SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

kreatna a wafle ryzowe

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1965

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47470 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
no wiec po treningu przyjme 5g kreatyny i ok 25g glukozy (mam troche tluszczyku) ile po wzieciu kreatyny moge spozywac wafle ryzowe?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 7735 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 41775
30-45 minut po!!!

ale w takim wypadku lepiej zwieksz porcie glukozy do 50 gram i wafli juz nie bedziesz musial jesc!!
a po 45 minutach zjesz normalny dobry posilek!!!

Jeżeli moja wypowiedź Ci się spodobała to nie dawaj Sog'a tylko wejdż na http://www.pajacyk.pl i kliknij na pajacyka. Będzie z tego większy pożytek niż z Sog'a!

CZERWONY HANDLARZ

członek-mafia.suple.hardcor.pl

Quien no tiene cabeza debe tener pies

CZERWONY HANDLARZ


Bene mori praestat, quam turpiter vivere

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 507 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 6268
kreatynę bierze się na czczo!
czyli bierzesz albo 30min przed posiłkiem albo jakieś 2godz. po posiłku
chodzi o to zeby nie wymieszała się z jedzeniem bo źle się wchłoni i nic ci to wtedy nie da.

Jak będę wielki to będę chciał być jeszcze większy!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 2212 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 9851
na czczo , ale w obecnosci weglowodanow


pozdrawiam

pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47470 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
dzieki za odpowiedzi
a czym mozna zastapic glukoze? wiem ze sokiem winogronowym, ryboza..
obchodzilam pol miasta za glukoza i w zadnym markecie nie ma glukkozy, kupilam jakas lipna za 3 zl 80g, wiem ze jes w aptece ale nie widzi mi sie wydawac 4zl w aptece codziennie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 7735 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 41775
dziwne ze nie mozesz znalesc glukozy!!!
ja tam widze prawie w kazdym za jakies 2 zl!!!


ozesz zastapic sokiem z winogron ale wyjdzie drozej!!
szukaj dalej!!!

Jeżeli moja wypowiedź Ci się spodobała to nie dawaj Sog'a tylko wejdż na http://www.pajacyk.pl i kliknij na pajacyka. Będzie z tego większy pożytek niż z Sog'a!

CZERWONY HANDLARZ

członek-mafia.suple.hardcor.pl

Quien no tiene cabeza debe tener pies

CZERWONY HANDLARZ


Bene mori praestat, quam turpiter vivere

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 11776 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 62881
Dla mnie tez to jest nie mozliwe, szukaj w marketach na stoiskach z cukrem lub slodzikami. W sklepach pytaj sie o glukoze spozywcza. Za apteki sie nie oplaca!

Jeżeli moja wypowiedż Ci pomogła, to nie dawaj SOG'a tylko wejdż na http://www.pajacyk.pl i kliknij na pajacyka. Będzie z tego większy pożytek niż z SOG'a, a zajmie Ci to tyle samo czasu! Dzięki

.:: Członek mafia.suple.hardcor.pl ::.
Michał G. "GÓRAL"

>>> DORADCA W SUPLEMENTACJI <<<
Michał G. vel GÓRAL. Pomogłem, wejdź na http://www.pajacyk.pl Dzięki

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 141 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 4808
no dobra ale w aptece jest czysta glukoza a ta w sklepach jest znacznie gorszej jakości i dlatego jest tania

MASA PONAD WSZYSTKO!!

Kiedyś będę miał 50 w łapie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47470 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
nie polecam glukozy jej nadmiar to droga do nowotworow,kreatynka z sokiem winogronko białe,5 g wytarczy 3 gr rano
2 po treningu


tomazzo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 63 Napisanych postów 17868 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 102745
1 słysze aby glukoza powodowała nowotwory

Jej nadmiar i czesto przyjmowanie moze powodowac zmniejszenie wrazliwości komórek na insuline co prowadzic moze do cukrzycy ... ale nie nowotworu

a sok z winogron białych poleca sie do kreatyny własnie dlatego ze w swoim skladzie ma on najwiecej glukozy spośród innych cukrów.

"..Ktokolwiek by zabił Kaina, siedmiokrotną pomstę poniesie! Dał też Pan znamię Kainowi, aby go nie zabił, ktokolwiek go spotka... Po czym Kain odszedł od Pana..."
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 340 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3740
jak jest najlepiej brać kreatynę na czczo czy po treningu?????????jeżeli mam zamiar brać 5 g!!!!i czy 50 g glukozy nie doprowadzi mnie do cukrzycy?????????

Bob budowniczy

[][][] [][][]
[][][][][] BOB12 [][][][][]
[][][][][][][]=====================[][][][][][][]
[][][][][] [][][][][]
[][][] [][][]

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

poziom testosteronu

Następny temat

Therma Pro dla dziewczyny!!!

Fruzelina