SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

korekta treningu

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 589

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 640
Witam! Mam niespełna 19 lat, sportem zajmuję się od dawna ;) Choć z kulturystyką nigdy nie miałem więcej do czynienia - zawsze była to piłka, bieganie czy inne sporty typowo aerobowe. W styczniu miałem operację zatok nosowych, przez co byłem zmuszony do ponad miesięcznej przerwy we wszelkiej aktywności. Niestety jadłem jak zawsze, a może i nawet więcej, bez żadnej aktywności (pojęcie o diecie mam, ale często brak mi silnej woli w odmawianiu sobie smakołyków gdy nie ćwiczę :p). Skutkiem tego Jakieś 3 kg więcej. Obecne wymiary: 168cm wzrostu, 65kg, 75cm w pasie. Chciałbym zacząć uprawiać lekki trening w stylu domatora, bez żadnych siłowni i wielkich ciężarów. Zależy mi bardziej na rzeźbie. Oto mój plan, będę wdzięczny za sugestie i korekty:

Wtorek:
-ćwiczenia mięśni brzucha: 12 powt. spięć na ławce skośnej, 12 przyciągnięć kolan do klatki na drążku, 12 spięć na skośne, leżenie przodem w oparciu łokciami i palcami u nóg - wytrz. ok. 30 sek)
-nogi: 20 przysiadów z hantlami, przysiad przy ścianie (wytrzymuję w pozycji siedzącej opierając się o ścianę), po 12 wykroków z hantlami na każdą nogę
-barki: uniesienia hantli bokiem po 8 powt. , u. hantli do przodu po 8 powt.

środa:
-brzuch
-plecy: 6 podciągnięć nachwytem na drążku, po 12 powt. wiosłowania hantlem
-tric: wyc. francuskie - po 12 powt. , wyrzuty przedramion do tyłu w pochyleniu - po 12 powt. , pompki tyłem - 10

czwartek:
-trening obwodowy na całe ciało (wybieram po 1-2 ćwiczenia na każdą grupę mięśni)

sobota:
-brzuch
-klatka: 15 pompek, 15 wyciśnięć hantli na ławce skośnej, 10 pompek z nogami na podwyższeniu
-bic: uginanie ramion z hantlą stojąc po 15p. , uginanie ramion z hantlą siedząc w oparciu po 15p.

niedziela:
-trening obwodowy na całe ciało

Oprócz tego w poniedziałki, środy i niedziele biegam po ok. 30-45 minut, w piątek pływalnia 45min i w sobotę piłka nożna na hali. Jeśli chodzi o te "pozasiłkowe" rzeczy to na pewno się nie zajadę - wcześniej już ze spokojem tak ćwiczyłem. Pytanie czy wytrzymam ten plan treningu siłowego. Proszę o korektę mojego planu i z góry dziękuję za wszystkie stosowne sugestie.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 68 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 825
Robie podony chociaz zamiast pilki noznej mam piłke ręczna 2 razy w tyg.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Bieg po schodach - redukcja

Następny temat

Ćwiczenie na ręce - dalekie dystansy

NutLove