SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

kreatyna+dextro juice

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1979

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 374 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 17488
witam zakupiłem 300gr kreatyny i do tego dextro juice z olimpu 1500gr chce zaczac swój 1 cykl kreatynowy nic do tego nie moge juz dokupic (problemy finansowe) mam wielka prosbe do kogos kto sie zna na tym jak to brac tak aby mi wystarczyło na cały cykl jesli mozna prosic niech rozpisze mi to jakos aha waze 85 kg cwicze 3 X w tygodniu !!!!! z góry dzieki !!!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Biniu Moderator
Ekspert
Szacuny 249 Napisanych postów 41358 Wiek 49 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 126189
problem w tym ze prawdziwe dzialanie kreatyny jest slabo zauwazalne w krotkim czasie :D
ale moze slabo widze :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 216 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 30432
krete bierz w dni treningowe 5g na czczo i 5g zaraz po treningu, a w nietreningowe tylko 5g na czczo. Tego dextro juice masz troche malo, bo do kazdej porcji krety powinienes dodac jakies 40g. No ale jak Ci sie skonczy to mozesz dokupic glukoze w spozywczym za grosze.

there's nothing but the rain

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 112 Napisanych postów 11455 Wiek 39 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 83143
prpponuje inaczej
5 gram codziennie da ci 60 dni cyklu
w treningowe po treningu ,w nietreningowe rano na czczo
rano nie zalecam dextro juice bo wali na trzustke,no chyba że z 10gram lajcikowo.Po treningu 40g dextro

Zmieniony przez - Dj_Smalec w dniu 2005-02-25 14:11:10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 374 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 17488
hmmmm a czy tylko raz w dzien trenningu to nie za mało ????? 300 gr kretni powinno mi starczyc na miesiac chodzi raczej o ten dodatek co mam dextro juice jak go brac z sensem tak zeby starczyło albo co ewentulanie jak juz sie skonczy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1539 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 54239
bież jak Ci Dj Smalec polecił na bank będziesz zadowolony.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 374 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 17488
odswierzam czekam na wiecej odpowiedzie i pozniej wybiore najlepsza ktos jescze sie wypowie jak mam brac i ewentualnie z czym zmieszac jak sie skonczy Dextro???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 383 Napisanych postów 37475 Wiek 2 lata Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 126431
za mało masz kreatyny, dextro też ale to można w jakimś stopniu zastąpić glukozą, ale jeżeli tyle musi wystarczyć to bierz przez pierwsze 10 dni dwa razy dziennie po 5g a potem po 5g. dziennie/jedna porcja lub dwie mniejsze/ do tego dawkuj dextro w ilości 30-40g.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 731 Napisanych postów 31016 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 94344
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 374 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 17488
za mało kreatyny 300 gr ja myslałem zeby brac normalnie w dni trenningu 10 gr i w beztrenningowe tylko 5 gr to z moich obliczen wychodzi ze na luzie mi kretki starcza na 6 tygodni wiec czemu mi mwósz ze za mało kretki ????
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Biniu Moderator
Ekspert
Szacuny 249 Napisanych postów 41358 Wiek 49 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 126189
i tips na przyszlosc nie lykaj dextrozy ani glukozy ,szkoda zdrowia


znow uogolnienie :D
sam pewno niezle jej lyksz :D

powinno byc nie lykaj STALE ..... :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 374 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 17488
tipsy flipsy :):) wy mi lepiej powiedzcie co zrobic jak mi sie dextro skonczy moze sok winogronowy aby dociagnac do konca cykl???? glukoza moze miod co wybrac pomozcie ???
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

NitroBolon vs NOZ vs XPAND

Następny temat

dawkowanie kreatyny

Water