne uginanie ramion ze sztangielkami w siadzie na skośnej ławce-(bicepsy),
10.Pompki na poręczach-(tricepsy),
11.Uginanie i prostowanie nadgarstków ze sztangą w siadzie-(przedramiona),
12.Wspięcia na palce z obciążeniem na barkach-(łydki).


Nie wiem tylko jak mialyby wygladac cwiczenia 8 i 9:/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 941 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6814
http://www.kulturystyka.pl/atlas/ - tu masz wszystkie ćwiczenia.

Jeśli chodzi o trening to nie jestem ekspertem, ale wydaje mi się że masz złą kolejność ćwiczeń, np. brzuch idzie na koniec. Może po prostu wymieniłeś ćwiczenia, hmm?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 65 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1909
Wczoraj 80 minut spedzilem an silowni. Robilem wszytskie cwiczenia z powyzszej listy procz numeru 6. Dorzucilem 10 minut wioselek na poczatku i 3 serie (przod, prawy i lewy bok) po 60 powtorzen na kolysce. Obciazenie dobieralem tak by mozliwe byly 3 serie po 10-8-6 powtorzen.

Zauwazalna jest progresja w sile nawet w porownaniu do statniej wizyty na silowni.

Zakupilem beta karoten w tabletkach, pije co parwda codzinnie soczki marchwiowe jedniodniowe, ale skora przez 2 miesiace poprawila sie nieznacznie wiec chce wzmocnic efekt bo jakbym sie rozebral to tak jakby drugie slonce wyszlo:) Dorzucam tez 1 jablko (razem ebda 2) do diety i pol sredniej cebuli.

Zastanawiam sie nad zgoleniem wlosow z klaty bo z tymi 15 wloskami, ktore mam na nich wygladam jak ciec.

Dieta - standart. Zmienilem jedynie siemie lniane z mielonego na ziarenka i miele sobie sam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 65 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1909
Dzisiaj na silwoni nowy rekord na sztandze, cale 35 kg 2x 12 powt:D Biorac pod uwage, ze 4 tygodnie temu machalem samymym gryfem (20kg) to daje okolo 4 kg sily co tydzien. Z tym, ze pewnie taka progresja jest tylko na poczatku.

Koncza mi sie orzechy wloskie, mialem od dziadka 15 kg i zostalo moze 3kg bo 2/5 jest zepsuta niestety. Patrzylem w sklepie to starsznie drogie to cholerstwo, jakas mala torebeczka juz wyluskanych 17 zl. Masakra. Trzeba skasc skombinowac tansze. Kiedy orzech daje dojrzale orzeechy?

Od dzisiaj regeneracja, Trzeba zebrac duzo sily na weekend by redukcje kontynuowac.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 941 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6814
No niestety wszystko jest drogie, zjada się tego niemało. BTW, czmu redukujesz?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 65 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1909
Nie wszystko, w sumie siemie lniane i platki owsiane sa tanie:)

Robie redukcje i mase na raz gdyz potzrebuje spalic wszystko z brzucha w ciagu najblizszych ok. 5 tygodni. Potem ide na specjalny masaz, ktory sciagnie troche skore (potzrebne bedzie 6-7 wizyt). By masaz dzialal jak tzreba trzeba spalic wszytsko, lacznie z trudno schodzacycm tluszczem podskornym. By skora w tym miejscu wygaldala jako tako tzreba pol roku, jakbym sie nia zajal po zrobieniu masy, pozniej redukcji to wygladalbym w miare dobzre na anstepne wakacje:) Tak sie stalo ze caly at poszedl mi w brzuch i uda i teraz ztamtad schodzi najciezej. W udach sie skora nieco skorczyla w dodatku duza czesc fatu zostala zastapiona miesniami wiec wyglada to juz jako tako. Na brzuchu nie da sie zrobic miesni jak balonow by ladnie rozciagnely skore.

Wiem, ze podczas redukcji spalam czesc iesni, ale coz - taki zywot. I tak widze bardzo duzy progres wiec na ten czas jest luz:)

---->KANwa
Brzuch robie jako jendo z ostatnich cwiczen. Ta kolejnosc co pdoalem jest przypadkowa.

Dorzucam do diety lecytyne, a konkretnie to:
Super Soya Lecithin 1200
bierze czynny udział w odchudzaniu, zamienia tłuszcze w energię;
● zmiękcza stolec, zapobiega powstawaniu wzdęć, wspomaga wypróżniania;
● zwalcza kontuzje po treningu i pozwala na szybszy powrót do intensywnych treningów;
● pomaga przy silnych bólach stawów, u osób czułych na zmiany atmosferyczne;
● wspomaga leczenie choroby skóry m.in. wypryski, trądzik, łuszczyca, egzema, guzy cholesterolowe (tłuszczaki), daje zdrowy połysk włosom i zapobiega ich wypadaniu;
● zwiększa męski potencjał , gdyż stanowi składnik męskiego hormonu – testosteronu.

Mysle ze warto:)

Zmieniony przez - Klepaucius w dniu 2009-05-08 13:11:28
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 186 Napisanych postów 65575 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 188925
By masaz dzialal jak tzreba trzeba spalic wszytsko, lacznie z trudno schodzacycm tluszczem podskornym Co za abstrakcje...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 4097 Wiek 41 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 28862
Kiedy orzech daje dojrzale orzeechy?
wrzesień
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

przerwa w treningu

Następny temat

Opłaca mi sie??? PILNE

nutloveb