SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

kreatyna

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1546

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 4752 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 41401
jesli zaczne brac krete+cell pump+dextro+gainer to da to fajne efekty jesli cwicze 4 miesiace. Mam juz w zaopatrzeniu te odzywki

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 527 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12255
jak wiesz co to dieta trenigi to da fajne efekty jak nie wiesz nic otym to lepiej poczytaj posty w dzialu odzywianie i trenig
pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 1655 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 23447
A jesteś zaopatrzony w najważniejszą odżywkę - dietę ??
Efekty są jakieś zawsze, raz mniejsze raz większe, nigdy nie da się przewidzieć.

Pochlebcy są podobni do przyjaciół tak jak wilki do psów

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 4752 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 41401
wiem nie mam jeszcze diety tak i nie biore jeszcze, po swietach zaczne razem z dieta bo czytalem troche i wiem ze najwazniejsza jest dieta tak i jej bede sie staral trzymac. dzieki za odpowiedz ^SOG^

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 932 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 21109
Odpusc sobie na razie te suple bo jeszcze sporo mozesz wyciagnac bez nich. Najpierw zaczynaj od diety a potem reszta. Taka kolejnosc jest prawidlowa.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 1655 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 23447
Też bym odstawił, zepsuć się nie zepsują przez kilka mieisęcy a będą jak znalazł gdy np. zwiększy Ci się waga itp.

Pochlebcy są podobni do przyjaciół tak jak wilki do psów

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3208 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 17274
potrenuj jeszcze; staż 4 miesiące to żaden staż;

Istnieją trzy rodzaje kłamstwa: przepowiadanie pogody, statystyka i komunikat dyplomatyczny.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 4752 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 41401
czyli kreta, cp i dextro odstawic na razie a gainerka pic do brakow? chociaz watpie zeby takie byly bo moja waga jest bardzo mala

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10789 Napisanych postów 47403 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Jak nie masz diety, to braki raczej sa ;]. Nie majac diety nie wiesz ile masz dostarczyc skladnikow, wiec jak mozesz dostarczyc odpowiednia ilosc i skad wiesz, ile uzupelnic gainerem?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 65 Napisanych postów 22971 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 91855
ile wazysz?bo nie wiem jaka to jest 'mała' waga

mysle że suple nie będa ci na razie potrzebne.mozesz je odłozyc na półke to długo stac moze,nie zepsuje sie.
ps
sogów dawać nie możesz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 4752 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 41401
waze 53kg na 173cm wzrostu a zapotrzbowanie na bialko ww i kcla znam bo sobie policzylem. chcialbym dac soga bo niektorzy placa za jakies diety na allegro nieduza ale zawsze kase a ja moge sie zapytac i macie wieksze doswiadczenie, kiedy bede mogl dac soga?

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nitrobolon II, czy jest cos lepszego od niego?

Następny temat

Co myślicie o tym połaczeniu ??

WPC zestaw